Bofinken Inlagd Juli 12, 2012 Dela Inlagd Juli 12, 2012 Hej! Hittade en gammal tråd om Dreambox som gått i graven som jag hoppas det finns fler anhängare till nu? Bor själv i Udon Thani och har en Dreambox D600S som stått och dammat igen på hyllan under ett år i Udon. Önskar nu tuta liv i alla er som också ligger och lurar på kompisar med kunskap innom området. Själv är jag ganska ny för ämnet men behöver helt enkelt som många andra lite trix o tips för att sparka igång en Dreambox i f ex linux? Hoppas på att vi kan bli ett gäng och att vi kan dela med oss av ämnet ?? . Paddan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Hej! Hittade en gammal tråd om Dreambox som gått i graven som jag hoppas det finns fler anhängare till nu? Bor själv i Udon Thani och har en Dreambox D600S som stått och dammat igen på hyllan under ett år i Udon. Önskar nu tuta liv i alla er som också ligger och lurar på kompisar med kunskap innom området. Själv är jag ganska ny för ämnet men behöver helt enkelt som många andra lite trix o tips för att sparka igång en Dreambox i f ex linux? Hoppas på att vi kan bli ett gäng och att vi kan dela med oss av ämnet ?? . På den här sidan kan du kolla på om du behöver hjälp www.comhit.net Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bofinken Inlagd Juli 16, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juli 16, 2012 Hej! Hittade en gammal tråd om Dreambox som gått i graven som jag hoppas det finns fler anhängare till nu? Bor själv i Udon Thani och har en Dreambox D600S som stått och dammat igen på hyllan under ett år i Udon. Önskar nu tuta liv i alla er som också ligger och lurar på kompisar med kunskap innom området. Själv är jag ganska ny för ämnet men behöver helt enkelt som många andra lite trix o tips för att sparka igång en Dreambox i f ex linux? Hoppas på att vi kan bli ett gäng och att vi kan dela med oss av ämnet ?? . Tack för tipset, får hoppas på att någon mer dyker upp med tips eller server, kanske inte är säsongsaktuellt förrän till hösten/vintern? Paddan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.