Jump to content
IGNORERAD

MC-gäng


mytoman

Recommended Posts

Tjena, Jag är sugen på att gå med i ett MC-gäng eller om vi på MPR skulle starta ett häftigt gäng!.

Om jag blir erbjudande om att joina något gäng så är jag som mest intresserad utav att joina i nordöstra delen utav Thailand då jag har nästan alla mina motorcyklar där samt en jävla massa verktyg och svetsar ifrån Sverige där i ett stort garage.

Skulle vi starta ett häftigt gäng så är det ett par krav:

Inte någon "allan-ballan wannabe hells-angels" attityd.

Vi glider runt så ofta vi kan på hojar för att vi är ett gäng glada grabbar som lever för MC.

HELST inte något orginal-objekt!!Ser så jäkla fånigt ut när man åker omkring på något som kommit direkt från affär.

Inga motorcyklar under 600cc!!!!!!!!!!.

Och helst inga jäkla västar, Det är så jävla fult, Skinnpaj eller t-shirt!.

Vi kommer att behöva ett garage som är kombinerat med en bar, Från baren får vi in pengar till att tanka våra motorcyklar.

Alla lägger 50.000-100.000 baht var till en garage-bar.

Lets cruise for bitches and booze. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 68
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • mytoman

    15

  • amja

    5

  • Bibben

    5

  • hamnoi

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

MC=Donalds kan man få en dubbel? 1000gr burgare över 600 är det tror jag..

Det har man råd med i alla fall, hjälmar har jag fattas bara bågen nu..

post-5021-0-56812900-1342027766_thumb.jp

FF

post-5021-0-56812900-1342027766_thumb.jp

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir väl till att ha en honda dream med dekaler som säger att det är en VT750 isåfall.

Då är den ju custom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir väl till att ha en honda dream med dekaler som säger att det är en VT750 isåfall.

Då är den ju custom.

Honda Dream, det e en "HD" det, tufft!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Skilldnaden är väl att Hondan isåfall är den enda HD.n som alltid startar och som alltid fungerar, nästan även på havets botten.

Honda Dream är den bästa tvåhjuliga skapelsen på hela jorden!.

Finns ett klipp när dem manglar en honda C50 eller C70 vilket är föregångaren till Dreamen.. Släpper den från 40meters höjd och lite såna saker. Startar på första efteråt.

EDIT:

Slänger in en länk

Ändrades av mytoman
Link to comment
Dela på andra sajter

Skilldnaden är väl att Hondan isåfall är den enda HD.n som alltid startar och som alltid fungerar, nästan även på havets botten.

Honda Dream är den bästa tvåhjuliga skapelsen på hela jorden!.

Finns ett klipp när dem manglar en honda C50 eller C70 vilket är föregångaren till Dreamen.. Släpper den från 40meters höjd och lite såna saker. Startar på första efteråt.

Verkar utveckla sig till en apple/android konversation. ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar utveckla sig till en apple/android konversation. :wink:

På tal om Apple.. Har sån förbannad lust att sula iväg min ipod varje dag!!!!!! Fungerar ALDRIG!!!Har haft 3st ipod. Alla har haft problem.

Dem två sista har jag fått till väldigt låga priser, Nu i efterhand förstår jag varför man kan byta en ipod touch mot en cheeseburgare!!!..

Hade jag inte varit på jobb hade jag slagit sönder den för länge sedan.

Måste ha den för att kunna lyssna på musik.

2.4 låtar innan den buggar ur och stänger av sig..

Link to comment
Dela på andra sajter

En Honda not my dream, have it med en V-twin med 102,1 friska på slangen...

post-5021-0-92464200-1342031967_thumb.jp

FF

post-5021-0-92464200-1342031967_thumb.jp

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om Apple.. Har sån förbannad lust att sula iväg min ipod varje dag!!!!!! Fungerar ALDRIG!!!Har haft 3st ipod. Alla har haft problem.

Dem två sista har jag fått till väldigt låga priser, Nu i efterhand förstår jag varför man kan byta en ipod touch mot en cheeseburgare!!!..

Hade jag inte varit på jobb hade jag slagit sönder den för länge sedan.

Måste ha den för att kunna lyssna på musik.

2.4 låtar innan den buggar ur och stänger av sig..

Du spelar fel musik, för långa eller för korta låtar eller nåt

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

På tal om Apple.. Har sån förbannad lust att sula iväg min ipod varje dag!!!!!! Fungerar ALDRIG!!!Har haft 3st ipod. Alla har haft problem.

Dem två sista har jag fått till väldigt låga priser, Nu i efterhand förstår jag varför man kan byta en ipod touch mot en cheeseburgare!!!..

Hade jag inte varit på jobb hade jag slagit sönder den för länge sedan.

Måste ha den för att kunna lyssna på musik.

2.4 låtar innan den buggar ur och stänger av sig..

Du kan få byta mot den här om du vill .Släng en femhundring emellan så är den din, batterikostnaderna blir lite dyra men men

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan få byta mot den här om du vill .Släng en femhundring emellan så är den din, batterikostnaderna blir lite dyra men men

Haha, nu snackar vi nostalgi, en sån hade jag i gymnasiet, den gick många timmar, vart en del efterföljare till den.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, nu snackar vi nostalgi, en sån hade jag i gymnasiet, den gick många timmar, vart en del efterföljare till den.

Hade med ett par stycken,har för mig att jag hade en gul "sportmodel".

För 7-8 år sedan såg jag en pundare i mölndalsparken stå med en freestyle och dansa loss...mitt på blanka dan :yahoo: .

Det var en jävligt tragikomisk syn :giggle: .

Trevlig kväll/Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Just pga denna som jag sa att vi ej vill ha några hojjar under 600cc.

Så slipper folk fråga.:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har en kompis som vill träffa några MC fantaster i mars nästa år, ska jag reka er då?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

post-9642-1342035980,17_thumb.jpg

Me and my Harley! 1550cc

Helt okey haschmoppe, eller rullator, eller Harald Parkinson, (bara skakar o inget händer)..

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se att det fortfarande finns moppar med "ap-hänga styren", trodde i min enfald dessa försvann på

70- talet... i och med besiktningar...

Nä...grabben, 30 år sedan var detta "tufft". Sorry.

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Kul att se att det fortfarande finns moppar med "ap-hänga styren", trodde i min enfald dessa försvann på

70- talet... i och med besiktningar...

Nä...grabben, 30 år sedan var detta "tufft". Sorry.

Mvh. borje222

Fast aphäng är jävligt poppis igen... De flesta skaffar ap häng nu igen... Dock e ju smaken som baken :)... Och tur e väl de

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska min kompis ha för mc för att han ska få hänga på er?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena, Jag är sugen på att gå med i ett MC-gäng eller om vi på MPR skulle starta ett häftigt gäng!.

Om jag blir erbjudande om att joina något gäng så är jag som mest intresserad utav att joina i nordöstra delen utav Thailand då jag har nästan alla mina motorcyklar där samt en jävla massa verktyg och svetsar ifrån Sverige där i ett stort garage.

Skulle vi starta ett häftigt gäng så är det ett par krav:

Inte någon "allan-ballan wannabe hells-angels" attityd.

Vi glider runt så ofta vi kan på hojar för att vi är ett gäng glada grabbar som lever för MC.

HELST inte något orginal-objekt!!Ser så jäkla fånigt ut när man åker omkring på något som kommit direkt från affär.

Inga motorcyklar under 600cc!!!!!!!!!!.

Och helst inga jäkla västar, Det är så jävla fult, Skinnpaj eller t-shirt!.

Vi kommer att behöva ett garage som är kombinerat med en bar, Från baren får vi in pengar till att tanka våra motorcyklar.

Alla lägger 50.000-100.000 baht var till en garage-bar.

Lets cruise for bitches and booze. :thumbsup:

Vi var några bikers med Harley på 80 talet som drog till Jugoslavien och kallade oss Blackout mc,kul hade vi,tror jag,bra namn iallafall,för vi var mest B,o hela tiden.Bra namn ta det så går jag med gratis Ändrades av Kung Otto
Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ska min kompis ha för mc för att han ska få hänga på er?

Jag är inte med i det här gänget men tror att en sån här borde vara "det":

post-7077-0-72585300-1342039863.jpg

post-7077-0-72585300-1342039863.jpg

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Funkar denna?

post-4721-0-52836200-1342040035.jpg

post-4721-0-52836200-1342040035.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tjena, Jag är sugen på att gå med i ett MC-gäng eller om vi på MPR skulle starta ett häftigt gäng!.

Om jag blir erbjudande om att joina något gäng så är jag som mest intresserad utav att joina i nordöstra delen utav Thailand då jag har nästan alla mina motorcyklar där samt en jävla massa verktyg och svetsar ifrån Sverige där i ett stort garage.

Skulle vi starta ett häftigt gäng så är det ett par krav:

Inte någon "allan-ballan wannabe hells-angels" attityd.

Vi glider runt så ofta vi kan på hojar för att vi är ett gäng glada grabbar som lever för MC.

HELST inte något orginal-objekt!!Ser så jäkla fånigt ut när man åker omkring på något som kommit direkt från affär.

Inga motorcyklar under 600cc!!!!!!!!!!.

Och helst inga jäkla västar, Det är så jävla fult, Skinnpaj eller t-shirt!.

Vi kommer att behöva ett garage som är kombinerat med en bar, Från baren får vi in pengar till att tanka våra motorcyklar.

Alla lägger 50.000-100.000 baht var till en garage-bar.

Lets cruise for bitches and booze. :thumbsup:

Hur är det med det elektriska?

Har vi 400V?

Jag bidrar med en högtryckstvätt, kompressor, gammal UCAT och ett hemsvetsat avgassystem som ni får kopiera.

Dmjag har även tre reed ventiler från en sko-doo från -96. An dessa kanske vi kan bugga en klubb-bike

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...