Jump to content
IGNORERAD

Gomorron

Keithan

Recommended Posts

• Svar 4,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Keithan

751

• Baa

340

• Scandinaviancorner

263

• svampen

226

Mest aktiva i denna tråd

Populära inlägg

rolba

Inlagda bilder

Nja tror det är "nån" tjuv här på natten

Har samma problem med knäckebrödet. Skyller på blomflugorna, finns inte nåt annat levande i lägenheten att skylla på.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Hade det inte varit bättre på söndag och tagit en övernattning i Uppsala !!!!!

Absolut men då har man väl fått åka ambulansplan till Thailand eller ?

MVH FANTASY

Dela på andra sajter

Gomorron :)

Solen skiner och det regnar, Gud bevars våra drängar.

Nåja, duggregn, då.

26,2 grader får dom, drängarna.

Hua Hin klockan 06:36.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Risbyvadret, 28 grader, gratt, lite regn da o da, inga mangder men graset vaxer likforbannat.

Gomorron foresten!

PS Ogoninflammasionen sitter i, men det gar sakta at ratt hall. Max 10 min vid datorn sen slar svetsblanket till! DS

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Khao Lak

Regn Regn ------------------------------------------------

kanalerna börjar att flyta över nu.

27 grader

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 7 grader disigt men det skiter jag i. Nu är det bara 24 timmar innan resan hem börjar det blir en tuff resa tar ca 26 timmar från Skellefteå till Surin men det får man väl ta.

MVH FANTASY

Dela på andra sajter

Gomorron.

Risbyn har idag vaknat till en fin 28 gradig och vxl molnighet, m.a.o. kanonvader och se pa fan, ogoninflammationen borjar ge med sig, nu ar det "bara" chefen som ser ut som en 10 ronders boxare i fejan, farbror Baa har gatt ner pa amatorstatus och da racker det med 3!

Dela på andra sajter

Hehe, bra för dig pee baa :wink: (som tjejen kallade mig) men till dig är det med aktning såklart. Den äldre av oss två baa.

Själv skall jag gå och lägga mig men kan väl önska er andra som vaknar upp på "solsidan" godmorgon för 9.6°C och faktiskt kolsvart ute härute i mörka norr.

Ett par dar till av detta så slipper jag skiten i 90 dagar dock, så det är lätt att stå ut. Senare idag blir det riktig sauna för sista gången på nån månad, efter det bara hett och varmt om vartannat - tja det är väl inte så dumt det heller om jag nu inte hade en termsostat som en isbjörn efter 40+ år i -30 och snö. Men man får väl vänja sig. :wink:

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 7 grader disigt men det skiter jag i. Nu är det bara 24 timmar innan resan hem börjar det blir en tuff resa tar ca 26 timmar från Skellefteå till Surin men det får man väl ta.

MVH FANTASY

Öööö.. Godmorgon kollade kylen mmmmm. Måste ha gått i sömnen satan börjar bli dyrt detta !!

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 8 grader o svart som satan nu börjar resan om tre timmar så i morgon är man i Surin förhoppningsvis.

MVH FANTASY 

Dela på andra sajter

Morning morgondis men högtrycket fortsätter 20+ idag me dags för svampskogen idag!

Morgonkoppen avklarad i Nerike slurp!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Godmorgon kamrater, eller vänner kanske är mer PK.

9,7°C och kolsvart ute. Funderar på att kliva upp eller lägga mig igen.

Tror nog det blir att slagga lite till, man är ju inte en ungdom mer så lite skönhetssömn innan resan kan behövas.

Men bastun igår gjorde gott och några hundra meter i bassängen åxå.

Skulle jag bara våga så skulle jag nog leta efter en bastu (inte en bastuklubb, utan en riktig) nere i Thai, men jag antar att sådana övningar som att piska sig med en vihta får man

vänta med tills nästa tur till stugan, inte ens det kommunala badet tillhandahåller den typen av nödvändigheter för en riktig sauna i Sverige så då anar jag att bastu därnere är bara nån förtäckt verksamhet som jag inte ens vill veta om vad man pysslar med i.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

God morgon nu är man i Surin efter en 28 timmars resa äkte med baggarna var helt perfekt dreamlinern var grymt tyst o dom höll alla tider förutom att resan tar längre tid

när dom måste åka runt grisen Putin och hans svin. Vädret här hur jävla bra som helst sol har inte sett en droppe regn.

MVH FANTASY

Dela på andra sajter

Nu skall vi se, 7:37 och klockan är 9,3°C eller var det tvärtom?

Godmorgon på er i alla fall, jag tänker inte ens titta ut förrän taxin kommer så nån mer väderanalys än så blir det inte. Dock anar jag att det blir varmare och varmare under det närmaste dygnet.

Next stop pattis. Tja med lite irrfärder på ARN och BKK först. Men det är ju stoppet som räknas, inte mellanlandningarna.

ทีรัก

Dela på andra sajter

Gomorron, det ar lagtryck i risbyn!

22 grader ar KALLT, efter 50 mm regn i natt ar det BLOTT och det flaktar en del i tradkronorna, alltsa en helt vanlig sommardag for en svensk.

Jag ar svensk i forskingringen sa jag foredrar osvenskt vader!

Ha en bra dag!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vaknade halv 5 tog ett sauna bad ett par pilsner och lite musik så mår jag som en prins 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Här i Vega är det 3 grader varmt och regnar samt fortfarande mörkt ute

Is på bilarna igårkväll vid 10-tiden

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Här i Vega är det 3 grader varmt och regnar samt fortfarande mörkt ute

Is på bilarna igårkväll vid 10-tiden

Japp så även vid 23 snåret blev att skrapa rutor när jag åkte hem då
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...