Jump to content
IGNORERAD

Gomorron

Keithan

Recommended Posts

Godmorgon från Jomtien, har varit uppe ett tag och såg nåt fasansfullt - triathlon cyklister (tror jag) som först trampade åt ena hållet på sukkan och sen tillbaka.... fan jag blev trött bara av att se på. sen ska dom väl bada och kuta åxå - knäppskallar.

ทีรัก

Dela på andra sajter

• Svar 4,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Keithan

751

• Baa

340

• Scandinaviancorner

263

• svampen

226

Mest aktiva i denna tråd

Populära inlägg

rolba

Inlagda bilder

Här hamnade vi helt på måfå.

b3557d73902988326a20e01a2a423d8b.jpg

Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Godmorgon, regnigt igår när vi var ute och käkade och väsksläpardag idag (tja, en tuk-tuk får jag nog för $1 om jag vill). Trots detta så stortrivs jag i PP, finns alltid en grej jag inte gjort eller sett (om man nu är på det humöret). Eller sen sätter jag mig bara ner vid riverside med en kall och spanar på folk.

Det är lite som Bangkok light på nåt vis.

ทีรัก

Dela på andra sajter

+30°C och solen skiner (som vanligt) i Phnom Penh... Klurar på vart jag skall dricka äta frukost nånstans. Kan bli boston på 172 st igen. En toast för $2.50 och en ankor draft för $0.50 kan jag väl kosta på mig. Ost verkar oförkämt dyrt här efter att jag diskuterade priset på toasten med ägaren.

Igår löste jag problemet genom att betälla en pizza och skyffla över all fyllning på 2 av bitarna (resten av botten lämnades därhän) så fick jag nåt som liknade en toast i alla fall. Men då gick kalaset på $4.50 istället bara för pizzan. Dumsnålt kanhända, men det blev en välfylld "toast".

ทีรัก

Dela på andra sajter

+1 blå himmel ock en frostig gräsmatta morgonkoppen avklarad i Nerike 

image.jpg

image.jpg

Verkar vara lite "frost" även på linsen.    :D

image.jpg

Dela på andra sajter

Gooood mooorning Kambodja, +27 och sol-fan är uppe redan... Trodde det regnade ute men det var bara dasset som hade hängt sig lite och stod och strilade.

Lät precis som om det regnade men ibland har jag tydligen tur.

Vännen traskade iväg till jobbet och hemsöker mig inte förän kl 19:00 så jag har hela dan på mig att hitta på jävulstyg. Hon hade skaffat mig ett SIM-kort i alla fall så jag kan väl försöka få igång en telefon igen. Varför hon vill kunna ringa mig fattar jag dock inte - det är ju bara gå till närmaste bar med happy-hour så sitter jag ju där...

ทีรัก

Dela på andra sajter

+9 blåsigt mörkt men polstjärnan lyser upp lite morgonkoppen avklarad i Nerike

image.jpg

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Godmorgon från PP, becksvart ute när jag vaknade vid 5 så det var bara att gå och lägga sig igen.

Men nu ser det ljusare ut, kärringen drog iväg på jobb men hotade med att komma hem på lunchen. Tja - sånt får jag väl ta. Har ju några timmar på mig i alla fall, temperaturen får jag gissa mig till men runt +28°C skulle jag tro. Känns lite svalare eller så har jag vant mig vid värmen. 

Får väl kasta mig i duschen (kallvaten endast, burr) och sen ta en lite promenad nånstans. Borde leta upp nån expat idag som kan detta med att resa mellan Thai och Kambodja... har försökt nu några dagar men det verkar inte vara så populärt.

ทีรัก

Dela på andra sajter

God morgon från ett stjärnklart Eskilstuna.

+4 grader och underbart.

Idag blir det svampskogen.

Ha en ra dag!

Solen är full och jag skiner

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Godmorgon alla där ute!

Hösten har lagt sig som ett grått och fuktigt täcke över bygden.

Nu 8 plus och ljusgrått på himlen.

DSC_0024.thumb.jpg.938f1bba0d805f4898a59

Sitter framför burken och kollar reor på filmer Discshop, Ginza, Cdon osv. Detta får jag göra i smyg då jag egentligen har köpförbud pga platsbrist.

Någon kanske som kan tipsa om webbsida med udda titlar, nu när SUBDVD lägger ner?

Frulle klar hur som helst.

DSC_0026.thumb.jpg.971548882764a82058310

Ändrades av Naam kaeng
Bildbekymmer
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 4 veckor senare...

God morgon kamrater och ni övriga också. Skönt att slippa gå ut i rusket en sådan här dag

DSC09235.thumb.jpg.b00840f5c55775ee19385

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

God morgon kamrater och ni övriga också. Skönt att slippa gå ut i rusket en sådan här dag

Godmorgon,vaken sedan kl 4 hunnit med två koppar kaffe och ett par tvättmaskiner, Frugan wille och Pia snarkar ikapp fortfarande.

Väntar nu på att Willys nära skall öppna så man kan fylla på kylskåpet å fixa frukost

/Enis 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Godmorgon,vaken sedan kl 4 hunnit med två koppar kaffe och ett par tvättmaskiner, Frugan wille och Pia snarkar ikapp fortfarande.

Väntar nu på att Willys nära skall öppna så man kan fylla på kylskåpet å fixa frukost

/Enis 

Ajdå, kallaland igen?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

/Enis 

Välkommen hem till rusket

Hänga på låset på Willy´s blir det två 3,5 or ?

;)

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Välkommen hem till rusket

Hänga på låset på Willy´s blir det två 3,5 or ?

[emoji6]

3st är standard...

Dela på andra sajter

21,3 c just nu känns faktiskt kyligt, men skönt att sova i.

Hoppas det håller sig svalt till eftermiddagens cykeltur "Bike for Dad"

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Kamraterna blev väl kvar på Raattevägen 1940 ???   Raate_Road_1940_Finland_2.jpg

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...