Scandinaviancorner Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Morning Khao Lak 28 grader halvmulet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 Koh Chang. 25 grader och blåsigt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 God morgon Uppe i norr är det -1°C och 22°C inne. Burr. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 19, 2014 Dela Inlagd December 19, 2014 5,6 grader varmt i Götet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Nu är vintern här i Rayong Första natten utan AC i sovrummet Svalt och skönt på morgonen Dags för nybryggt morgonkaffe Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaiola Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 12,5 i Long / Phrae 28gr på Em strumpor och filttofflor är på nu i dessa bistra tider God Jul och Gott Nytt ÅR på er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Gomorron från en just nu behaglig risbyförmiddag, men i morse va det bistert, 13,4 på Clas Olsontermometern. Vissa fryser mer än andra, men alla ser mer eller ut som michelingubbar som vistas utomhus! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 17 grader kl halv 10 på moronen i chiangmai!!!!! Ä r vi i ett tropiskt land eller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 Varför är det så kallt i obygden, är känselkroppen från Clas Ohlssonmätaren felplaserad eller kanske passerade en extra kylig vind när jag tog fotot. Men nu 4 timmar senare är det varmare ute än inne BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd December 23, 2014 Dela Inlagd December 23, 2014 (ändrad) hasseryd, on 23 Dec 2014 - 09:38, said:hasseryd, on 23 Dec 2014 - 09:38, said: 17 grader kl halv 10 på moronen i chiangmai!!!!! Ä r vi i ett tropiskt land eller. 17 grader!! rena värmeböljan mot 12 grader som det var kl 5 när jag gick ut och tog min morgonpromenad i morse, men detta är ett par mil utanför centrum. Ändrades December 23, 2014 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 24, 2014 Dela Inlagd December 24, 2014 -16° Ute, snuvig som fan och får ställa in besöket hos brorsan. Blir att sova bort dan. Vaddå "godmorgon", det blir en jäkla skitdag den 24/12 aka Julafton i Norr. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 -10,6 grader och blå himmel, 2 cm nysnö vad fan tror ni ? ?? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Morgon är det inte nåtmer, varit uppe sen 05:00 men -18,5°C gör att jag inte ens lämnat sängen än. Hostar och harklar fortfarande... jäkla förkylning. Var väl nere på -19°C när jag vaknade så det går åt rätt håll. Nåväl ni nere i Asien får väl ha en God dag i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Glenn Phuket Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Du har ju hostat o harklat o klagat på din förkylning, har du kollat så att du inte har HIV ? Första symptom är utdragen förkylning.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 25, 2014 Dela Inlagd December 25, 2014 Du har ju hostat o harklat o klagat på din förkylning, har du kollat så att du inte har HIV ? Första symptom är utdragen förkylning.. Labbat mig för 27.000 THB i pattis. Har jag HIV jag nåt så skulle dom upptäckt det. Dom såg tom att jag hade vaccinerat mig mot HEP A för 20 år sen med havrix! Hur fan det nu är möjligt. Kan dock vara KOL, så jag har lagt rökat (och alkoholen) på hyllan. Hade samma skit i Jan-Apr i Thailand. Sen kom jag hem och då gick det över. Nån allergi kanske. Tja det är lite bättre idag i alla fall. Sköter jag mig bara så... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 27, 2014 Dela Inlagd December 27, 2014 4 på morgonen, ska försöka gå och slagga ett tag, men Ni har väl kl 10 så njut av att jag har -13.1°C (blivit lite varmare) ute och snö. Borde vara det bästa sättet att säga Godmorgon Thailand på. Genom att påminna om eländet här hemma. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 27, 2014 Dela Inlagd December 27, 2014 Morning Khao lak strålande solsken och 29 grader varmt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 (ändrad) Godmorgon kamrater och ni andra! Norrbotten ståtar med -22°C ute och +21°C inne fast jag kör elementen på gasen i botten. Dessutom inser jag att maten är slut, jag måste ut. Solen går upp vid 10 tiden och ner igen vid 13 så det gäller att passa på och njuta. yr.no påstår dessutom att det skall bli kallare imorgon så det är väl bara bita i det sura äpplet och promenera iväg idag. Eller chansa på att jag överlever till övermorgon, då skulle det bli mildare. Men van vid dom träffsäkra prognoserna Norrännen gjort hitintills så ids jag inte vänta på köldrekordet vi troligen får i övermorgon. Bara sätta på långkalsongerna och leta upp ett par vantar. Fick ju tre (3) halsdukar med mig från mama i Pattaya (är tanten synsk) så jag virar väl en sån runt halsen åxå innan jag stövlar iväg. Ja just det, samma skor som jag hade som promenadskor i Thailand är mina "vinterdojjor" här, tennisskor. Detta kommer att bli intressant. Jag som sov sista natten i Thailand med A/C-n avslagen då jag inte kunde vrida termostaten högre än +32, nu får jag lida för att jag vant mig vid värmen. EDIT: Efter lite funderande slår det mig att pizza utkörd skulle kunna vara ett alternativ om jag tycker det är alldeles för bistert, får väl sticka ut nästippen ändå men inte mer än det. Ändrades December 28, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 Morrn Här i Mellansverige har vi bara -7 och långhelgen fortsätter, men måste ut å köra in några skottkärror med ved idag pusst va jobbigt Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 God morgon. Nja. -15,6 när jag vaknade så jag trivs inte. Men visst är det vackert på nåt vis. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 God morgon Keithan det var länge sedan man hörde av dig i denna tråd hoppas allt är väl med dig /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 God morgon Keithan det var länge sedan man hörde av dig i denna tråd hoppas allt är väl med dig /Enis Jag satt precis också och funderade på det sista inlägg 17 sep Senast aktiv: 04 nov 2014 14:35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 Jag satt precis också och funderade på det sista inlägg 17 sep Senast aktiv: 04 nov 2014 14:35 Jag har också saknat Keithan.Hoppas inget skit har hänt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 Själv var jag "lite fin i kanten", och ställde frågan till Enis i ett PM...Han brukar ju ha koll på MPR folket... Som Kiethan själv sa så hade han besökt sjukhus i höstas, så man blir ju lite orolig... Hoppas allt är bra! Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2015 Dela Inlagd Januari 11, 2015 Godnatt Jord ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu