lynn Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Godmorgon från Uppsala +0,5 och is på bilrutorna kl. 4.45 Ha en bra fredag Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Gomorron från Vega -1, isigt på bilarna och risk för halka. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 God morgon världen,nu har helvetet brutit ut -1 grad(första i år)och is på rutorna.Tror jag stannar inne idag.Ha en bra dag. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Gomorron -2 i morse.Nu +1. Så här ser gräsmattan ut just nu. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Hopp om livet +8 nu.Jag kanske ska våga mig ut en liten stund iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 12, 2012 Gomorron från Hua Hin 05.20 mulet 26,3 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Oktober 12, 2012 Dela Inlagd Oktober 12, 2012 stockholm 8 garder o mulet. ska vi byta Keithan? BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Gomorron risbyn ar sig lik, soldis o 26 grader kl 07,30 Rattmuffen ligger kvar i garaget! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 (ändrad) Godmorgon från ett lite molnigt Rayong,dock inga regnmoln.Fågelkvitter till kaffekoppen,som bara är så välkommen på morgonen. Finalspel idag med shotgunstart klockan 12 för 150 deltagare och ett antal tvådagars Cambodjaresor allinclusive som står på spel.Bland annat. Men inget för oss falanger som deltager,minst 90% thaiare är med och då har vi ingen chans," I say no more". Ändrades Oktober 13, 2012 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Godmorgon från ett lite molnigt Rayong,dock inga regnmoln.Fågelkvitter till kaffekoppen,som bara är så välkommen på morgonen. Finalspel idag med shotgunstart klockan 12 för 150 deltagare och ett antal tvådagars Cambodjaresor allinclusive som står på spel.Bland annat. Men inget för oss falanger som deltager,mina han tvst 90% thaiare är med och då har vi ingen chans," I say no more". For tva ar sedan "vann" min kompis en tavling dar en 50" flatscreen TV va forsta pris, plotsligt va han bara tvaa, "nagon" hade fatt nytt hcp, gissa vilken nationalitet? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 Gomorron! +4 och mulet. En bra dag att handla+ fixa foto till visum Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 13, 2012 Dela Inlagd Oktober 13, 2012 God morgon världen från ett molnigt Örebro 5,5 grader kl.08.00 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 God morgon! 25 grader VARMT och IS fritt här i Chaiyaphum. Dagen startade med dimma men nu är solen framme Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 morn,morn 25 gr regnperioden är slut for dimman har kommit det är ärtsoppa ute ha en bra dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 Morrn allihop, i risbyn har morgondiset slappt och solen sklner fran en bla himmel och temperaturen har natt 29 strecket, kvalitetspromenadn med Mario ar avklarad och snart hoppas jag fa trevligt sallskap fran Sweden....och da blir det kvalitetspilsner! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 Flygplanen har gått som "tåget", så nu sittar man och väntar på att få rummet på PannaraiHotel i "ris-stan"... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 God morgon världen,i Örebro är det 5,7 grader och ösregn Ånnu en innedag på gång så se upp på forumet. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 Inge go morrn här inte grått om man tittar uppåt, blött om man tittar på marken ont i huve - bakis å så kattfan som börja väcka en vid 4 tiden i m morse nää soffan längtar efter mig Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 14, 2012 Dela Inlagd Oktober 14, 2012 Gomorron från ett regnigt gbg... Men so what, e ju F1 på tv ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 God morgon från ett soligt Chaiyaphum. 25 grader varmt nu kl 07:30 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Gomorron från ett pissregningt söder om söder med tropisk värme + 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Gomorren,Molnigt och 28 grader kl.09 här i Khansanaburi.I eftermiddag 35 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Här i Rayong har det hunnit bli lunchtid och solen har värmt oss sedan tidig morgon och så lär det fortsätta,måste öka ett snäpp på fläkten tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 Godmorgon eller ska man säga god middag här i Chiangmai verkar det som att vitern håller på att komma så sakteliga, inte mycket regn och svalare på kvällar och nätter. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 15, 2012 Dela Inlagd Oktober 15, 2012 God morgon världen,I örebro 0700 är det 7,9 grader.Tror sommarn är på väg tillbaka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu