Kenneth4618 Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Jaha ?????Förstår inte kopplingen till min bild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 11, 2015 Dela Inlagd December 11, 2015 Jaha ????? Förstår inte kopplingen till min bild Kopplingen är avsedd till uttrycket "kamrater" (kommunistjävlar) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 12, 2015 Dela Inlagd December 12, 2015 Godmorgon från nånstans i isaan, ACn (lyxar med hotell en natt) står på 30grC men den behöver inte jobba hårt för det är inte så mycket varmare ute ännu. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 Godmorgon igen, hela huset (utom 9 månaders babyn) är uppe och kutar. Ristider verkar det som, säckar kommer och säckar försvinner. Nån blå jäkla matta (tja 3, en på vägen och 2 inne på gården) som dom torkar riset på och mest kul är ju när kycklingar och höns (tja lite tuppar åxå) sprättar runt i riset för att hitta mat. Fan, dom står ju i den. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 13, 2015 Dela Inlagd December 13, 2015 (ändrad) Godmorgon här har det bakas scones till luciakaffet. Men de har smusslat in en pepparkaksgubbe förklädd till stjärngosse i SVT´s lussetåg Ändrades December 13, 2015 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 16, 2015 Dela Inlagd December 16, 2015 (ändrad) Blev inget lussande för mig, men en pepparkaksgumma hittade jag i sängen -- nu är hon på vift med mina stålar och gud vet vad hon hittar på för nåt. Risvakt är tydligen vad jag duger till - men nu skiter jag snart i detta och går och lägger mig igen. Får inte skrika eller vissla för då kan hjärtat stanna på mama enligt TGF. Så jag sitter med en pinne och tydligen skall jag inte slå ihjäl kycklingarna heller... fan vad trist jobb. Får varken ha ihjäl mama eller kycklingarna. OK mama förstår jag men nån liten kyckling borde jag väl få sopa till rejält. Flugorna gillar mig rejält så kanske jag skulle ta tipset om att abnam i alla fall men jag tycker inte att jag luktar illa än. Sen är det ju trevligt med lite flugor åxå. Ändrades December 16, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 23, 2015 Dela Inlagd December 23, 2015 Godmorgon, efter en natt när jag inte vaknar upp av tuppar - härligt att vara tillbaka i stan igen på nåt vis, har lagt pannlampan och maglighten (stavas det så) åt sidan för ett tag nu. Dass inne i lägenheten och dessutom i sitthöjd som passar mig lite bättre. Internet som inte suger getpung och varmvattendusch. Bara vi två i lägenheten - fan vad jag trivs helt plötsligt. Mycket trevligare att vakna upp vid 07:00 snåret av mig själv än 03-04:00 pga av galningar utanför - tja det finns nog galningar här i pattis/jomtien åxå men dom är lite tystare i alla fall. Eller, jag vaknar inte av dom i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 23, 2015 Dela Inlagd December 23, 2015 MorningKhao Lak 26 mulet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 23, 2015 Dela Inlagd December 23, 2015 Uppe igen, trollet sover - men vafan, en cigg och kika lite på internet i all min ensamhet är inte helt fel det heller.Så godmorgon på er alla från soi 1 i Jomtien, solen är på väg upp men julaftonsmorgon kan bli lite mulen. Tja så länge det inte snöar så är jag nöjd. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 God fortsättning på julen! +7 grader vsv 8m/sek här e det knega som gäller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd December 25, 2015 Dela Inlagd December 25, 2015 Morning 7+ i Gnällis blåsigt rena rama Höstvädret God fortsättning Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 26, 2015 Dela Inlagd December 26, 2015 Ingen aning om tempen, men runt 28-29 skulle jag tippa på i Jomtien för annars skulle jag frysa när jag tog morgonciggen. Lite halvdassigt änsålänge, men det tar sig nog sa pyromanen som tände eld på håret. Så god morgon på er (jo, jag har varit uppe ett par timmar redan, men jag hinner inte med allt samtidigt). Inte en tuppjävel i närheten så nu får jag sova till 6-7 i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd December 27, 2015 Dela Inlagd December 27, 2015 Blåsigt men inget regn och en morgon öl. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Godmorgon, ute vetefan hur kallt det är (28-29 skulle jag tippa) men inne vaknade jag för en timme sen av att jag frös.Vännen hade dragit igång ACn, somnat och sen snott täcket... sickna vänner man har. Ville inte sno tillbaka täcket så jag slog av ACn och gick in på dasset för att hämta ett badlakan att ha runt axlarna medans värmen kommer tillbaka.Nu efter en timme känns det mer behagligt, kan börja röra på fingrarna igen. Fan, får plocka ut batterierna ut fjärren till ACn igen.Nä, nu skall jag försöka lokalisera shortsen och ta mig en morgoncigg. Livsandarna har återvänt med stigande temperatur, men AC är ett djävulens påfund. Kyler så skönt att man somnar och sen så fortsätter fanstyget med det hela natten, måste kolla vad den är inställd på för temp. Kändes som att vakna upp i Sibirisk vinter i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Godmorgon, ute vetefan hur kallt det är (28-29 skulle jag tippa) men inne vaknade jag för en timme sen av att jag frös.Vännen hade dragit igång ACn, somnat och sen snott täcket... sickna vänner man har. Ville inte sno tillbaka täcket så jag slog av ACn och gick in på dasset för att hämta ett badlakan att ha runt axlarna medans värmen kommer tillbaka.Nu efter en timme känns det mer behagligt, kan börja röra på fingrarna igen. Fan, får plocka ut batterierna ut fjärren till ACn igen.Nä, nu skall jag försöka lokalisera shortsen och ta mig en morgoncigg. Livsandarna har återvänt med stigande temperatur, men AC är ett djävulens påfund. Kyler så skönt att man somnar och sen så fortsätter fanstyget med det hela natten, måste kolla vad den är inställd på för temp. Kändes som att vakna upp i Sibirisk vinter i alla fall Skaffa ett eget täcke och problemet är löst “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Godmorgon här vaknar man upp till en nästan full måne och ett tunt täcke av snö samt minusgrader (- 7) “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Skaffa ett eget täcke och problemet är löstÄr mysigare med ett gemensamt, för det mesta i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 28, 2015 Dela Inlagd December 28, 2015 Skaffa ett eget täcke och problemet är löstThat's crazy talk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 Godmorgon på er. Idag är det myggfritt i Uppsala “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 7, 2016 Dela Inlagd Januari 7, 2016 Godmorgon på er. Idag är det myggfritt i Uppsala Godmorgon på dig åxå - även om det är lite senare här (så inte riktigt godmorgon för mig) så blir jag lite skadeglad när jag ser såna bilder, hemma hade dom -31 när jag kollade. Var tvungen att dra iväg ett mail... 60 graders skillnad är inte så lite. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nu vaknade jag (utan tuppar, fan vad härligt) lite för tidigt, får ta mig tillbaka till sängen om en stund.Men min vana trogen så startar jag upp datorn för att se vad klockan är innan jag kommer på att mikron jag köpte för nån dag sen åxå har en.Telefonen har ju en åxå men batterierna är alltid slut på den så jag litar inte alls på den klockan.Men godmorgon på er allihop - nu skall jag ut och röka en cigg innan jag kryper ner med vännen i sängen igen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Nu vaknade jag (utan tuppar, fan vad härligt) lite för tidigt, får ta mig tillbaka till sängen om en stund.Men min vana trogen så startar jag upp datorn för att se vad klockan är innan jag kommer på att mikron jag köpte för nån dag sen åxå har en.Telefonen har ju en åxå men batterierna är alltid slut på den så jag litar inte alls på den klockan.Men godmorgon på er allihop - nu skall jag ut och röka en cigg innan jag kryper ner med vännen i sängen igen.ja du vännen ta dig en rök.sen känns alt bra och du vaknar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 ja du vännen ta dig en rök.sen känns alt bra och du vaknar Såg just att det regnat inatt, och fläkten är på så det blev kanske lite kallt - kanske därför jag vaknade. Men finns väl inte en vettig människa som kliver upp halv 6 en lördag morgon om dom inte behöver göra det. men ciggen (röker aldrig en hel utan bara några bloss) satt fint i alla fall, och tack för omtanken. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Såg just att det regnat inatt, och fläkten är på så det blev kanske lite kallt - kanske därför jag vaknade. Men finns väl inte en vettig människa som kliver upp halv 6 en lördag morgon om dom inte behöver göra det. men ciggen (röker aldrig en hel utan bara några bloss) satt fint i alla fall, och tack för omtanken. Godmorgon din spammare.Hoppas du har det bra.Blir det nåt besök hos den beryktade Gotland??? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Januari 8, 2016 Dela Inlagd Januari 8, 2016 Godmorgon här har det bakas scones till luciakaffet. Men de har smusslat in en pepparkaksgubbe förklädd till stjärngosse i SVT´s lussetåg Som om din dotter skulle vara Lucia, eller tärna. Vart fan är vi på väg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu