Scandinaviancorner Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Morning Khao Lak regn 26 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Godmorgon, 06:20 och 11.2°C, kan bli en ganska vettig dag ser det ut som här uppe i Norr. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Gnällis blå himmel Klart Högsta: 20°C Lägsta: 8°C Morgonkoppen avklarad Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 Gomorron, fredag,golfvader,kalla bira som vantar efter utfort arbete, nu leker livet i risbyn i 29 gradig varme och latt molnbeslojad himmel! "Hemma" har dom borjat spela ishockey, vem bryr sig? (Lite kanske) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Första morgon i Korat på ett tag, bjuder på ett nästan klart väder och rimliga 25 grader vid soluppgången. Bara gilla läget och njuta. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 God morgon Skellefteå 8 grader ska bli en fin dag säger smhi, själv sitter man o eldar o läser tidningen lika bra att börja vända på dygnetför snart är det dags att åka hem.MVH FANTASY Jag har köpt öl o lagt dom på kylning till dig men nu är det fredag så jag ger mig f..n på att "nån" kommer o dricka upp dom före du kommer hit För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 morning Khao lak sol 28 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 God morgon Skellefteå 12 grader o lite regn drack surströmming igår så man har väl haft bättre dagar i sitt liv.Piloten jag vill aldrig mer dricka procenthaltiga drycker så du kan dricka upp ölen, nu måste jag gå o spy sen sova ha en bra dag.MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Övervägande molnigt Högsta: 20°C Lägsta: 8°C Morgonkoppen avklarad i Nerike! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2014 Gomorron Trevlig helg Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Morning Khao lak mulet 28 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Gomorron fran en i sol badande risby med behagliga 28 morgongrader. I dag ar det visst lordag, men det struntar jag i egentligen forutom att det inte ar skola idag, blir nog en tur till hoppborgen istallet sa junior gor av med overskottsenergin! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 God morgon Skellefteå 12 grader o lite regn drack surströmming igår så man har väl haft bättre dagar i sitt liv.Piloten jag vill aldrig mer dricka procenthaltiga drycker så du kan dricka upp ölen, nu måste jag gå o spy sen sova ha en bra dag.MVH FANTASY Kollade kylen visst f..n har "nån" djävul varit där och druckit upp ölen SKIT ja ja jag drar till shoppen o köper mer öl.... För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 God morgon Skellefteå 13 grader och en baksmälla som ta mig fan inte kommer att gå över före jag åker till Thailand o ikväll kommer det ett gäng tillsom vill säga hej då jag vill bara be dom dra åt helvete fixa ett liv o låt mig va ifred. 5 dagar kvar.MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 13, 2014 Gomorron Det är i Hua Hin. Klockan är 06:20. Det är helgrått. Det är 27 grader. Det är söndag. Trevlig sådan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peder Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 På väg till Bodentravet och tar hand om lite sponsorer. Men jag har tagit fram resväskan...gud vad skönt det känns 10 dagar kvar i Svedala Sedan CM och värme även om vi haft den bästa sommaren i mannaminne...mig veterligt..idag 20 grader igen Sedan spännade om man blir SINKare .undrar om man får vara delägare i en travare.då...hm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 14, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2014 Gomorron Hua Hin, grått, 26,3 grader klockan 06:45. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Morning Khao Lak Regn och regn å åter regn 28 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 15, 2014 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2014 Gomorron Grått i Hua Hin 25,9 grader i Hua Hin. I Hua Hin är klockan 06:15.Fick lite regn igår. Regmätaren trasig, så jag vet inte hur mycket. Kanske 2 skurar a 4 mm styck ?!? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 morning Khao lak regn regn regn 26 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Gomorron, regnat i natt och lite gratt,blatt o solblandat ute i 28 graders varme. Risbyns innevanare har drabbats av en mycket smittsam ogonsjukdom, inte direkt farlig, men javligt obehaglig, och kan man tanka sig, halva dagis blev drabbat samt de flesta lararna och en hel del foraldrar, sa aven vi. Kommer det nagon forbi tror dom vi gatt en 10 runders MuayThaimatch, sa igensvullna ar vi. Men det ska val ga over pa en vecka eller sa! (sager lakarvetenskapen i alla fall) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 God morgon Skellefteå 2 grader hög tid att dra hem nu åker på torsdag känns väl inte helt fel. MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 God morgon Skellefteå 2 grader hög tid att dra hem nu åker på torsdag känns väl inte helt fel. MVH FANTASY Hade det inte varit bättre på söndag och tagit en övernattning i Uppsala !!!!! “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 God morgon Skellefteå 2 grader hög tid att dra hem nu åker på torsdag känns väl inte helt fel. MVH FANTASY Höres på fredag då .satan ölen.... För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Höres på fredag då .satan ölen. Slut igen, dom dunstar fort.. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu