Keithan Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Gomorron Solen börjar gå upp över grannarnas tak. Här i Hua Hin är det 06.50 och 26 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jo jag tackar för bilden . Ser ut som höga cirrusmoln som går mot bergen i väster ? // LtD Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Godmorgon själv,här i Rayong visar tempen 30 grader och klockan är 7 det verkar bli en vacker dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 mehe vi har ju inte sagt god natt än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 God Morron.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 (ändrad) Föredrar under +22 på natten Ändrades Juli 14, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 (ändrad) Ja god morron! Chaiyaphum 28 grader och lite moln vid 06:30. Hoppas på en mulen och fin dag. Solen behövs inte varmt ändå. Ha en underbar dag Ändrades Juli 14, 2012 av surfaren73 Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Har missat tiden, sovmorgon och sedan veckoshopping så det får bli god förmidda från Udon, 33 gr och mest sol..Nu blir det lunch, sedan till Poolen för lite svalkande utanpå och inuti innan det bär av till fotbollsarenan där Udon idag tar emot SiSaket! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Go Sisaket ... MVH jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Usch, den här tråden tänker jag aldrig mer kika in på! Underbara morgonbilder från vackra platser i underbara Thailand. Nä, låt mig få vakna upp här i Sverige till en elak ringklocka, för att sedan i regnet ta mig till jobbet. Låt mig göra det ni bara! Grrr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Go Sisaket ... MVH jocke Sorry...shit happens! Udon 2 ..Sisaket 0 Inte skadeglad bara glad...HaHaHahha Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Bildera från morgonen är på gränsen till mobbing för oss här hemma i (regniga) Sverige. Men nästa skall jag också bli en mobbare Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Godmorgon från Taphong Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2012 Gomorron Solen går upp och Härfågeln tar igen sig på en internet-lina. Klockan är 7.35 och det är 27.7 grader. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Gomorron Solen går upp och Härfågeln tar igen sig på en internet-lina. Klockan är 7.35 och det är 27.7 grader. Ser ut att vara "Bredband" eller ? Ändrades Juli 15, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Gomorron från Risbyn Udon! Att det ska vara så jobbigt att gå på fotboll, känner som om det vore 3 halvlekar som sparkar runt i knoppen, men vid närmare eftertanke, det är nog afterboll som bär den största skulden, inte jag! Hur som helst, +31 kl 09:00, det kom lite blöta i natt så allt är så där underbart grönt man bara kunnat drömma om! Detta är numera minnesplatsen och begravningsplatsen för min kompis! Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 God Morgon Hua Hin .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 God Morgon Hua Hin .. God morgon granne , visst är det strålande här i Hua Hin . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Godmorgon till en aldeles ubderbar morgon för att städa, regnet står som spön i backen straxt utanför Enköping Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Godmorgon till en aldeles ubderbar morgon för att städa, regnet står som spön i backen straxt utanför Enköping Ja i Sverige finns många välstädade hem. Här i Ayutthaya skiner solen från en "halvblå" himmel och termometern visar runt 30 så här lite sen morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Här är klarblått och 30 grader drygt Bilden tagen ner mot Stranden Mae Rhum Pueng Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 15, 2012 God morgon Här i Hua Hin är klockan 05.15 och jag gör mig beredd för att åka till golfen. Det är mörkt och 24.5 grader. Det är mest jag och utebelysningen som är vaken. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Får väl säga godmorgon också till er där borta fast jag inte har gått och lagt mig mig än. Klockan har slagit 00.30 och Mark Knopfler kör för fullt från en konsert från 2010. Hur bra som helst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surfaren73 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 God morgon! 05:50 24 grader och solen på väg upp. Ser ut att bli en fin dag idag. Solen är full och jag skiner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Gomorron, just skjutsat dottern till skolan, lokaltid 08:15 och redan 30 gr, blir nog en het dag igen, ur led är tiden.DET SKA REGNA NU!!!!!! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu