Soengsang Inlagd Juni 3, 2019 Dela Inlagd Juni 3, 2019 10 timmar sedan, skrev Enis: Godmorgon Mot hufudstaden enis Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 8, 2019 Dela Inlagd Juni 8, 2019 Just idag är jag stark - Kenta Jag har väntat så länge på just den här dan Och det är skönt att den äntligen kommer Väntat så länge på just denna dag Den ger lust när den kommer....... Jag tror det blir en bra dag! Godmorgon alla! Arùnsawat kráb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Godmorgon! Idag säger prognosen 25 grader och sol. Låter fint. En stadig frulle och sedan iväg! 🏃♂️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2019 Dela Inlagd Juli 20, 2019 Gomorron Yoghurt med honung, melon och kaffe är också en bra start. Nu blir det melodikrysset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Mörra enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 21, 2019 Dela Inlagd Juli 21, 2019 Morrn morrn från blåbärsskogen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 Godmorgon Bra start på morgonen när man fick sila kaffet mellan tänderna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 3 minuter sedan, skrev Enis: Godmorgon Bra start på morgonen när man fick sila kaffet mellan tänderna enis Fina proteiner. Nu kan du hoppa lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 2, 2019 Dela Inlagd September 2, 2019 (ändrad) Dublett enis Ändrades September 2, 2019 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 15, 2019 Dela Inlagd September 15, 2019 Godmorgon alla glada. Regn regn och åter regn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 18, 2019 Dela Inlagd September 18, 2019 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2019 Dela Inlagd September 19, 2019 Goooooooodmorning. Gofrulle idag med “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 19, 2019 Dela Inlagd September 19, 2019 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Goooooooodmorning. Gofrulle idag med Engångsplast, ingen plastskam där inte..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2019 Dela Inlagd September 19, 2019 27 minuter sedan, skrev Soengsang: Engångsplast, ingen plastskam där inte..... Dyker säkert upp på någon strand i Asien senare 😀 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 21, 2019 Dela Inlagd September 21, 2019 Morrn alla! Mår sisådär, men man har väl förtjänat det på något sätt.... 11 grader varmt (?) ute. I alla fall blå himmel. Trevlig lördag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 Finns det något bättre än lördag morgon, så säg? Tja, kanske fredag kväll förstås. Kommer på mig själv med att jag sitter och pratar med katten......ett ålderstecken....? Måste skaffa Thaikvinna. Någon som väcker mig med rejäl frulle. Någon som tycker jag är "handsome man", lagar underbart Thaikäk hela dagarna, ger mig massage, plockar frysen full med svamp, ser till att det alltid är tvättat och städat, som bortser från mina fel och brister, som är duktig att spara pengar och ser till att jag inte spelar bort våra pengar på spel och dobbel. För det är väl så det är?! @Enis @Kenneth4618 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 5, 2019 Dela Inlagd Oktober 5, 2019 (ändrad) 47 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Finns det något bättre än lördag morgon, så säg? Tja, kanske fredag kväll förstås. Kommer på mig själv med att jag sitter och pratar med katten......ett ålderstecken....? Måste skaffa Thaikvinna. Någon som väcker mig med rejäl frulle. Någon som tycker jag är "handsome man", lagar underbart Thaikäk hela dagarna, ger mig massage, plockar frysen full med svamp, ser till att det alltid är tvättat och städat, som bortser från mina fel och brister, som är duktig att spara pengar och ser till att jag inte spelar bort våra pengar på spel och dobbel. För det är väl så det är?! @Enis @Kenneth4618 Gomorron Isbiten. Jodå man lever livet i ett enda rosa skimmer 7 dagar i veckan 😊 Ändrades Oktober 5, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 26, 2019 Dela Inlagd Oktober 26, 2019 (ändrad) Godmorgon jordbor! Här har det regnat och blåst hela natten. Tycks fortsätta i samma stil nu. Ikväll dags för den årliga Oktoberfestivalträffen. Ett gäng unga pojkar som träffas på en bakgata på Södermalm och dricker en överraskningswhisky från bakluckan på en personbil. Så om det ikväll dyker upp en suddig (troligen upp och nedvänd) bild från mig föreställande en dimmig plastmugg med vad som liknar ett urinprov och en gammal rostig DeSoto 1961 (eller något liknande) i bakgrunden så vet ni vad det handlar om. Ändrades Oktober 26, 2019 av Naam kaeng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 14, 2019 Dela Inlagd December 14, 2019 Mörrn alla! Regn och rusk idag. Skogens alla rådjur tycks ha min tomt till övernattningsplats, såg jag nu på morgonen. Jag måste kunna tjäna pengar på detta på något sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 26, 2019 Dela Inlagd December 26, 2019 Gomorron, frukosten serverad “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 En strålande fin morgon, idag blir det en bra dag! 😉 #varpositivituffatider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Mars 28, 2020 Dela Inlagd Mars 28, 2020 1 timme sedan, skrev Naam kaeng: En strålande fin morgon, idag blir det en bra dag! 😉 #varpositivituffatider Älskar när katten tittar på en med blicken "har du inget bättre för dig". Påminner om min fru😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 Godmorgon boys Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 19, 2020 Dela Inlagd Juni 19, 2020 Gomorron alla glada, ser ut att bli en fin dag. Ha en riktigt bra midsommar 🌞 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 6, 2020 Dela Inlagd Juli 6, 2020 Godmorgon forumskribenter! Jösses vad det blåser idag. Har fått två träd över tomten på två år, spännande att måla, spika och jobba hemma idag. Gårdagens installationer.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu