Baa Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Har regnai i natt, nu vxl och varmt. Helvete med lanedator, min sa adjo igarkvall, behov av nytt batteri och laddenhet, den har far duga tillsvidare. Ingen riktigt god morgon m.a.o. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Hemfosarapporten; Kändes lite kallt inomhus när man vaknade men det var ändå 18 grader så värmepumpen åkte på. Ute är det 8,9 grader varmt och det är fredag. Nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2012 Vill du se en stjärna....se på mig... MVH Nonki He-he. Om du avser Sarah så, ok. Om du avser dig själv, vet jag inte Om det är en bild på dig på din avatar skulle jag vilja säga : "det vete, och sedan ett ord som börjar på F och slutar på N. Däremellan första bokstaven i det Svenska alfabetet". Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Gråmulet lätt regn 11 grader till morgonkoppen i Gnällbältet!Usch Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 10,1 grader,spöregn och blåsigt.Idag blir det att bevaka datorn i väntan på bastun.Ha en underbar dag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 He-he. Om du avser Sarah så, ok. Om du avser dig själv, vet jag inte Om det är en bild på dig på din avatar skulle jag vilja säga : "det vete, och sedan ett ord som börjar på F och slutar på N. Däremellan första bokstaven i det Svenska alfabetet". Avsåg Sarah MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Godmorgon på er från ett mulet Mallis, snart går vi äter våran sista frukost här... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Gomorrron Chiangmai kl 05.10 uppehåll 24,7 grader men det ska komma regn idag med Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 Gomorrron Chiangmai kl 05.10 uppehåll 24,7 grader men det ska komma regn idag med Ha det godmorgon acdc, här kör vi fortfarande skål o gokväll men ha en bra dag! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 godmorgon acdc, här kör vi fortfarande skål o gokväll men ha en bra dag! Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Skål på er alla och ha en trevlig natt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 14, 2012 Gomorron I Hua Hin började det regna nu 05.15. 25,2 grader. Ingen golf Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 14, 2012 Dela Inlagd September 14, 2012 aningen värdelös bild men go morra Skickat från min U8860 via Tapatalk 2 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Åter en morgon i Paradiset 23gr och det har sporegnat hela natten och det fortsätter , det är helmulet den lilla Å som rinner nedanfor oss och mynnar ut i "YOM" är till bredden FULL Bäva månde BKK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Morn från Rayong,där det regnade friskt igår och small ordentligt från åskan som gick rätt över oss,men idag verkar det bli uppehåll och då tar vi oss troligtvis en trip till Chantaburi vid middagstid för att titta på sköldpaddor bl.a Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Gomooron Drivern, å godnatt MPR. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 God morgon! Strålande solsken 26 grader och blåsigt i Chaiyaphum Ha en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 SOL SOL SOL God Morgon fran risbyn,,, redan uppat 30 strecket kl 08 denna lordag da det aterigen blir ett par timmars kvalitetstid med Mario emedan det ar buddadsag och hustrun "gar i kloster" nagra timmar! Ha en underbar weekend Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Morn från Rayong,där det regnade friskt igår och small ordentligt från åskan som gick rätt över oss,men idag verkar det bli uppehåll och då tar vi oss troligtvis en trip till Chantaburi vid middagstid för att titta på sköldpaddor bl.a Klappa Beckham fran mig! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Kanonväder här i surin nu o lördag är det så det får nog bli några (många) kalla Chang i dag o 29 grader är det nu på möran skål ta mig FAAN Sent from my iPad using Tapatalk HD För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Gomorrron Chiangmai kl 05.10 uppehåll 24,7 grader men det ska komma regn idag med Ha det Klockan nu 09.20 ösregn i Chiangmai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 God morgon,i Örebro 0600 är det 10 grader och solen uppe Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 (ändrad) Gotland-Fårösund 11,2 gr. Och avg Sent by my flintaphone and Tapatalk Ändrades September 15, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2012 God morgon,i Örebro 0600 är det 10 grader och solen uppe Och månen åxå förstår jag Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Ståndaktig står Måne och gör frukost till familjen,man vet väl var skåpet står Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Gotland-Fårösund 11,2 gr. Och avg Sent by my flintaphone and Tapatalk Kalksten förmodar jag Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu