Jump to content
IGNORERAD

Dreambox "diggare"

Bofinken

Recommended Posts

Hej!

Hittade en gammal tråd om Dreambox som gått i graven som jag hoppas det finns fler anhängare till nu?

Bor själv i Udon Thani och har en Dreambox D600S som stått och dammat igen på hyllan under ett år i Udon.

Önskar nu tuta liv i alla er som också ligger och lurar på kompisar med kunskap innom området.

Själv är jag ganska ny för ämnet men behöver helt enkelt som många andra lite trix o tips för att sparka igång en Dreambox i f ex linux?

Hoppas på att vi kan bli ett gäng och att vi kan dela med oss av ämnet :whistle::whistle::whistle: ??

.

Paddan

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Hej!

Hittade en gammal tråd om Dreambox som gått i graven som jag hoppas det finns fler anhängare till nu?

Bor själv i Udon Thani och har en Dreambox D600S som stått och dammat igen på hyllan under ett år i Udon.

Önskar nu tuta liv i alla er som också ligger och lurar på kompisar med kunskap innom området.

Själv är jag ganska ny för ämnet men behöver helt enkelt som många andra lite trix o tips för att sparka igång en Dreambox i f ex linux?

Hoppas på att vi kan bli ett gäng och att vi kan dela med oss av ämnet :whistle::whistle::whistle: ??

.

På den här sidan kan du kolla på om du behöver hjälp www.comhit.net

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Hej!

.

Tack för tipset, får hoppas på att någon mer dyker upp med tips eller server, kanske inte är säsongsaktuellt förrän till hösten/vintern?

Paddan

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...