andrejsdenruskige Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Är han lika duktig som dig på att göra ingenting? Nja, nu har jag suttit och sparat jobb till han i snart två år på detta skit projekt. Så han kommer att få jobba. Fast saken är egentligen den att jag är så oerhört effektiv så jag bara behöver jobba 15min/ dag för att få ett 12-timmars jobb gjort. Och av den anledningen så får han ett sidoprojekt till detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 250.000 Baht för 30 år. Nu kan du köpa medlemskap för 0 Baht + 60.000 Baht i administration. Sedan kostar det 15.000 Baht i serviceavgift per år. Till sist blir det 300 Baht per gång i caddyfee. Lite annorlunda upplägg än man är van vid men blir ju ganska billigt för dig som spelar varje dag! Hur är banan/anläggningen? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 4, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gomorron. Här i Hua Hin är klockan ca 06.00 och det är 25.8 grade. Ser ut att kunna bli en fin dag. Inget skallebang öch jag är spelledig och månen ser ut så här. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 4, 2012 Dela Inlagd Augusti 4, 2012 Gomorron...Here shine´s the crazy diamond :* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Gomorronr nastan kl;art och 28 0 pa morronen, va fasen ska man hitta pa att klaga over idag da.... Jag kom pa det, tar bilen och kor en svang och blir irriterad over allt korkat man ser i trafiken, sa va det problemet ur varlden! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Nä nu väntar jag på att acdc ska vakna så det blir lite aktivitet på forumet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Finn ett fel Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 (ändrad) Mellanöl håller en vaken Ändrades Augusti 5, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Finn ett fel Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Lättare att finna ett rätt, Lokan ser god ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 God morgon! Efter att jag nu planterat 2 palmer så känns det som det är 50 grader varmt ute. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Idag Chiangmai den 5 Augusti 09.30 26.3 grader solsken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Nä nu väntar jag på att acdc ska vakna så det blir lite aktivitet på forumet Han var morgonpigg :blah: :blah: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Gomorronr nastan kl;art och 28 0 pa morronen, va fasen ska man hitta pa att klaga over idag da.... Jag kom pa det, tar bilen och kor en svang och blir irriterad over allt korkat man ser i trafiken, sa va det problemet ur varlden! Då jag inte tycker om att bli irriterad, vägrar jag ta ut bilen efter lördag kl 12 till måndag morgon Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Då jag inte tycker om att bli irriterad, vägrar jag ta ut bilen efter lördag kl 12 till måndag morgon Hmmm! Tycker det är samma trafik vilken veckodag det än är, mycket trafik=byta fil som idi*ter, lite trafik=köra mot rött, mycket trafik=dubbelparkera, lite trafik=dubbelparkera, breda gator=dubbelparkera, små soier=dubbelparkera.sådärja, nu räcker det för idag! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Augusti 5, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Hmmm! Tycker det är samma trafik vilken veckodag det än är, mycket trafik=byta fil som idi*ter, lite trafik=köra mot rött, mycket trafik=dubbelparkera, lite trafik=dubbelparkera, breda gator=dubbelparkera, små soier=dubbelparkera.sådärja, nu räcker det för idag! Jo, det är sant. Men från lördag klockan 12 till måndag morgon gör dom det i 200 blås istf 100 blås Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 God morgon! Efter att jag nu planterat 2 palmer så känns det som det är 50 grader varmt ute. Köpte du sådana där "halvfärdiga" palmer, vad kostade de st isof? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Godmorgon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Får väl gå mot strömmen och säga godnatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Får väl gå mot strömmen och säga godnatt Hört nåt från svampfan inatt? på hans prideparad Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Godmorgon från en knallblå himmel och +15 utanför Uppsala. Frun försöker övertala mig att följa henne hem på tisdag men just nu känner jag ingen större längtan till den alltid närvarande värmen. Föredrar en frisk,klar och kylig luft på morgonen ett tag till eller åtminstone tills mörkret sätter in ordentligt framåt senhösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Hört nåt från svampfan inatt? på hans prideparad Prata med han igår men fatta inte vad han svamla om, nåt om trav sen förstod jag inte mer.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Morrn morrn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Morrn morrn Jobb i natt igen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Jobb i natt igen? Japp, bara försöka sparka liv i kroppen igen med ett par koppar kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 5, 2012 Dela Inlagd Augusti 5, 2012 Kaffe och zero på mac d Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu