kitungmakmak Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 Enligt Enis var han aktiv på FB, efter MPR om jag ej missminner mig... Mvh. borje222 Finns det ett liv efter MPR? ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 kanske bara tröttnat kan man hoppas. Han var enbart positiv så länge han var här i motsättning till mej och flerparten av skribenterna här Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 11, 2015 Dela Inlagd September 11, 2015 kanske bara tröttnat kan man hoppas. Han var enbart positiv så länge han var här i motsättning till mej och flerparten av skribenterna här en grupp jag ..... Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 12, 2015 Dela Inlagd September 12, 2015 Nog var det en jäkla godmorgon.... Kärringen funderar på varför jag är uppe nu... +11°C och inte ett snökorn.. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 12, 2015 Dela Inlagd September 12, 2015 Ser ut att bli en dag för lite hushållsarbete. Börjar kännas att hösten rullar in över oss. Så till att kämpa sig igenom vinterhalvåret. Och vänta o längta till behagligare områden. Godmorgon och god dag till er alla [emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 Önskat Thailand godnatt (fan vet varför, hon sover fan aldrig) och Kambodja godmorgon... Själv har jag ingen aning om i vilket tidszon jag är. +12°C och förvirrad som vanligt. Får filura vidare på mina skoluppgifter - jag kan inte sova heller ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 Morning! Khao lak regn men uppklarnande Have i nice day Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 14, 2015 Dela Inlagd September 14, 2015 (ändrad) Morning! Khao lak regn men uppklarnande Have i nice day Ska man vara petig så är det Have a nice osv... borde vara have an nice day men det är jag inte 1000% säker på... vafan jag är ju från myggbältet... Godmorgon på dig åxå... Så jäkla kul att börja reta folk redan på morgonen - snusabstinensen sitter i som fan. Ändrades September 14, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 19, 2015 Dela Inlagd September 19, 2015 Godmorgon världen! God och god...jag vet inte, 13 grader "varmt" och grått och trist. Lite duggregn och vindstilla. Nåväl - humöret är på topp i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 21, 2015 Dela Inlagd September 21, 2015 Morning 8 grader o sol i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd September 28, 2015 Dela Inlagd September 28, 2015 En sen morgon I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 29, 2015 Dela Inlagd September 29, 2015 Godmorgon! Eller god? Det var noll (0) grader när man gick ut till bilen och skrapade rutorna. Läste i tidningen häromdagen att det fortfarande var metrologisk sommar i Sverige - man kan ju undra. Dimman ligger som ett lock över nejden. Hoppas morgonkaffet kan få en på bättre humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd September 29, 2015 Dela Inlagd September 29, 2015 Blå linje. Cirka +3 hela natten. Söder om söder, Stureby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 3, 2015 Dela Inlagd Oktober 3, 2015 I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Kallt nu i Chiang Mai (20°) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Morning Khao Lak sol sol sol 29 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Blå linje. Cirka +3 hela natten. Söder om söder, Stureby. Avancerad termometer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Morning blå himmel & på nOllan morgonkoppen avklarad i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Avancerad termometer. Närmare -4 i natt. http://savenlid.se:5280/day.png Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 +4 grådaskigt lovar sol på dan morgonkoppen avklarad ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 -1 klar himmel nu är det snart dags för HH underställ morgonkoppen värmde ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Godmorgon världen! Någon enstaka plusgrad och bistert ute. Grått, fuktigt, rått och riktigt ..... Svenskt. Tur man far utomlands snart. Frulle som gör att man förhoppningsvis orkar spika lite hemma denna lediga dag. Lev väl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Någorlunda vettig temperatur på morgonen. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Morning Khao lak solsol 29 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 +1 blå himmel ock en frostig gräsmatta morgonkoppen avklarad i Nerike Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu