Baa Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Gomorron, ännu en solig morgon, fågeljävlarna skriker och blomjjävlarna är i full blom...vilket jävla liv man tvingas leva.... Men det är så jäkla kallt, 21 i natt, måste nog köpa duntäcke! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Godmorgon forumet, Här i Rayong vaknade vi till en ny dag med nya möjligheter,stigande sol och temperatur runt trettiostrecket samt en härlig kopp kaffe.De ni! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Godmorgon forumet, Här i Rayong vaknade vi till en ny dag med nya möjligheter,stigande sol och temperatur runt trettiostrecket samt en härlig kopp kaffe.De ni! Nu ska du sluta vara elak! Här glashalt, +.-0 skämt åsido. längtar ner så det svider! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 Gomorron +3 och lätt regn i östergötland nu. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 God morgon världen,I Örebro +5 och disigt med hopp om uppklarnande.Ha det bra därute. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 3, 2012 Dela Inlagd November 3, 2012 26gr och stigande Kl 8,45 och dimman lättar vy från min hängmattan Long / Phrae Härligt Ola Vi kommer ner slutet av December, jag hör av mig då så vi får träffas. I Enskede just nu 7 grader, vi var nere på 1grad 5.30 i morse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 4, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 4, 2012 Gomorron Det här ser väl ut att kunna bli en fin dag Ingen golf, ingen städkärring Barra att knalla upp till Changkiosken och fylla på 26,6 grader. Så här ser det ut i Chan Tha Village utanför Hua Hin, idag. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Ja du.Gomorron igen från Umeå trakten1.7plus.Grått och jävligt.Men inget regn,för en gångs skull. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 En härlig morgon att vakna till med värmande sol och god morgonfika,som Keitan säger ingen golf idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 En härlig morgon att vakna till med värmande sol och god morgonfika,som Keitan säger ingen golf idag. Åk hem och arbeta för helvete! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Åk hem och arbeta för helvete! Jag är så glömsk ibland,har en känsla av att vi har träffats och känner varandra,men kan inte placera nicket i minnet,ge mig en hint Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 God morgon från ett soligt och svalt Chaiyaphum. 21 grader Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 Och som vanligt: Ett soligt och varmt GOD MORRON från risbyn. Nu har klockan blivit 08:20 och temperaturen stigit med 6,2 grader sedan i natt och visar nu 28,0, liten mattelektion för att få fram nattemperaturen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 4, 2012 Dela Inlagd November 4, 2012 God morgon världen,5,1 grader i Örebro och blandat väder dock ingen snö.Ha det bra därute. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Godmorron från ett varmt Jomtien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 God morgon världen,i Örebro 06.15 är det 4,4 grader och disigt.Ha en bra dag därute. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 God midda! Glömde lägga in detta i morse Chaiyaphum 06:30 23 grader och sol Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 5, 2012 Dela Inlagd November 5, 2012 Ja idag är de -2 så man kunde ha haft de bättre Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 5, 2012 (ändrad) Gomorron Här vaknar man upp, kl. 4.57, i ett svart Hua Hin 26,2 grader. Ändrades November 5, 2012 av Keithan Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 Vad ska vi säga idag då mer än ett rungande GOOD MOORNING the world. 24 grader kl 07:30 och risbyn visar sig från sin allra bästa sida, dessutom går tiden framåt och det är idag bara två veckor tills jag får besök av en gammal (fast ung) vän från Sverige, vi har inte setts sedan jag drog iväg för nio år sedan....ska bli väldigt skoj och mycket att ta tllbaka om livets skiftningar för oss båda! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 god morgon.här sitter jag o försöker avsluta kvällen, hursomhelst 2.3 grader just nu dags att lägga sig bredvid frun under duntäcket!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 god fucking morning. Tråkigare morron får man leta efter, sitter å väntar på att bilen ska bli klar. (byter cirkpump till dieselvärmaren) kallt grått och tråkigt i Högdalens industriområde. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 God morgon världen,I Örebro 1,8 grader och solen på väg upp En strålande dag att se fram emot Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd November 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2012 Gomorron alla och Hua Hin kl 05.20 Månsken och 26,2 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd November 6, 2012 Dela Inlagd November 6, 2012 God morgon värden! Chaiyaphum stjärnklart och +23 grader. Ingen snö idag heller! Ha en bra dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu