surfaren73 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 God morgon! Chaiyaphum 07:40 26 grader och växlande molnighet. Och en liten morgon bild. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Godmorgon från Uppsala kl 02.50 +15.5 och stjärnklart. kan bli en varm och skön dag. Slutar 12 idag så det blir kanske en liten lur i solstolen när jag kommer hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 god morgon från Gubbängen, söder om söders pärla 16+ än så länge med moln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Staden Rayong rapporterar om en härlig morgon där alla i huset redan är igång vid en utetemperatur av 30 grader klockan 05.30. Har fortfarande en sillabit kvar till äggafrukosten med kaffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Staden Rayong rapporterar om en härlig morgon där alla i huset redan är igång vid en utetemperatur av 30 grader klockan 05.30. Har fortfarande en sillabit kvar till äggafrukosten med kaffe. Väldigt trevlig uteplats du ser ut att ha, gott om plats och bekväma soffor Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Tjena! Molnigt,27 grader. Väntar på att vattnet till kaffet ska bli varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Godmorgon från Skogstibble utanför Uppsala. Idag endast 13.3 men barometern skvallrar om ytterligare en solig dag,det tackar man för.Tystnaden har lagt sig över grannskapet då alla har återgått till sina arbeten + för att inga morgonpigga gräsklippare är ute Idag blir det ut och plocka svamp. Frun älskade kantareller så till den milda grad att allt gick åt som jag plockat .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Väldigt trevlig uteplats du ser ut att ha, gott om plats och bekväma soffor Ja,där trivs vi och befinner oss nog 90 % av vår vakna tid.Du är välkommen att inspektera på plats,nått kan jag kanske bjuda på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Inget gott alls med Måndag morgon! Fy fan säger jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 God morgon,17,2 grader och disigt kl.8.05 i Örebro Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Gomidda! Solen lyser från en klarblå himmel där ute och AC:n sprutar skön kalluft här inne. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Godmorgon från Huvudstaden... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trajja Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 God morgon från ett dugrregnande Jämtland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 20, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Gomorron. Hua Hin har nu, tunna moln. Jag såg bara 3 stjärnor, svagt. Det är 25,7 grader, nu strax efter 5, och det kan bli lite kyligt att åka moppe till golfen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Morn,5.30 här i Rayong och 26 grader,fortfarande mörkt och svårt att se himmelens färg.Golf på Green Valley med Arne från Norge och tysken Werner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 God morgon från ett soligt Chaiyaphum. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 kl 02.39 i Vega, kolsvart ute och jag kan inte sova Tar en whisky och ser om det funkar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Klockan är 8 och allt är som vanligt i risbyn, d.v.s. soligt med lätta moln och 28 grader.....härlig regnperiod i år! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Chiang Mai Tidigt i morse, kl 0700 var temperaturen 25 C, efter en hel natts ihållande regn. Klar luft, uppehåll men mulet. Nu kl 0900 , har vi 28 C Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 04.00 Älvängen För svart ute Redan. Vart tog sommaren vägen 05.00 är det dax för alarmet för di övriga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Nu är det under + 10 på morgonen.... Sommaren närmar sig slutet.. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Godmorgon från Skogstibble. Idag blir det en upprepning av morgondagen då det blir en tur till svampskogen. Senare i em är det efter enträgan begäran åter dags för skype med frun. Mer tomtmark skall inköpas och denna gång är det i trevliga Lop Buri som det skall ske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Gomorron Jag hade rätt igår. Det var lite kyrligt igår. Än värre blir det idag. Nu strax efter 5 har Hua Hin stjärnklart och 25,3 grader. Burrr. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 God morgon! Chaiyaphum 07:35 26 grader och sol. Och regnet lyser med sin frånvaro. Enligt statestik så ska vi under de sista 4 månaderna ha fått över 500mm regn men vi har bara fått 50mm under den tiden. Så jag vet vad jag gör varie dag. Vattna och åter vattna. Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Gomorron, vaknade för strax en timma sen, och nu kan jag inte somna om, fan. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu