Soengsang Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 (ändrad) Kalksten förmodar jag Ha det Jo 6450 ton(typ 190 lastbilar) till sockerbruket i Örtofta. Ändrades September 15, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Jo 6450 ton(typ 190 lastbilar) till sockerbruket i Örtofta. Har varit där och lastat jag med vi gick kustfart en sommar mellan Luleå Gottland och Höganäs. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Hemfosarapporten; Blå himmel och 9,6 grader ute. Inomhus har vi 17,7, åkerbrasor rekommenderas. Finns det kaffe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Gomorron I Hua Hin började det regna nu 05.15. 25,2 grader. Ingen golf Ja och i el stockholmo lyser solen och klarblå himmel ,så va tusan gör du i hua hin he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Morrn då +10,0 grader och klarblå himmel här i södra Uppsala, äppelplockning står på dagordningen idag med barnbarnen, som åker hem ikväll för mormor orkar inte fixa deras sovrum, så kvällen är fri för nya upptåg. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2012 Ja och i el stockholmo lyser solen och klarblå himmel ,så va tusan gör du i hua hin he he Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 He-he-he. Fryser mindre än i Stockholmo Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Ja god morron! Chaiyaphum 28 grader och lite moln vid 06:30. Hoppas på en mulen och fin dag. Solen behövs inte varmt ändå. Ha en underbar dag Måste bara säga.. Underbar bild. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Godmorgon 06.15 Idag är det 23,7 grader gråmulet väder i Chiangmai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2012 Gomorron Här i HH duggregnar det nu på söndagsmorgonen vis halvsjutiden. Men det gör inget, för jag lirar i alla fall inte på söndagar. 25,4 grader är det. Trevlig Söndag Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Gomorron Här i HH duggregnar det nu på söndagsmorgonen vis halvsjutiden. Men det gör inget, för jag lirar i alla fall inte på söndagar. 25,4 grader är det. Trevlig Söndag Godmorgon. Godmnatt i svedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 God morgon från Chaiyaphum! 25 grader och sol. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Morrn Morrn Risbyn rapporterar 27 g och vxl moln kl 08.hade gott! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Lite grått o hövve värker men va FAAN en söndags fylla löser dom flesta problem o ja 26grader så en stänkare är nog bara bra så inte blodet fryser till is Sent from my iPad using Tapatalk HD För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Morn,Rayong verkar få fint idag,tempen runt 30 strecket och soldis med fågelkvitter,blir en lugn dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) Morgonkoppen avklarad till blå himmel & 9 grader i Gnällis. Ändrades September 16, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Morn,Rayong verkar få fint idag,tempen runt 30 strecket och soldis med fågelkvitter,blir en lugn dag. Kör en Clion och citerar mig själv. Nu hade du fel Drivern för nu regnar det så in i h.. ,HeHe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Gomorrn från södra Uppsala 11,5 grader är det nu kl 8,04 det blåser halvstorm från söder, så idag blir det att plocka upp nattens fallfrukt å köra ut i kogen till rådjuren Jag tog ett kort, men det måste fart ut i cyberrymden, så det får bli ett annat kort Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 16, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 16, 2012 Här i Hua Hin regnar det. Duggregn, 24,6 grader. Men jag får väl ta bilen till golfen och se om det slutar. Det gjorde det i lördags när jag avblåste liret. Gomorron, förresten Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Här i Hua Hin regnar det. Duggregn, 24,6 grader. Men jag får väl ta bilen till golfen och se om det slutar. Det gjorde det i lördags när jag avblåste liret. Gomorron, förresten Gomorron, här i Skaraborg är det uppehåll 13grader men inga stjärnor så det är nog mulet. Blåser lite men skit samma, nu är det Godnatt för mej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Risbyn sager GOD MORGON med solsken och 28 grader kl 07... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Tjena! Khlong Khlung hälsar Godmorgon. Ösregn hela natten,nu blå himmel 29 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 (ändrad) God morgon Regn i Chiangmai Ha det Ändrades September 17, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Morn från Rayong,dagen verkar bli grå men varm,30 grader sedan 6.00 i morse.Ännu inget regn, klockan 10. Blir nog en fruktstund senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Morn från Rayong,dagen verkar bli grå men varm,30 grader sedan 6.00 i morse.Ännu inget regn, klockan 10. Blir nog en fruktstund senare. I Svedala öser det ner nu så Morgonkoppen fick avnjutas inomhus! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 17, 2012 Gomorron Hua Hin har inga stjärnor idag men inget regn heller. 25,8 grader. Det får bli moppe till golfen Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu