Towe Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 (ändrad) Jadu surfarn då har du inga sysselsättningsproblem då, Ändrades Augusti 22, 2012 av Towe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Morn,har också dragit runt vattenslangen på morgonen och åter sopat tillbaks jorden som hundrackarna roat sig med i natt.Annars är det bara varmt och skönt och som vanligt fågelkvitter till morgonfikat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Gomorron, solen står som spön i backen skulle man kunna säga, regnet lyser med sin frånvaro och det är HETT i risbyn, igår e.m. hade vi 36 grader hemma! Och...idag verkar det kunna sluta på samma sätt, 30 gradet drygt kl 09! Men...snart kommer vintern! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Lite smådisigt i surin men +29 nu 0930 För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 God morgon! Chaiyaphum 07:35 26 grader och sol. Och regnet lyser med sin frånvaro. Enligt statestik så ska vi under de sista 4 månaderna ha fått över 500mm regn men vi har bara fått 50mm under den tiden. Så jag vet vad jag gör varie dag. Vattna och åter vattna. Ha en bra dag Frugan kom in i kontoret och sade att vi snart ska få regn. De hade sagt på tv att dom ska försöka framkalla regn här i vårat område. Hoppas att det fungerar. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Frugan kom in i kontoret och sade att vi snart ska få regn. De hade sagt på tv att dom ska försöka framkalla regn här i vårat område. Hoppas att det fungerar. Gå ut på gårdsplanen och dansa krigsdans, blir det sedan regn kan du förklara att det är din förtjänst, regeringens insats syns inte lika tydligt och skulle det inte bli regn spelar det ingen roll för farangen är ju tingtong i alla fall! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 God förmiddag,har nu intagit en ägg o bacon på uteplatsen och hör då det sköna smattrandet på taket av en uppfriskande regnskur,hämtar nog min deckare och lutar mig tillbaka lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Morgonkoppen 13 grader grådask i Gnällbältet. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 13 grader, en jävla dimma och hösten tränger sig på sakta men säkert... Godmorgon från Horten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 15 grader och disigt i Örebro.Hösten är här. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Morn igen,en härlig morgon som bådar gott för dagens runda på Treasure Hill med gänget.30 grader klockan 6.15. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Gomorron. En nyduschad gubbe, med bara badhandduk på sig, är ute och kollar vädret klockan 7 utanför Hua Hin. Soligt, lite slöjmoln i öster, 24,4 grader. De va inte mycket. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Brrrrr. Rena vintern i surin +26 o mulet För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 26 gr och ökande, halvmulet. Sent by my flintphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 God.....eller i alla fall morgon, för nu har dom där jävla regnmakarna flugit fel, REGNAR i risbyn och är "bara" 26 grader! Dessvärre har dom lovat regn en vecka framåt, men med tanke på hur lite det regnat under regnperioden hitintill så måste dom ju ha rätt nån gång! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Godmorgon från Uppsala +14 och regn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) God.....eller i alla fall morgon, för nu har dom där jävla regnmakarna flugit fel, REGNAR i risbyn och är "bara" 26 grader! Dessvärre har dom lovat regn en vecka framåt, men med tanke på hur lite det regnat under regnperioden hitintill så måste dom ju ha rätt nån gång! Gör du nog rätt i, ser ut att bli blött i Udon*risbyn* idag. http://www.klart.se/...land/nederbörd/ Ändrades Augusti 23, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 13 grader kl.0700 i Örebro,nu 15 gr. och uppsprickande molntäcke.Det har regnat hela natten.Detta väder passar inte fru måne så 06.15 fick herr måne hasa sig ur sänghalmen och skjutsa frun till jobbet,pust och stön.Nu bär det iväg till Kumlas statliga spa-anläggning för besök av en minoritet(just där) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 God Morgon +14 i Gamla Stan Stockholm sittandes på kontoret. Kumla och statlig anläggning menar du att det finns blekansikten där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 God Morgon +14 i Gamla Stan Stockholm sittandes på kontoret. Kumla och statlig anläggning menar du att det finns blekansikten där? Ett iaf. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 23, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Gomorron. Här (Hua Hin) har vi nu på morgonen, vid femtiden, har vi 25,1 grader. På himlen syns 1 st. suddig måne (nä, inte du ) och 2 st suddiga stjörnor. Så jag antar att det är lite slöjmåln på himlen. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Natti natti här i svedala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Yes Svart som fabian utanför fönstret När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Godmorgon kl 07.30 börjar att klarna upp 26 grader det var regn igår, men idag ser det bättre ut.Dags för en promenad i bergen. Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 God morgon! Inatt har vi fått lite regn. 45mm hade det kommit. Nu kl 0745 är det 25 grader och växland molnighet här i Chaiyaphum. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu