Baa Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Gomorron, sol o vackert som vanligt i Risbyn, 29 gr kl 07, blir nog en het dag i dag med, men....stormvarning infor morgondagens eftermiddag, vi far val se vad som hander! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Gomorron, sol o vackert som vanligt i Risbyn, 29 gr kl 07, blir nog en het dag i dag med, men....stormvarning infor morgondagens eftermiddag, vi far val se vad som hander! Warning "Tropical Cyclone “GAEMI”" Ta fram paraplyet Baa Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 7°CNuvarande: Dimma Vind: N, 1 m/s Luftfuktighet: 100 % Morgonkoppen avklarad i Nerike! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 God morgon världen,här i Örebro är det just nu 9,9 grader+ och molnigt(på gräddhyllesidan)Ha en bra dag alla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Morsning från ett Skogstibble som bjuder på + 10.3 grader. Trots att barometern varnar för ihållande regn så hoppas jag att man hinner ut i skogen några timmar innan eländet börjar igen. Missförstå mig rätt här..gillar att kylan rullar in och med den snön så småningom men regnet kan jag undvara 6 dagar i veckan. En dag kan det regna så man får ihop till elen men annars kan det f-n vara. Sitter med min första kopp te och det hinner väl bli några till innan gröten ställs fram.Ringa till frun blir det förstås som vanligt om en liten stund annars blir hon lite ledsen och det vill man väl inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 4, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Gomorron Hua Hin Klockan 05.15 Stjärnklart 25,7 grader Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Gomorron Hua Hin Klockan 05.15 Stjärnklart 25,7 grader Det låter trevligt det ! Jag dyker snart upp i dina hemmatrakter och låter mig strålas i stjärnglansen Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stray Dog Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Härlig morgon! På väg från Suvvan till Ban Phe. Klockan är 07:15, +28 och tre veckor ledighet har just börjat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 God morgon! Idag skiner solen i Chaiyaphum Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 3 grader och halkvarning i Svinesund strax innan 05.30... Huvaligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 3 grader och halkvarning i Svinesund strax innan 05.30... Huvaligen Ta det försiktigt Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Ta det försiktigt Kram Lynn Å kallare blir de... Brr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Gomorron Världen. kl e 6 , tempen e ca 8grader, inget regn just nu, men det e faan va nattsvart det är ute. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 9,3 grader och uppehåll i Älvsjö, ska fixa frulle nu å ge mej iväg ut i skogen å jaga. Ja om jag klarar av att väcka mina snarkande jyckar... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 God morgon världen-9.9 grader i Örebro och dimma.Nu blir det frulle. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Huvva + 9 i Gubbängen och ingen sol men blå himmel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 6°CNuvarande: Dimma Vind: SV, 4 m/s Luftfuktighet: 100 % Gnällbältsväder till koppen! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Morsning från Skogstibble,här är det +5.3 men trots att barometern varslar om regn så är det ännu så länge knallblå himmel med lite inslag av lätta moln. Om en stund blir det buss mot staden Uppsala för det sista inhandlandet inför middagen i morgon.Blir nog en lunch på stationen och 100 %% säkert en fredags pilsner innan färden hemåt går. Ändrades Oktober 5, 2012 av Kjell Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2012 6°CNuvarande: Dimma Vind: SV, 4 m/s Luftfuktighet: 100 % Gnällbältsväder till koppen! 100 % eru i baljan i Gustavsviksbadet ? Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Oktober 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Gomorron Klockan 05.10 har Hua Hin stjärnklart och 25,8 grader Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Gomorron Klockan 05.10 har Hua Hin stjärnklart och 25,8 grader Du har det bra, Keithan, här kommer hösten krypande mer och mer för varje dag hua !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Rayong 30 grader nu klockan 7.15 solen trycker på så att diset försvinner.Hoppas på uppehåll.Min första golftävling idag,Chairman Cup på Eastern Star. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Hong Kong, snart hemma... I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Risbyn onskar en GOD MORGON denna lordag som ar mulen, regnat lite i natt,, vart tog stormen vagen? Naja, klarar oss bra utan den, lite svalare an vanligt, "bara" 26 gr kl 08.00! Fa se vad dagen har att erbjuda! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Risbyn onskar en GOD MORGON denna lordag som ar mulen, regnat lite i natt,, vart tog stormen vagen? Naja, klarar oss bra utan den, lite svalare an vanligt, "bara" 26 gr kl 08.00! Fa se vad dagen har att erbjuda! Stormen vek av mot Bangkok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu