Kung Otto Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Morrn morn från Nötteröy 06.30 underbar morgon här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 God morgon,16,1 grader och sol i gnällbältets huvudstad Örebro Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Gomorron alla glada lärkor! Kaffe med grädde skvalpar nu i maggen och jag "tolkar" det som att solen har tittat fram över Gbg. Helt säker är jag dock inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 1, 2012 Dela Inlagd September 1, 2012 Godmorgon 06.45 lite mulet men uppehåll 25 grader Dags för en naturpromenad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 1, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 1, 2012 Gomorron Hua Hin har idag klockan 06.45, 24.4 grader. Ont om sol, är det gott om, skulle man kunna säga. Här sitter en hungrig pippi och undra varför inte Keithan langar ut lite bröd till frukost. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 (ändrad) Slocknade tidigt igår och vaknade följakligen tidigt,har suttit på verandan sedan halvfyra med kaffekopp,bok och dator och hört dagen gry med hundskall,fåglelkvitter och lastbilsmotorer borta på 36:an.Det är gött å leva. Tempen från start 28, nu 3,5 timmar senare 30 grader,solen är på gång Ändrades September 2, 2012 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Gooood morning från Gubbängen fortfarande tidig morgon här 03.09 och temp hela +13 rena Thaivärmen strax dax att gå till sista passet på jobbet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 God morgon! Chaiyaphum kl 08:00 27 grader och växlande målnighet. Idag blir det en tur till Korat då frugan ska köpa någon fisk som luktar FAN He en bra dag Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 haha taskigt fall Surfarn fniss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Risbyn önskar er alla en god morgon och en fin dag! Halvklart +26.....håller det i sig blir det till att jobba, gräsmattan har ryastuk, välknuten! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Go morron från Kaset Wisai. Regnar lite granna och bara myggen, jag och frugan är vakna. Ganska svalt, runt 25 kan jag tro. Det var ju ett födelsekalas här igår så alla, utom ovanstående, verkar ta en rejäl sovmorgon... Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Vega, 13 grader och det ser ut att bli en fin dag idag Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Örebro 08.15 +14,6 grader och inte sol,ser ut som ännu regnig dag är i antågande. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Hemfosa 14 grader och lite molnigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 (ändrad) Gomorron! Lite fundersam så här på morronkvisten... Frågade damen vad hon vill göra idag, och fick svaret "Det sa jag ju igår"... Undrar om hon menar ut å gräva i trägården, shoppa eller nåt annat av de grejer hon sa igår, synd att man inte lyssnar så noga... Troligen shoppa, i värsta fall alltihopa. MVH Tommy Ändrades September 2, 2012 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 26 grader o 76 % luftfuktighet här i surin snön är nog på gång För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Tjena! Khrong Khlung just nu ca 25 grader duggregn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Morning Kaset Wisai har ca 25 grader och det är molnigt...ungarna till skolan och tanten tar en morgon lur...så nu är det min egen tid. Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Risbyn rapporterar, +26 och regnet hänger i trädtopparna, få se om det blir kvar där eller trillar ner? Hur som helst, god morgon och en fortsatt bra dag till er alla! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd September 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 3, 2012 Gomorron Hua Hin har nu, strax före nio, grått och 27,8 grader, Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Godmorgon från Uppsala +15 och molnigt. Har regnat här hela helgen men vi hade tur för vi var i Falun och där var uppehåll och sol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 God morgon! Chaiyaphum +24 och regn nu kl 09:25 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Gomorron Hua Hin har idag klockan 06.45, 24.4 grader. Ont om sol, är det gott om, skulle man kunna säga. Här sitter en hungrig pippi och undra varför inte Keithan langar ut lite bröd till frukost. Jag har samma fågelart i min trädgård . Jag kallar arten thaiskata.. Plus 3 till ,som jag kallar duva , tofvsvipa och trast. Vi har alltid köksdörren öppen. Det började med att en trast flög in och åt hundmat. Hustrun gillade inte detta utan sa att jag kunde lägga ut maten i trädgården . Sagt och gjort... Nu har vi ett gäng gratisätare som varje morgon väntar på maten. Och de lär sina ungar var gratiskäket finns. Har jag inte fixat frukosten blir det ett himla liv... Thaiskatorna är bossarna, de äter först... duvorna får vänta till sist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Jag har samma fågelart i min trädgård . Jag kallar arten thaiskata.. Plus 3 till ,som jag kallar duva , tofvsvipa och trast. Vi har alltid köksdörren öppen. Det började med att en trast flög in och åt hundmat. Hustrun gillade inte detta utan sa att jag kunde lägga ut maten i trädgården . Sagt och gjort... Nu har vi ett gäng gratisätare som varje morgon väntar på maten. Och de lär sina ungar var gratiskäket finns. Har jag inte fixat frukosten blir det ett himla liv... Thaiskatorna är bossarna, de äter först... duvorna får vänta till sist. De som ser ut som små duvor har någon sagt är vaktel, stämmer det? Här hemma kallar vi dom där trastliknande grågröna me många ljud för "NokGäoThai", skulle väl i så fall vara Thaipapegoja? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 (ändrad) Godmorgon idag 10.50 är det en fuktig dag molnen ligger väldigt lågt vyn på bilden kan man normalt se doi suthep på 1100 meter ö.v.h. Det regnade kopiöst natten som var, det kraftigaste regnet i år. Temperaturen 26 grader Hälsningar Ändrades September 3, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu