Krafta Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Tycker att det är en skön känsla att som du - gå ut tidigt och spela en golfrunda samtidigt som det är kul att gå ut på kvällen och ha lite roligt, synd att man måste sova också så man inte kan kombinera... En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Rayong 30 grader 05.45 i övrigt som vanligt ser ut att bli en vacker dag och golf på Plutaluang med ett gäng "aussis" skall bli kul att träffa nya människor.Rapport i "min" tråd senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 Gomorrn, dagens risbyrapport kl 06, +26,8 lätta moln, blir nog varmt idag! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 16, 2012 Dela Inlagd Augusti 16, 2012 God morgon! Chayiaphum 24 grader och molnigt nu kl 06:15 Blir nog en skön dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 God morgon, inatt fick vi äntligen lite regn!!! Temperaturen på Samui just nu, 29 grader. Golf blev det igår eftermiddags, ingen vidare bra score och inte så farligt varmt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Godmorgon från Uppsala. +15 just nu kl.04. Sovmorgon idag börjar inte förrän klockan fem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Sol och 16 grader utanför bilprovningen i Nyköping Sent from my Lumia 800 using Board Express Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Mors från Skogstibble.Ett märkligt dis syntes genom fönstret i morse så jag var tvungen att hasta ut och undersöka så det inte var brandrök men ingen lukt kunde kännas,tack och lov. Idag ser det ut som det blir soligt och grant som igår och inger regn alls kom ut hit.Men.var inne i Uppsala C igår em och hade precis satt mig ned för att njuta välförtjänt av en(3) hem rese-pilsner då himlens portar öppnade sig. I 45 min fullständigt vräkte regnet ned och en annan som haft förstånd att ta skydd fick se hur folk rusade åt alla håll för att ta betäckning. Idag blir det att sätta ut lite kräftburar och se om de har fått upp rätt storlek i år.Inga minkar har synts till på 2 år så möjligheten finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Morning 14 grader & gråmulet när man intar morgonkoppen i Örebro. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 17, 2012 Dela Inlagd Augusti 17, 2012 God morgon! Klockan 05:40 25.grader och moln här i Chaiyaphum. Solen är på väg upp och det.ser ut att bli en skön dag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 17, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 17, 2012 Gomorron I Hua Hin har solen kämpat sig upp över hustaken. Några molntussar dansar omkring på himlen. Klockan är 10 i 7 och det är 25,8 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Gomorron I Hua Hin har solen kämpat sig upp över hustaken. Några molntussar dansar omkring på himlen. Klockan är 10 i 7 och det är 25,8 grader. tack keitan för dessa uppdateringar varje dag. guld värt /mille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Rayong 30 grader 06.45 och solen vill pressa sig fram,lite slummrande här i området bara hundarna och jag som är vakna. Live and direkt från Drivern med en god kopp kaffe i handen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Disigt och 30 grader I Hat Yai denna morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Guten Morgen!! Här i Kungliga Gubbängen är det ca 13+ och mörkt som attans kan bero på att klockan bara är 03.46 och jobbdax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 Godmorgon Chiangmai 09.20 mulet 26.5 grader idag blev det lite sovmorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 18, 2012 Dela Inlagd Augusti 18, 2012 God morgon! Chaiyaphum kl: 05:50 22,5 grader och mulet. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Gomorron Så har ser det ut, här i Hua Hin strax efter 7, när solen försöker ta sig upp i öster. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 TMD, alltså Thailands SMHI har slagit nytt bottenrekord, dom har lovat, till 60% säkerhet, regn i tre dagar nu....inget regn, men idag är en varm o go sol uppe med tuppen. Senare i veckan har dom lovat regn med 80% säkerhet.är det nån som vill göra mig sällskap till solstolarna vid poolen? GOMORRON förresten, 38,5 kl 08 i risbyn och solen skiner ihop med mig! Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 God morgon igen! Nu är morgon turen avklarad och även frukosten. Det sprack upp ner jag åkte runt och nu är det stråland sol. Blir nog varmt som f-n idag. Tog några bilder som jag lägger ut här. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Nu kl 11.00 i Chiang Mai 27 C. Helmulet, svag vind. Jag hoppas på regn. Annars tråkig vattning av vår trädgård. I år hitintills dåligt med regn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Örebro kl. 7.23 18.2 grader och sol.Ser ut att bli en kanondag. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 19, 2012 gomorron Så börjar en ny golfvecka med 26,2 grader och nästan stjärnklart nu. klockan 05.17. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Godmorgon Chiangmai 06.00--24.4 grader mulet men uppehåll Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Morrnnn Risbyn rapporterar 25,4, mulet, inget regn (ännu) men igårkväll kom en skur, dock långt ifrån de mängder som utlovats, men 47 mm på en dryg timme, blev i alla fall rent på gatan utanför! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu