borje222 Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 (ändrad) Som om din dotter skulle vara Lucia, eller tärna. Vart fan är vi på väg? Kom precis hem, efter att hämtat ungar från fest. Slår igång datorn, och åter igen ser jag vad denna spya till hen oberg berikar forumet med... ( For runt ett tag och letade efter Baygon, att spruta på datorn så ohyran dör... ) Att det är en "mindre vetande" är väl inget nytt, och att Lucia härstammar från Sicilien är det väl inget som denna lärt sig... Nää du hen oberg, för allas vårt bästa, även ditt, får jag föreslå att du ställer dig i skithusstolen, räcker upp en hand, så långt du kan... Letar efter ett spolhandtag, kan även vara en knapp ovanpå, så då får du verkligen sträcka på dig, och sedan bara spolar du... Möjligt den korta resan kan verka skrämmande, men när du väl kommit till slutmålet lär du bli skitlycklig... Och vem vet, med dina nya kompisar kan ni kanske skapa ett forum för likaluktande... Ha en trevlig resa... ( Vi har minus 12, lätt snöfall, tidig morgon ) Borje222 Ändrades Januari 9, 2016 av borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 Godmorgon din spammare.Hoppas du har det bra.Blir det nåt besök hos den beryktade Gotland???Godmorgon på dig åxå, tror inte det... Sisaket men sen har tanten lite planer, kanchanaburi eller ner mot rayong nånstans - dock ligger södra Thailand (Khao Lak) inte med i hennes planer i alla fall. SC hade varit kul att komma tillbaka till en sväng, saknar faktiskt köttbullarna lite mindre nu när jag upptäckt att vännen gör dom lika bra. Men han och miss On tog väl hand om mig så nångång blir det återbesök. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 9, 2016 Dela Inlagd Januari 9, 2016 EÖrebrolör 08:00, Lätt snö-9°C|°FNederb.: 42%Vind: 4 m/s Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Januari 10, 2016 Dela Inlagd Januari 10, 2016 Snö I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 29, 2016 Dela Inlagd Januari 29, 2016 Godmorgon världen. Lyckades somna om för första gången på evigheter. Nu frulle, vid lunchtid. 6 grader ute, vindstilla och ljusgrått på himlen. Helt ok för lite kneg på tomten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Gooood moooorning Vietn... ehh Jomtien, runt 20 och höga moln så jag såg inte solen ens. Känns svalt både ute och inne.Blev ju inte bättre av att jag kollade vädret hemma, -20 och dit ska jag om under 2 veckor... Fy fan.Nåja, jag får ta detta som lite träning på arktiskt klimat helt enkelt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 MorningKhao lak mulet 30 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 1, 2016 Dela Inlagd Mars 1, 2016 Morning kylslaget på mörra -5 i Nerike frukost på g Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2016 Dela Inlagd Mars 1, 2016 Medda 31+ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Mars 1, 2016 Dela Inlagd Mars 1, 2016 (ändrad) Vart är du nu din glidare? -1 Hemma hos mig i Solstan Ändrades Mars 1, 2016 av kenneth073 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 2, 2016 Dela Inlagd Mars 2, 2016 Morning -3 mulet i Nerike morgonkoppen avklarad . Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 13, 2016 Dela Inlagd Mars 13, 2016 Godmorgon världen! Just nu frulle några mil väst om huvudstaden (den svenska alltså) Gråmulet, vindstilla, 3 plusgrader. Skall strax iväg på skogspromenix (gårdagens whisky måste ur systemet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 (ändrad) Morning på skärtorsdagen disigt ett par plusgrader lovat sol på dagen morgonkoppen avklarad i Nerike Svamp & Kantarell Ändrades Mars 24, 2016 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Morning på skärtorsdagen disigt ett par plusgrader lovat sol på dagen morgonkoppen avklarad i Nerike Svamp & Kantarell Åter i Svedala. Hoppas semestern gjorde er gott. ? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 10, 2016 Dela Inlagd April 10, 2016 Ännu en varm dag i LOS på G Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 God morgon! Dags att bota baksmälla. Frukost med massor av kaffe. Vädret inte mycket att skryta med, strax 5 grader Molnigt, lite blått tittar fram Minns en resa till Tunisien. Cirkus 50 grader och alla Svennar låg, i badkläder, på marmorgolvet i hotellfoajén och flämtade likt strandade valar. Känns avlägset en dag som denna. Just det, en näve hö till dotterns utekanin, annars hamnar man på minus Om du skall vara blyg får du fan hämta ditt eget käk, skrälle! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd April 23, 2016 Dela Inlagd April 23, 2016 Jösses alltså. Man pratar ibland om aprilväder, nu begriper jag. Det blev sol till slut, sedan snö (?!) och nu tokhaglar det. Allt inom loppet av en timma. Vart är vi på väg Kristian Luuk? Kanske inte skulle ha mitt vardagsrumsbord ute.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 4, 2016 Dela Inlagd Maj 4, 2016 Ingen annan som har en god morgon, hårda bud i Mellerud. Här blir det kaffe med påtår. Ute just över 11 grader - men skall bli mellan 15-20 grader sägs det. Man kan ju hoppas. Blå himmel, några vita bomullstussar. Vindstilla. Perfekt dag för att måla lite brädor. Morgonens jobb var att beställa en bild från utlandet. Upptäckte att jag saknade en figur i min samling, så kan vi inte ha det. Må ni ha en skön dag, vart ni än i världen är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 (ändrad) Provade väcka vännen, gick sisådär - den enda jag väckte var migsjälv. +4°C ute och jag tror tamigtusan att jag kryper ner i sängen igen efter jag varit och pinkat. Tja, det var ju därför jag vaknade till, så j*la morgonpigg är jag inte så jag kliver upp kl 04:00, med eller utan tuppar så vägrar jag börja morgonen/dagen då. Men godmorgon på en bovar och banditer, thaiarna har väl kört frukosten redan och är uppe sedan länge. Ändrades Maj 5, 2016 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 16 minuter sedan, skrev kitungmakmak: Provade väcka vännen, gick sisådär - den enda jag väckte var migsjälv. +4°C ute och jag tror tamigtusan att jag kryper ner i sängen igen efter jag varit och pinkat. Tja, det var ju därför jag vaknade till, så j*la morgonpigg är jag inte så jag kliver upp kl 04:00, med eller utan tuppar så vägrar jag börja morgonen/dagen då. Men godmorgon på en bovar och banditer, thaiarna har väl kört frukosten redan och är uppe sedan länge. Första klassens swammel.. Hur fan orkar du??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 14 minuter sedan, skrev Scandinaviancorner: Första klassens swammel.. Hur fan orkar du??? Träning och åter träning. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Maj 5, 2016 Dela Inlagd Maj 5, 2016 Morgon hemma nu. Lite skillnad mot för någon vecka sedan. Denna morgon vaknade man utan väckarklockan. Ha en god dag önskar jag er alla. Stora som små ? Tapatalkat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 20, 2016 Dela Inlagd Maj 20, 2016 Morrn! Himmel Frukost. Fick bli den mest hemska duk jag kunde finna i garderoben. -"Nej!" Du vet att du inte får något hur du än försöker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 2, 2016 Dela Inlagd Juni 2, 2016 God morgon alla vänner och ovänner. Vaknat upp till härlig dag med solsken och lite gott kaffe. I eftermiddag blir det minigolf och gott käk med jobbet “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 4, 2016 Dela Inlagd Juni 4, 2016 Godmorgon sjöfolk, rävar och mytomaner! Fasen vad skönt att vakna upp just idag. Frukost till mig.... Och frukost till katteländet.... Nu 15 grader plus - och stigande. Strax dags att fara iväg till veckans, månadens, årets höjdpunkt! C U Later! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu