Guest borichiangmai Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Har inga bilder själv för tillfället(och vill inte sno någon på nätet heller) men vet och har sett många fina här på MPR. Lägg in era bilder i tråden, kan bli en fin bildserie. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Hittade faktiskt lite bilder från en vandring i bergen i Chiangmai. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Här kommer 3 st som jag tog många år sedan då jag testade en ny kamera. Getingen var lite otäckt att fota då jag är allergisk mot stick. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Bra början. Synd att man inte ids köpa ett macro objektiv. Det kanske är kul med sådant, speciellt i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Dagens från mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Här kommer ett par macro bilder från mig... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Macro vet jag inte, men närbild i alla fall.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Macro vet jag inte, men närbild i alla fall.. Klart att det är en Makro bild fin är den med. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Detta får bli mitt bidrag, inte makro men taget med ett tele.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 9, 2012 Dela Inlagd Juli 9, 2012 Kunde inte låta bli. sorry :oops: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 10, 2012 Dela Inlagd Juli 10, 2012 Närbild “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Köpte en kamera idag, nu skall man lära sig att använda den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Makro @night I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Köpte en kamera idag, nu skall man lära sig att använda den Bild nummer 3 platsar i nighlife, fast du har vridit den 90 grader fel... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Kul med macro! Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Bild nummer 3 platsar i nighlife, fast du har vridit den 90 grader fel... Ändrade i picasso men glömde i bildmappen, då är vi 2 som ser samma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Köpte en kamera idag, nu skall man lära sig att använda den Vad blev det för kamera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 29, 2012 Dela Inlagd Juli 29, 2012 Årets sista blomma från trädgården ev kommer det några Höstblommor om inte mördar sniglarna har tagit för sig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Inlagd Juli 30, 2012 Dela Inlagd Juli 30, 2012 Vad blev det för kamera? Köpte en begagnad Nikon D80. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.