Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Regnet hänger i luften, men är det sommar så skall man kunna käka frulle utomhus - basta! Nu mätt och belåten och redo att spika och skruva lite på kåken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 2, 2016 Dela Inlagd Juli 2, 2016 Här hänger inte regnet i luften, utan snarare väller ner. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 (ändrad) 555, ibland far djävulen i mig. Tjejen har ju svårt att somna så jag tänkte prova en ny taktik. Jag väcker henne kl 08:00 thaitid. Det var inte alls uppskattat kan jag säga. Nu är det tur att jag sitter på säkert avstånd. Har för mig att jag testat detta tidigare, med samma resultat. Men jag är ju fan senil så jag kommer inte ihåg allt. Fick bara en idé. Ändrades Juli 3, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 Morning Khao lak sol 30 grader varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 3, 2016 Dela Inlagd Juli 3, 2016 Nerike Sön morg Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 10, 2016 Dela Inlagd Juli 10, 2016 On Sunday, July 03, 2016 at 06:45, skrev svampen: Nerike Sön morg Godmorgon världen! 18 grader och spridda moln här i Örebro denna morgon. Var rädda om er, vart ni än befinner er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 20, 2016 Dela Inlagd Juli 20, 2016 Nu är Värmen här för att stanna! I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 13, 2016 Dela Inlagd Augusti 13, 2016 On 2016-07-20 at 07:26, skrev Seaserpent: Nu är Värmen här för att stanna! Låt oss hoppas det, solen har dock lyst med sin frånvaro på senare tid tycker jag. Nu frukost i godan ro. Sparsam sådan, men bara man får lite energi så man orkar slå några spikar idag. Hm ser nu att det är dags att klippa gräset. Det måste jag göra. En annan dag. Himlen grå och trist. Termometern säger 15 grader. Lägg på 20 så är jag nöjd. Over and out, från en skog i Uppsala län, Seveden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 15, 2016 Dela Inlagd Augusti 15, 2016 Morning 6 grader på mörra runt 20 på dagen utlovat klarblå himmel i Nerike till morgonkoppen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 4, 2016 Dela Inlagd September 4, 2016 Idag finns det tydligen hopp om väder. Stadig frukost. Kallt, men tempen stiger snabbt Klart väder, blått på väg Idag utflykt till 018 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Mancave med barhäng och bra musik är inte dåligt.....men något så enkelt som ägg å baconfrulle i lugn och ro är inte fy skam. Morrn förresten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 Godmorgon på er alla, jag är lite orolig - tjejen har försvunnit från jordens yta (eller batteriet är slut). Får inte tag på min lilla tirak. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 2, 2016 Dela Inlagd Oktober 2, 2016 (ändrad) Fy faaaaaaaaan det var bara 3,5 grader denna morgon. Men nu skiner solen från en klarblå himmel och det hela 7,5 grader i skuggan Ändrades Oktober 2, 2016 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 23, 2016 Dela Inlagd Oktober 23, 2016 On 2016-10-02 at 10:46, skrev Kenneth4618: Fy faaaaaaaaan det var bara 3,5 grader denna morgon. Men nu skiner solen från en klarblå himmel och det hela 7,5 grader i skuggan Sol som skiner, lyx! Nu grått och lätt duggregn. Inte roligt att fixa med plåtarbete på taket idag, suck. Frukostmacka avklarad. Katteländet glad över tre köttbullar till frukost. Representativt Sverigeväder? Grått och blött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Morning 29 grader BKK soldis morgonkoppen avklarad Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 God morgon, ännu en dag att förstöra i Jomtien med att må dåligt. Tja, det blir inte bättre av att jag måste packa åxå. PP here I come imorgon. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 20, 2016 Dela Inlagd November 20, 2016 Morning +3 halvklart morgonkoppen avklarad i Gnällis. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Morgon jordbor! Upp och hoppa! Frukost! (Dagens viktigaste mål, brukar man väl säga) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd November 28, 2016 Dela Inlagd November 28, 2016 Morning +-0 solen på väg upp morgonkoppen avklarad här i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 11, 2016 Dela Inlagd December 11, 2016 Godmorgon - dags att bli klar i huvudet efter gårdagens Highland Park. Skall det aldrig sluta snöa....? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Morgonkaffe. Knappt nollan ute, dags att tända en brasa. Satte just detta morgonkaffe i halsen då jag såg att utedelen på luft-luft värmepumpen började ryka / ånga. Har aldrig sett detta fenomen förut. Kanske är helt normalt? Är det när den avisar / tinar utedelen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 39 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Morgonkaffe. Knappt nollan ute, dags att tända en brasa. Satte just detta morgonkaffe i halsen då jag såg att utedelen på luft-luft värmepumpen började ryka / ånga. Har aldrig sett detta fenomen förut. Kanske är helt normalt? Är det när den avisar / tinar utedelen? Japp det blir så vid avfrostningen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 14, 2017 Dela Inlagd Januari 14, 2017 Godmorgon här är det -8 och frukost och krysset är redan klart “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 Gomorron kamrater Här är det laddat med ägg och nybakat bröd så nu kör vi “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 11, 2017 Dela Inlagd Februari 11, 2017 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Gomorron kamrater Här är det laddat med ägg och nybakat bröd så nu kör vi Coca Cola, svart kaffe eller svart te? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu