svampen Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 (ändrad) Morning 5 grader & övergående regnrusk!!! Morgonkoppen avklarad. Ändrades Oktober 16, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 God morgon världen,I Örebro(på gräddhyllan)är det 5,1 grader och uppehåll har börjat snegla på shortsen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 God morgon världen,I Örebro(på gräddhyllan)är det 5,1 grader och uppehåll har börjat snegla på shortsen. jag kör med shortsen fram till thailandssemestern.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 OK,sen blir det långbyxor för jag har hört att det blir storm och drivis då Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Lite stressigt i morse men gomidda i alla fall, 23 i natras och nu mitt pa dan i risbyn....aska och drivis finns pa annat hall! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Morron, morron. Eftersom de håller på med fönsterrenoveringar så ser jag inte ut här i Hökarängen men jag skulle anta att det är strålande sol och 30 grader varmt... men det är bara vad jag tror. Dags att byta blöjor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Godmorgon eller ska man säga god middag här i Chiangmai verkar det som att vitern håller på att komma så sakteliga, inte mycket regn och svalare på kvällar och nätter. Ha det Stackare... Du måste lida.. He he.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Gomorron morron förresten?? Sliter just nu med det sista på kontoret innan det blir Älgjakt i 5 dagar. Men innan jag kommer ut i skogen måste jag skriva 4 fakturor, åka till revisorn, köpa gas till h-vagnen, packa kläder å vapen, packa hundar, åka förbi röda näsan, handla käk, tanka bilen, flytta H-vagnen.. PHU... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Morning! +6 och en liten strimma sol nu. Men kolsvart i horisonten. Så det blir nog skitväder igen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Morning! +6 och en liten strimma sol nu. Men kolsvart i horisonten. Så det blir nog skitväder igen. Skitväder i sverige? Kan jag väl inte tänka mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Skitväder i sverige? Kan jag väl inte tänka mig Nä .Du har rätt. Får bli en stärkande promenad med bar överkropp idag. Då tror nog folk att snömannen kommit.(lite blek kanske) Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 16, 2012 Dela Inlagd Oktober 16, 2012 Nä .Du har rätt. Får bli en stärkande promenad med bar överkropp idag. Då tror nog folk att snömannen kommit.(lite blek kanske) Stod en kille på tunnelbanan imorse som var barfota och en tunn skjorta Tror har var lite lätt "hög" dock. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Godmorgon, idag på morgonen skiner solen och det är 30 grader! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Godmorgon, idag på morgonen skiner solen och det är 30 grader! Likaså i Rayong. Blir ett besök på immigration senare idag för tre månadersstämpeln samt lite ranchträning med en lobbwedge som eventuellt skall köpas från en kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 God morgon världen,i Örebro 8,3 grader och uppehåll(regnat hela natten)Ha en bra dag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 17, 2012 Dela Inlagd Oktober 17, 2012 Go förmiddag, ja det är lunchtid här och solen kikar faktiskt fram mellan molnen, så vi har faktiskt inte bara skitväder i sverige , temperturen är väl sådär, ene stunden är det vinterjacka på och straxt t-shirtväder, så läge att glömma jackan lite här å var nu. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Godmorgon från Arlanda. Här kommer väderleksrapporten från SMHI-Arlanda. 8 ºC. Svag sydlig vind 3 m/s. God sikt. Lågtryck (1010 hPa). KL04.45 mvh Repe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 Godmorgon mår som en solstråle, kan det bero på att solen skiner här i Jomtien...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 (ändrad) Morron, morron. Hökarängen 9,3 grader och gråmulet, nu blir det kaffe medan Kevin och Lillkrabban fortfarande sover. Ändrades Oktober 18, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 God eftermiddag, klockan är drygt 2 och regnet öser ner!!!!! 30 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 18, 2012 Dela Inlagd Oktober 18, 2012 God eftermiddag, klockan är drygt 2 och regnet öser ner!!!!! 30 grader Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 19, 2012 Dela Inlagd Oktober 19, 2012 God morgon världen,sommaren är åter 12,3 grader men ostadigt(typisk svensk sommar)Snart bär det av till Fjollträsk Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 God morgon! Ja här i Hongkong är det som en svensk högsommar morgon. 20 grader varmt och solsken. Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Risbyn ar sig lik.....solsken ute o solsken inne och solsken uti var blick. 28 grader kl 08 och morronpromenaden med Mario avklarad! God Morgon! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Oktober 20, 2012 Dela Inlagd Oktober 20, 2012 Grått och trist på Samui idag. ca 30 grader. Imorgon kommer Badluck och alla ministrarna på besök men då pyser jag till Malaysia i ett par dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu