Keithan Inlagd Augusti 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Gomorron. Hua Hin har nu, klockan 05, stjärnklart och 27,0 grader. Golfen kallar Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 God morgon! Chaiyaphum kl 8 28 grader mulet och lite blåst. Blir nog ännu en härlig dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Khao lak 08 32 sol sol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Rayong 32 sol-dis, 8.51.blir en lugn dag med bokläsning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Chiang Mai nu 28C kl 8.53. Mulet . Förmodligen ingen sol idag. Förhoppningsvis regn, så jag slipper att vattna i trädgården... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Godmorgon Uppsala 15 grader varmt kl. 4.10 ser lite molnigt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 (ändrad) Godmorgon Älvängen 35 minuter tills larmet går i gång.fixa käket .sen dra i väg till stina och vovooo Ändrades Augusti 6, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 29 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Gomorron. Nu, vid 5-tiden på morgonen, lyser månen igenom tunna slöjor, men stjärnorna orkar inte igenom. Det är 26,9 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Rayong 31 grader klockan 06.30,,varit väldigt hög luftfuktighet nu ett tag t.o.m frun klagar.Fått i mig en åkarfrukost,stekta potäter ägg och körv,så nu väntar golfbanan med gänget blir nog ett tio-tal idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 6, 2012 Dela Inlagd Augusti 6, 2012 Risbyn är höljt o moln och "bara" 26 grader kl 07, TMD har lovat regn idag och mkt regn i morgon, få se om dom slår SMHI i prognositet! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Idag kl 0800 i Chiang Mai klar luft ,soligt och 27C. Som en bra svensk sommardag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 ja kl är 03.10 här och ca 16 gr varmt eller kallt. Goder morgon oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 (ändrad) Godmorgon från utkanten av Uppsala där åkrarna och skogen finns.Helmulet ute och mer regn förväntas. Kanske som det ska, för idag reser frun hem efter 2 veckors semester.Vid nio tiden tar vi oss mot Uppsala och vidare mot arlanda där Thaair skall föra henne tryggt åter till BKK. Ändrades Augusti 7, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 7, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Gomorron Här vid Palm Hills (Hua Hin) kom det en liten skur vid 4:a-tiden. nu, vid 5-tiden, är det som igår. Månen tar sig igenom slöjmålnen, men inte stjärnorna. Och det är 25.5 grader Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Gomorron,Risbyn kl 07...REGN och skööööna +25. Undrar vilka som "spår" vädret bäst, SMHI eller TMG? I Sverige regnade det förhållandevis ofta året runt och det är klart svårare att förutse, förmodligen även med modern teknik. I Thiland är det ju periodvis mycket regn och förmodligen lättare att förutspå, men, i år har det INTE regnat när det förutspåtts, ännu! Ibland har jag en känsla, naturligtvis felaktig, av att TMD "spår bättre väder" bättre än SMHI, emedan det i Sverige är vice versa! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Morn,Rayong 30 grader 07.00, skön sjöbris,lite gråmulet,kommer kanske en liten regnskur och friskar upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Chiang Mai, nu 08.00. Småregn hela natten. 27 C. Mulet med klar luft. Härligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Elverum Norge, 9 grader å mulet kl 06... Nu kl 8.30 är det 12 grader å börjar spricka upp... Gräs och träd börjar gulna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 (ändrad) Godmorgon från Skogstibble (Uppsala) Här skvallrar barometern om en solig dag men en optisk undersökning säger mulet väder med regn varning. Nå,ja det får väl bli som det blir En skillnad mot de senaste 2 veckorna är att man kan vänta litet med frukosten och hinna vakna upp för med frun hemma var det litet mer brått Ändrades Augusti 8, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Godmorgon från Skogstibble (Uppsala) Här skvallrar barometern om en solig dag men en optisk undersökning säger mulet väder med regn varning. Nå,ja det får väl bli som det blir En skillnad mot de senaste 2 veckorna är att man kan vänta litet med frukosten och hinna vakna upp för med frun hemma var det litet mer brått Hej! Så det är Skogstibble du bor i. Då får du snarast byta namn till Murre! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Hej! Så det är Skogstibble du bor i. Då får du snarast byta namn till Murre! Mvh Amja Det är väl närmaste större by/postlåda, så långt bort törs inte Murre springa som hem till Kjell Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 9, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Gomorron Ingen solskenshistoria. Men 27 grader, här utanför Hua Hin, klockan 07.45. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Gomorron! Regnet här i Chaiyaphum är nu inne på sin andra dag. 23 grader ute. Tyvärr bara dugg regn men jag slipper ju vattna. Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Gomorron från Risbyn, +24 och det har regnat till o från i 30 timmar, dock ingen risk för översvämningar..höplatån funkar, vi har nerförsbacke i nästan alla tre km till ringleden och där är kanalerna STOOORA! En pluspoäng, ingen AC eller fläkt, skööönt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu