Jump to content
IGNORERAD

Gomorron

Keithan

Recommended Posts

• Svar 4,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Keithan

751

• Baa

340

• Scandinaviancorner

263

• svampen

226

Mest aktiva i denna tråd

Populära inlägg

rolba

Inlagda bilder

Gomorron, fredag,golfvader,kalla bira som vantar efter utfort arbete, nu leker livet i risbyn i 29 gradig varme och latt molnbeslojad himmel!

"Hemma" har dom borjat spela ishockey, vem bryr sig? (Lite kanske)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Första morgon i Korat på ett tag, bjuder på ett nästan klart väder och rimliga 25 grader vid soluppgången.

Bara gilla läget och njuta.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 8 grader ska bli en fin dag säger smhi, själv sitter man o eldar o läser tidningen lika bra att börja vända på dygnetför snart är det dags att åka hem.MVH FANTASY

Jag har köpt öl o lagt dom på kylning till dig men nu är det fredag så jag ger mig f..n på att "nån" kommer o dricka upp dom före du kommer hit

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 12 grader o lite regn drack surströmming igår så man har väl haft bättre dagar i sitt liv.

Piloten jag vill aldrig mer dricka procenthaltiga drycker så du kan dricka upp ölen, nu måste jag gå o spy sen sova ha en bra dag.

MVH FANTASY

Dela på andra sajter

Gomorron fran en i sol badande risby med behagliga 28 morgongrader.

I dag ar det visst lordag, men det struntar jag i egentligen forutom att det inte ar skola idag, blir nog en tur till hoppborgen istallet sa junior gor av med overskottsenergin!

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 12 grader o lite regn drack surströmming igår så man har väl haft bättre dagar i sitt liv.Piloten jag vill aldrig mer dricka procenthaltiga drycker så du kan dricka upp ölen, nu måste jag gå o spy sen sova ha en bra dag.MVH FANTASY

Kollade kylen visst f..n har "nån" djävul varit där och druckit upp ölen SKIT ja ja jag drar till shoppen o köper mer öl....

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 13 grader och en baksmälla som ta mig fan inte kommer att gå över före jag åker till Thailand o ikväll kommer det ett gäng till

som vill säga hej då jag vill bara be dom dra åt helvete fixa ett liv o låt mig va ifred. 5 dagar kvar.

MVH FANTASY

Dela på andra sajter

Gomorron :)

Det är i Hua Hin.

Klockan är 06:20.

Det är helgrått.

Det är 27 grader.

Det är söndag.

Trevlig sådan :wai:

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

På väg till Bodentravet och tar hand om lite sponsorer.

Men jag har tagit fram resväskan...gud vad skönt det känns

10 dagar kvar i Svedala

Sedan CM och värme även om vi haft den bästa sommaren i mannaminne...mig veterligt..idag 20 grader igen

Sedan spännade om man blir SINKare

.undrar om man får vara delägare i en travare.då...hm.

post-7120-0-93532900-1410699930_thumb.jp

Dela på andra sajter

Gomorron :)

Grått i Hua Hin

25,9 grader i Hua Hin.

I Hua Hin är klockan 06:15.Fick lite regn igår. Regmätaren trasig, så jag vet inte hur mycket.

Kanske 2 skurar a 4 mm styck ?!?

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

Gomorron, regnat i natt och lite gratt,blatt o solblandat ute i 28 graders varme.

Risbyns innevanare har drabbats av en mycket smittsam ogonsjukdom, inte direkt farlig, men javligt obehaglig, och kan man tanka sig, halva dagis blev drabbat samt de flesta lararna och en hel del foraldrar, sa aven vi.

Kommer det nagon forbi tror dom vi gatt en 10 runders MuayThaimatch, sa igensvullna ar vi.

Men det ska val ga over pa en vecka eller sa! (sager lakarvetenskapen i alla fall)

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 2 grader hög tid att dra hem nu åker på torsdag känns väl inte helt fel.

MVH FANTASY

Hade det inte varit bättre på söndag och tagit en övernattning i Uppsala !!!!!

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

God morgon Skellefteå 2 grader hög tid att dra hem nu åker på torsdag känns väl inte helt fel.

MVH FANTASY

Höres på fredag då .satan ölen....

För mycket är lagom

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...