Jump to content
IGNORERAD

Gomorron

Keithan

Recommended Posts

Då måste de ha flyttat på dom. När jag var där var det definitivt inte "promenadavstånd". Men å andra sidan har jag visst försökt "promenera" med herrn nån gång. Ett "Kjellkliv" motsvara ca fyra "normalkliv". Och med "älgkliv" i den klassen ligger väl Stockholm på bekvämt promenadavstånd från Uppsala.

Han "promenerade" ju från Operan till Eiffeltornet så då är det inga problem att hitta hundratals sevärdheter inom "promenadavstånd"

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

• Svar 4,6k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Keithan

751

• Baa

340

• Scandinaviancorner

263

• svampen

226

Mest aktiva i denna tråd

Populära inlägg

rolba

Inlagda bilder

mamma bäng fan pappa käng

God Morgon..

5eeaaa20-25e2-ed45.jpg

5eeaaa20-25fb-e67c.jpg

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Gomorron på er alla.

Klockan är 04.40 och jag laddar för golfen.

Det är mörkt och tyst och 25,9 grader.

Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan

Dela på andra sajter

God kväll får väl jag säga och 20grader så här vid midnatt (vi är ju inte bortskämda direkt) Ha en trevlig golfrunda! Förmodar att du har ett medlemskap därnere -vad betalar du för det?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Dela på andra sajter

God kväll får väl jag säga och 20grader så här vid midnatt (vi är ju inte bortskämda direkt) Ha en trevlig golfrunda! Förmodar att du har ett medlemskap därnere -vad betalar du för det?

250.000 Baht för 30 år. Nu kan du köpa medlemskap för 0 Baht + 60.000 Baht i administration.

Sedan kostar det 15.000 Baht i serviceavgift per år.

Till sist blir det 300 Baht per gång i caddyfee.

Dela på andra sajter

250.000 Baht för 30 år. Nu kan du köpa medlemskap för 0 Baht + 60.000 Baht i administration.

Sedan kostar det 15.000 Baht i serviceavgift per år.

Till sist blir det 300 Baht per gång i caddyfee.

Ska börja med Golf för mig och dottern i höst.. På gummans "önskemål"..

Blir 2 kurser tillsammans först..

Verkar spännande att se hur myckrt man kan lära sig som nybörjare..

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Gomoooorning, kl ar 6 och allt ar lugnt.risbyn halvsover eftersom skolor o administratio ar stangda!

Behagliiga 26 och latta moln!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Det enda som håller är att upprepa mantrat att jag MÅSTE få prata svenska med mina vänner och av någon outgrundlig anledning vill de träffas på Nana även om jag inte direkt trycker just på det och det fungerar för mig ÄNNU . :17: Dock att jag kommer hem vid 04 tiden det har hon svårare med :wink:

ja du har ju lite entreperenadarbete att utföra åt mig där så.
Dela på andra sajter

Godmorgon men nu från hemmet vid Uppsala åkrarna. Trivdes som fisken i vattnet i Paris men känns ändock bra att komma hem ett tag. Vädret nu vid 07 tiden är + 15 och barometern berättar om kommande regn. Frun sover och en annan sitter med en god kopp te och vaknar till. Idag blir det en tur till staden Uppsala för lite inhandling av både mat och dryck.

Dela på andra sajter

Har du 10 miljoner bath till sinsod? :wink: /Hn

Om isf får du räkna upp den 5-10 ggr men väl på andra sidan så kommer intet att fattas dig :thumbsup:

Dela på andra sajter

Godmorgon men nu från hemmet vid Uppsala åkrarna. Trivdes som fisken i vattnet i Paris men känns ändock bra att komma hem ett tag. Vädret nu vid 07 tiden är + 15 och barometern berättar om kommande regn. Frun sover och en annan sitter med en god kopp te och vaknar till. Idag blir det en tur till staden Uppsala för lite inhandling av både mat och dryck.

Kollar du upp var vi ska vara den 25:e också, om du ska in mot centrum, har vart på väg flera gånger, men det är så bökigt att bli av med bilen inne i city

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Kollar du upp var vi ska vara den 25:e också, om du ska in mot centrum, har vart på väg flera gånger, men det är så bökigt att bli av med bilen inne i city

Absolut skall jag göra det och när frun lämnar kalla Sverige på måndag så kommer jag ta tag i det :thumbsup:

Dela på andra sajter

Om isf får du räkna upp den 5-10 ggr men väl på andra sidan så kommer intet att fattas dig :thumbsup:

Ok..haha. Bara HC som har en chans då...Tar dom appleaktier i sinsod tro :giggle: /Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Gomorron :)

Klockan är 05.20 och det är 25.7 grader.

Så här ser målnhimlen ut över Hua Hin

post-5641-0-63726700-1344032622.jpg

Dela på andra sajter

Gomorron :)

Klockan är 05.20 och det är 25.7 grader.

Så här ser målnhimlen ut över Hua Hin

post-5641-0-63726700-1344032622.jpg

Ser mörkt ut, men lycka till..

Dela på andra sajter

Morn,

Rayong 7.45, soligt, 32 grader,förbereder en tripp till Jomtien/Pattaya idag, skall på födelsekalas.

Ändrades av Drivern
Dela på andra sajter

Hej Chaingmai idag kl 08.00 den 4 Augusti 25 grader mulet kanske lite regnskurar fram på dagen.

Hälsningar

Dela på andra sajter

Morrn. Kl 8 i Uddevalla och ca 17 grader redan. Blir en fin dag att köra upp till Stockholm på.

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Strålande sol i Hemfosa och inte ett moln, kaffe i koppen och man sitter och funderar på om man ska sätta sig på verandan en stund.

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Mongstad.

Blå himmel, automatkaffe och huvudvärk.

Imorgon blir det Flesland om hämta upp en polare och kollega från Malaysia.

Muslim är han dessutom! :ahh:

Både trevlig och väldigt duktig på jobbet också. Fanskapet tjänar nog 50% mer än mig...fast det är han värd, och säkert lite där till.

Dela på andra sajter

Strålande sol i Hemfosa och inte ett moln, kaffe i koppen och man sitter och funderar på om man ska sätta sig på verandan en stund.

Bli inte rädd om det börjar smälla där ute... De e bara lilla moi som är ute och övningsskjuter vid jaktstugan

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

Mongstad.

Blå himmel, automatkaffe och huvudvärk.

Imorgon blir det Flesland om hämta upp en polare och kollega från Malaysia.

Muslim är han dessutom! :ahh:

Både trevlig och väldigt duktig på jobbet också. Fanskapet tjänar nog 50% mer än mig...fast det är han värd, och säkert lite där till.

Är han lika duktig som dig på att göra ingenting?

Måne

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...