Keithan Inlagd September 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 5, 2012 Gomorron Här i Hua Hin regnar det nu klockan 06.20 Det har det gjort sedan igår klockan 19. 26 mm har det kommit. Tempen är 25,2 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Godmorgon i dag Chiangmai 25,6 grader lite disigt , klockan 06.30 ha en bara dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 26 grader här i surin o disigt det har regnat i 20 timmar men just nu uppehåll så det får bli IQ moderntrade o Thai watsadu i dag o kolla på köksinredningar För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Här är det säkert skitväder. Har inte ens tittat ut genom fönstret. Nåja, snart drar jag till flygen som ska ta mig hem. Dagens stora problem blir att besluta sig vad jag ska köpa på taxfree butiken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Morning en klarblå himmel men endast 7 grader till morgonkoppen. Ser ut att bli en fin dag i Gnällbältet! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Morning en klarblå himmel men endast 7 grader till morgonkoppen. Ser ut att bli en fin dag i Gnällbältet! På andra sidan stan har vi 10 grader men det är på gräddhyllan det Idag blir det kumlaspabesök igen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 6, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 6, 2012 Gomorron Klockan har just passerat 05 och det är tunna moln på himlen eftersom bara månen lyser svagt där uppe. 25,2 grader, tycker jag, jag känner igen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Godmorgon Chiangmai den 7 September Klockan 05.10 klart 24,4 grader natten har varit blöt ganska kraftigt regn men nu uppehåll, Regnar på nätterna uppehåll på dagarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 6, 2012 Dela Inlagd September 6, 2012 Gomorron från Risbyn, knappa 26 på ClasOlsontermometern kl 06:30. Regar till o från, grått så långt man kan se....blir nog en typisk soffdag för de som inte ska jaga 1 åringar, vi får knata runt i alla fall! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Godmorgon Chiangmai den 7 September Klockan 05.10 klart 24,4 grader natten har varit blöt ganska kraftigt regn men nu uppehåll, Regnar på nätterna uppehåll på dagarna. Nu regnar det igen klockan 08.20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Grått o disigt fuktigt men ganska varmt 27 grader nu kl 0914 i surin mmmmm... Jag är redan sugen på en Chang För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 På Arlanda är det nu Vädret kl. 0420 9 ºC. Svag västlig vind 3 m/s. God sikt. Lågtryck (1004 hPa). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 4 grader å regn i Sundsvall... Ska bli skönt att få gå ut å lasta virke. INTE! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Örebro kl.7.15. 9 grader och strålande sol.Beachtime Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Örebro kl.7.15. 9 grader och strålande sol.Beachtime Guustavsviiks innebalja? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Guustavsviiks innebalja? Där är det bara norskar och o8:or så det får bli Hjälmaren Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Gomorron! I dag har jag sparkat upp familjen, Googlat för att vinna Fritz bildfråga, och druckit kaffe och nu skall jag ta en snabbdusch och skjutsa grabben till skolan. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Gomorron från Risbyn, knappa 26 på ClasOlsontermometern kl 06:30. Regar till o från, grått så långt man kan se....blir nog en typisk soffdag för de som inte ska jaga 1 åringar, vi får knata runt i alla fall! Tja, en annan har knatat runt i Risbyn mellan skurarna, och här finns inget att göra på förmiddagar och dagtid, då lampaffärerna öppnar senare än jag trodde. Får vila mig i form tills de öppnar. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Tja, en annan har knatat runt i Risbyn mellan skurarna, och här finns inget att göra på förmiddagar och dagtid, då lampaffärerna öppnar senare än jag trodde. Får vila mig i form tills de öppnar. Leif Håll ut, det kommer alltid sol efter regn.........nån gång! Och snart är det söndag! Jag kommer in till UD på söndag lunchtime, då kan vi kolla voltantalet tillsammans! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Håll ut, det kommer alltid sol efter regn.........nån gång! Och snart är det söndag! Jag kommer in till UD på söndag lunchtime, då kan vi kolla voltantalet tillsammans! Att få guidning av lokalbefolkningen underlättar. Till slut blir man lärd i det elektriska Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 WOW,temeraturen har ökat till 19 grader här på gräddhyllan Börjar bli svettigt nu Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 7, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 7, 2012 Gomorron Hua Hin Klockam är 05.15 Stjärnklart. 24,8 grader. Trevlig Helg. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Gomorron! Vaknade 00.45 pigg och utvilad 1 1/2 timme före väckarklockan skulle sätta igång att väsnas, skönt att slippa stressa på morgonen 6 grader är det här i skogen, är inne på andra koppen kaffe, har precis gjort någon uppdatering på S3:an och sitter här och är förväntansfull inför dagens V-75, känner på mig att jag får 7 rätt idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Gomorron, har klarat av morgonpromenaden med Mario och är fortfarande torr, m.a.o. det regnar inte just nu i alla fall och gårdagens blygrå himmel har en något ljusare nyans i dag. Klocka är snart 08 och temperaturen håller sig runt behagliga 27. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 I Örebro verkar det bli en fin dag,10 grader på termometern nu bådar gott. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu