Kenneth4618 Inlagd Maj 26, 2018 Dela Inlagd Maj 26, 2018 Gomorron på er. Strålande solsken och fågelkvitter. I morgon blir det frukost på Arlanda då lilla älsklingen kommer hem “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 Godmorgon jordbor! Frukost avklarad. Verkar bli en fin dag idag. Ut och njut - vi ses ikväll..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 30 minuter sedan, skrev Naam kaeng: vi ses ikväll..... Vart ses vi? Jag har slarvat bort min inbjudan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 30, 2018 Dela Inlagd Juni 30, 2018 3 minuter sedan, skrev samet: Vart ses vi? Jag har slarvat bort min inbjudan... Haha! Enklast är nog framför skärmen helt enkelt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 28, 2018 Dela Inlagd Juli 28, 2018 -"Gooooodmorning Vietnam!" ...och alla andra platser. Redan närmare 30 grader nu på förmiddagen. Frukost avklarad. Blir nog bad idag igen. Besökte badplats igår där kommunen satt upp stor skylt om att man avrådde från bad p.g.a algblomning. Tyckte vattnet såg normalt ut. Nåväl, jag lever och är frisk idag - så det handlar nog mest om att inte dricka vattnet genom kallsupar. https://www.smhi.se/kunskapsbanken/oceanografi/algblomning-1.1734 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd Augusti 14, 2018 Dela Inlagd Augusti 14, 2018 God morgon allesammans. På väg till kneget och en kopp kaffe är mitt sällskap. 😩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2018 Dela Inlagd Augusti 14, 2018 Gomorron. Tänkte käka frukost på Biltema men där var det tröttmössor som jobbade idag. Så Grosshandlarn fick bistå med frukost. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 (ändrad) Gomorron vete fan då man redan hunnit läsa nattens nyheter efter en sömnlös natt med värk 😡 Klockan 4 blev det två paracetamol/kodein så man fick sova lite. Men en kaffe och kebabfrukostrulle blev det. Ändrades Augusti 20, 2018 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 20, 2018 Dela Inlagd Augusti 20, 2018 Morsning. Bara 14 grader kl 9. Dags för långkalsonger tror jag. Eller ännu bättre, röstkortet har ju kommit så jag kan snart göra min plikt, boka om biljetten och dra till värmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2018 Dela Inlagd Augusti 25, 2018 God morgon alla! Alla väckta i huset. Frukosten framdukad. 14 grader varmt (kallt....?!) Himlen ser oskyldigt blå ut..... Ha en underbar dag! 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2018 Dela Inlagd Augusti 26, 2018 Gomorron Kamrater och även ni andra En toast Skagen till frukost är inte så dumt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2018 Dela Inlagd Augusti 29, 2018 Gomorron solen skiner och det blev en grötfrukost “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Morning 28 sol Bkk 😀 Lite frukost på G ź☕🍞 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 morning halvmulet i khao lak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sweeex Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Morning morning , efter ett besök hos en vän igår kväll så blir det en lugn dag ( trot om ni vill) men måste slipa mina skils på biljarden,, mr Luke har en betryggande ledning,Skickat från min iPhone med Tapatalk Livet är som en bok,,, den som inte reser ,, har bara läst första sidan ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 6, 2018 Dela Inlagd Oktober 6, 2018 Godmorgon Moder Jord! Frukost framdukad och hela 9 grader ute.... Idag blir det tillökning i familjen, en platt rackare med en herrans massa tum, najs! Trevlig helg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 God morgon Nu börjar det bli mörkt och kallt om mornarna, har varit under 0 i natt och nu 6 grader. Men en kopp kaffe och smörgåsar så är man igång, ha en bra helg. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 20, 2018 Dela Inlagd Oktober 20, 2018 3 timmar sedan, skrev nissehult_13: God morgon Nu börjar det bli mörkt och kallt om mornarna, har varit under 0 i natt och nu 6 grader. Men en kopp kaffe och smörgåsar så är man igång, ha en bra helg. Detsamma! Ungefär samma grader här. Grått och mulet, har regnat under tidig morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Oktober 23, 2018 Dela Inlagd Oktober 23, 2018 God morgon, 8 grader och blåsigt. Idag fick det bli gravad lax på smörgåsen det var gott. Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 27, 2018 Dela Inlagd Oktober 27, 2018 Gomorron på er. Frugan säljer godis så nu får det bli frukost till melodikrysset 😃 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 God morgon på er alla. Mörkt och kallt på balkongen. Utanför -1 men ha en bra dag i kylan.Skickat från min SM-G903F via Tapatalk Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 28, 2018 Dela Inlagd Oktober 28, 2018 Godmorgon @Caveman @Cavemannen har du sovit bra? https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4dwgdE/full-man-somnade-i-duschen--och-forstorde-tre-hotellrum 😏 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Oktober 29, 2018 Dela Inlagd Oktober 29, 2018 Tydligen inte alla som haft koll på tidsomställningen i helgen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 mörra från svampskogen.... ren och skär idi*ti om jag får säga min mening.... ..... men det fick jag ej enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jani75 Inlagd November 3, 2018 Dela Inlagd November 3, 2018 26 minuter sedan, skrev Enis: mörra från svampskogen.... ren och skär idi*ti om jag får säga min mening.... ..... men det fick jag ej enis ..må den som väntar på något gott inte kan vänta för länge, 🍻kippis!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu