kitungmakmak Inlagd Oktober 17, 2015 Dela Inlagd Oktober 17, 2015 Godmorgon från Jomtien, har varit uppe ett tag och såg nåt fasansfullt - triathlon cyklister (tror jag) som först trampade åt ena hållet på sukkan och sen tillbaka.... fan jag blev trött bara av att se på. sen ska dom väl bada och kuta åxå - knäppskallar. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 19, 2015 Dela Inlagd Oktober 19, 2015 Här hamnade vi helt på måfå. Skickat från min ONE A2003 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 19, 2015 Dela Inlagd Oktober 19, 2015 Godmorgon, regnigt igår när vi var ute och käkade och väsksläpardag idag (tja, en tuk-tuk får jag nog för $1 om jag vill). Trots detta så stortrivs jag i PP, finns alltid en grej jag inte gjort eller sett (om man nu är på det humöret). Eller sen sätter jag mig bara ner vid riverside med en kall och spanar på folk.Det är lite som Bangkok light på nåt vis. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 20, 2015 Dela Inlagd Oktober 20, 2015 Morning Khao Lak mulet fuktigt och 30 grader varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 20, 2015 Dela Inlagd Oktober 20, 2015 +6 regn och disigt morgonkoppen avklarad i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 22, 2015 Dela Inlagd Oktober 22, 2015 +30°C och solen skiner (som vanligt) i Phnom Penh... Klurar på vart jag skall dricka äta frukost nånstans. Kan bli boston på 172 st igen. En toast för $2.50 och en ankor draft för $0.50 kan jag väl kosta på mig. Ost verkar oförkämt dyrt här efter att jag diskuterade priset på toasten med ägaren.Igår löste jag problemet genom att betälla en pizza och skyffla över all fyllning på 2 av bitarna (resten av botten lämnades därhän) så fick jag nåt som liknade en toast i alla fall. Men då gick kalaset på $4.50 istället bara för pizzan. Dumsnålt kanhända, men det blev en välfylld "toast". ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 22, 2015 Dela Inlagd Oktober 22, 2015 +1 blå himmel ock en frostig gräsmatta morgonkoppen avklarad i Nerike Verkar vara lite "frost" även på linsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Morrn! +10 och vind från väst 10m/sek .- Frivecka om 3 timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Gooood mooorning Kambodja, +27 och sol-fan är uppe redan... Trodde det regnade ute men det var bara dasset som hade hängt sig lite och stod och strilade. Lät precis som om det regnade men ibland har jag tydligen tur. Vännen traskade iväg till jobbet och hemsöker mig inte förän kl 19:00 så jag har hela dan på mig att hitta på jävulstyg. Hon hade skaffat mig ett SIM-kort i alla fall så jag kan väl försöka få igång en telefon igen. Varför hon vill kunna ringa mig fattar jag dock inte - det är ju bara gå till närmaste bar med happy-hour så sitter jag ju där... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Morning Khao Lak sol och ingen rök från Sumatra idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 mycket morgondimma i Long / Phrae i dag och i går Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 +9 blåsigt mörkt men polstjärnan lyser upp lite morgonkoppen avklarad i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Oktober 24, 2015 Dela Inlagd Oktober 24, 2015 Godmorgon från PP, becksvart ute när jag vaknade vid 5 så det var bara att gå och lägga sig igen.Men nu ser det ljusare ut, kärringen drog iväg på jobb men hotade med att komma hem på lunchen. Tja - sånt får jag väl ta. Har ju några timmar på mig i alla fall, temperaturen får jag gissa mig till men runt +28°C skulle jag tro. Känns lite svalare eller så har jag vant mig vid värmen. Får väl kasta mig i duschen (kallvaten endast, burr) och sen ta en lite promenad nånstans. Borde leta upp nån expat idag som kan detta med att resa mellan Thai och Kambodja... har försökt nu några dagar men det verkar inte vara så populärt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 24, 2015 Dela Inlagd Oktober 24, 2015 God morgon från ett stjärnklart Eskilstuna.+4 grader och underbart.Idag blir det svampskogen.Ha en ra dag! Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 3, 2015 Dela Inlagd November 3, 2015 (ändrad) Godmorgon alla där ute! Hösten har lagt sig som ett grått och fuktigt täcke över bygden. Nu 8 plus och ljusgrått på himlen. Sitter framför burken och kollar reor på filmer Discshop, Ginza, Cdon osv. Detta får jag göra i smyg då jag egentligen har köpförbud pga platsbrist. Någon kanske som kan tipsa om webbsida med udda titlar, nu när SUBDVD lägger ner? Frulle klar hur som helst. Ändrades November 3, 2015 av Naam kaeng Bildbekymmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 12, 2015 Dela Inlagd November 12, 2015 Good morning! Nu 7 plusgrader. Luftfuktighet 93 procent. Grådassigt. Vi båda har klarat av frukosten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 God morgon kamrater och ni övriga också. Skönt att slippa gå ut i rusket en sådan här dag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 God morgon kamrater och ni övriga också. Skönt att slippa gå ut i rusket en sådan här dag Godmorgon,vaken sedan kl 4 hunnit med två koppar kaffe och ett par tvättmaskiner, Frugan wille och Pia snarkar ikapp fortfarande. Väntar nu på att Willys nära skall öppna så man kan fylla på kylskåpet å fixa frukost /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 Godmorgon,vaken sedan kl 4 hunnit med två koppar kaffe och ett par tvättmaskiner, Frugan wille och Pia snarkar ikapp fortfarande.Väntar nu på att Willys nära skall öppna så man kan fylla på kylskåpet å fixa frukost /Enis Ajdå, kallaland igen? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 Godmorgon,vaken sedan kl 4 hunnit med två koppar kaffe och ett par tvättmaskiner, Frugan wille och Pia snarkar ikapp fortfarande. Väntar nu på att Willys nära skall öppna så man kan fylla på kylskåpet å fixa frukost /Enis Välkommen hem till rusket Hänga på låset på Willy´s blir det två 3,5 or ? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 Välkommen hem till rusketHänga på låset på Willy´s blir det två 3,5 or ?[emoji6]3st är standard... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 6, 2015 Dela Inlagd December 6, 2015 12 grader varmt här i Vega idag ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 15° i Chiang Mai just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 21,3 c just nu känns faktiskt kyligt, men skönt att sova i.Hoppas det håller sig svalt till eftermiddagens cykeltur "Bike for Dad" Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 10, 2015 Dela Inlagd December 10, 2015 God morgon kamrater och ni övriga också. Skönt att slippa gå ut i rusket en sådan här dag Kamraterna blev väl kvar på Raattevägen 1940 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu