Jump to content
IGNORERAD

Bygga muskler


Guest Gawar

Recommended Posts

Vet inte vad gym kostar i Thailand men i Sverige är det så pass dyrt att jag köpte ett eget multigym och en motionscykel.

För min del så tog det bort en hel del av initialmotståndet mot att knata iväg till gymmet.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • smilet

    8

  • andrejsdenruskige

    4

  • måne

    3

  • mytoman

    3

Mest aktiva i denna tråd

Varför lägger en del ner en massa tid och arbete för att skaffa muskler som dom egentligen inte har användning av ?

Jag tycker bara det ser löjligt ut när dom står och häver tyngder framför en spegel på ett gym.

Själv räcker det med att jag tittar mig i spegeln när jag rakar mig för att jag ska bli nöjd med mig själv :)

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför lägger en del ner en massa tid och arbete för att skaffa muskler som dom egentligen inte har användning av ?

Jag tycker bara det ser löjligt ut när dom står och häver tyngder framför en spegel på ett gym.

Själv räcker det med att jag tittar mig i spegeln när jag rakar mig för att jag ska bli nöjd med mig själv :)

Fritz..

Eftersom jag har haft skägg sen jag var 19 så har jag inte den möjligheten utan är istället tvungen att träna...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Det finns genvägar men det är INTE värt att gå den vägen.

Syftet med att träna enligt mig är att må bättre i kropp och själ och inte att bygga muskler.

Att resultatet blir att man blir starkare och får mer muskler är bara en bonus.

Vad jag förstår har du inte motivation att träna ordentligt eller tålamod att vänta på naturliga resultat så varför ens börja?

För har du en gång börjat att träna och vill behålla det resultat du uppnått måste man fortsätta.

Slutar man att träna så försvinner den muskelmassa och styrka ganska så snabbt och man är på ruta ett igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet att mitt namn inte passar till detta inlägg.

Men detta är helt sant.

Jag har Kört 2-3 anabola-kurer i Thailand, Jag har både bra och dåliga erfarenheter.

Kroppen blir stor fort som faaan.

Däremot får man en jävla massa sne-fyllor och humörsvängningar som tusan.

Ena sekunden är du snyggast i världen och allt är tipp-topp och andra blir du deprimerad så du funderar på att ta livet utav dig.

Kåt är jag normalt sett väldigt mycket, På 5-7 st gula dianabol så blir det mycket onani och mycket sexköp.

Kvinnorna har ont efteråt!.

Kan ha sex i flera timmar.

Nu har jag däremot börjat få bitch-tits som fan, och skulle aldrig mer ta en kur, Det är inte värt det när du börjar få större bröst än vad thai-tjejerna har..

Det är jävligt genant att visa sig utan tröja, Speciellt med tanke på min ålder, Borde vara vältränad till tusen.

Nu är man bara pumpad som fan i perioder och i andra är man som en ballong utan luft..:(

Kan vara så att jag tagit dåliga grejor..

Funderar du fortfarande på att ta anabola så ska du kolla upp bieffekter och hur du minskar dem och kringår dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Härligt med lite fetknark!

Kör på med dubbla doser!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Vet att mitt namn inte passar till detta inlägg.

Men detta är helt sant.

Jag har Kört 2-3 anabola-kurer i Thailand, Jag har både bra och dåliga erfarenheter.

Kroppen blir stor fort som faaan.

Däremot får man en jävla massa sne-fyllor och humörsvängningar som tusan.

Ena sekunden är du snyggast i världen och allt är tipp-topp och andra blir du deprimerad så du funderar på att ta livet utav dig.

Kåt är jag normalt sett väldigt mycket, På 5-7 st gula dianabol så blir det mycket onani och mycket sexköp.

Kvinnorna har ont efteråt!.

Kan ha sex i flera timmar.

Nu har jag däremot börjat få bitch-tits som fan, och skulle aldrig mer ta en kur, Det är inte värt det när du börjar få större bröst än vad thai-tjejerna har..

Det är jävligt genant att visa sig utan tröja, Speciellt med tanke på min ålder, Borde vara vältränad till tusen.

Nu är man bara pumpad som fan i perioder och i andra är man som en ballong utan luft..:(

Kan vara så att jag tagit dåliga grejor..

Funderar du fortfarande på att ta anabola så ska du kolla upp bieffekter och hur du minskar dem och kringår dem.

Har läst lite fram å tillbaka på olika sidor, framför allt forum, och insett att det finns fan inga genvägar.. Inte i längden iaf... Utan det är väl som folk säger, äta rätt och träna rätt.

Prio 1 är iaf att bli kvitt kulan man har till mage... Men är inte riktigt motiverad här i sverige... Mest deprimerad och "hemlängtan" till Pattaya.. Så därför har jag tänkt köra på där nere på vintrarna istället... Hoppas på mer motivation där nere iaf då jag inte vill bli fet och lat..

Altså inget fel på att vara stor/fet/mullig och allt vad de heter, men jag personligen vill inte det iaf :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har läst lite fram å tillbaka på olika sidor, framför allt forum, och insett att det finns fan inga genvägar.. Inte i längden iaf... Utan det är väl som folk säger, äta rätt och träna rätt.

Prio 1 är iaf att bli kvitt kulan man har till mage... Men är inte riktigt motiverad här i sverige... Mest deprimerad och "hemlängtan" till Pattaya.. Så därför har jag tänkt köra på där nere på vintrarna istället... Hoppas på mer motivation där nere iaf då jag inte vill bli fet och lat..

Altså inget fel på att vara stor/fet/mullig och allt vad de heter, men jag personligen vill inte det iaf :)

Hitta en träningskompis som släpar dig till gymet. Det du bör träna mest på är din motivation, verkar det som.

Hade jag varit dig så hade jag haft som mål med att trivas med mig själv den dagen det är dags att äntra Pattis.

Det svåra är att börja träna. Kommer man bara igång så rullar det på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill du bli kvitt magen så gäller det att inte låta sig falla för alla frestelser, Blir lätt att man går och tar 1-2 bira och slutar med att man vaknar upp dagen efter med baksmälla och en dam i bingen som vill ha pröjs, Blir inte något gym den dagen heller och sedan tänker man att "ähh är jag redan dragen kan jag fortsätta" Sedan blir det att man super 6 månader istället för att träna..

Jag rekommenderar dig att dra dig till någon mindre stad där du kan satsa hårt på träningen för jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det lätt blir att man drar och super istället.

Turist-orter är inte att satsa på ifall du ska vara där nere en längre period.

Dra dig till Khonkean eller udonthani eller roi-ett.

Det går mycket mindre pengar där!.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Vill du bli kvitt magen så gäller det att inte låta sig falla för alla frestelser, Blir lätt att man går och tar 1-2 bira och slutar med att man vaknar upp dagen efter med baksmälla och en dam i bingen som vill ha pröjs, Blir inte något gym den dagen heller och sedan tänker man att "ähh är jag redan dragen kan jag fortsätta" Sedan blir det att man super 6 månader istället för att träna..

Jag rekommenderar dig att dra dig till någon mindre stad där du kan satsa hårt på träningen för jag talar av egen erfarenhet när jag säger att det lätt blir att man drar och super istället.

Turist-orter är inte att satsa på ifall du ska vara där nere en längre period.

Dra dig till Khonkean eller udonthani eller roi-ett.

Det går mycket mindre pengar där!.

Jag har lägenhet i Pattis, tjej (sambo) och mycket svensk/finsk/norska vänner så flytta kommer jag inte göra.. Och kag har inga problem att ge fan i drickat heller... Bärs tycker jag inte om utan jag dricker bara vodka o sangsom.. Men blir så jävla bakis nuförtiden så brukar gå lätt att undvika de... Har dock aldrig vart där nere såhär länge som det blir nästa gång.

Är även lite sugen på thai boxing... Iaf testa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har lägenhet i Pattis, tjej (sambo) och mycket svensk/finsk/norska vänner så flytta kommer jag inte göra.. Och kag har inga problem att ge fan i drickat heller... Bärs tycker jag inte om utan jag dricker bara vodka o sangsom.. Men blir så jävla bakis nuförtiden så brukar gå lätt att undvika de... Har dock aldrig vart där nere såhär länge som det blir nästa gång.

Är även lite sugen på thai boxing... Iaf testa...

Om du provar att blanda vodkan med lippo istället för sangsom så blir du garanterat mindre bakis :giggle: .

Thai boxning tror jag är melodin för dig. Allsidig träning och kanske lite roliga kamrater på köpet

Lycka till/Hn

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, Då har då säkert någon kompanjon som vill träna med dig, Man blir mycket mera pushad med en kamrat än om man tränar själv.

Kan man trigga varandra osv.

Tränar man ensam längtar man oftast bara hem.:)

Bra att du kan hålla dig ifrån spriten!!

En annan har lite strul med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Om du provar ät blanda vodkan med lippo istället för sangsom så blir du garanterat mindre bakis :giggle: .

Thai boxning tror jag är melodin för dig. Allsidig träning och kanske lite roliga kamrater på köpet

Lycka till/Hn

Jag blandar vodkan med cola

Jag blandar sangsom med cola+sodavatten

Å så gillar jag lao kao med pepsi :)...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Okej, Då har då säkert någon kompanjon som vill träna med dig, Man blir mycket mera pushad med en kamrat än om man tränar själv.

Kan man trigga varandra osv.

Tränar man ensam längtar man oftast bara hem.:)

Bra att du kan hålla dig ifrån spriten!!

En annan har lite strul med det.

Nja jag har ju inte de riktigt då dom jag känner har större intressen av sex och alkohol än träning och hälsa... Men får försöka hitta någon sen när jag väl är på plats :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag blandar vodkan med cola

Jag blandar sangsom med cola+sodavatten

Å så gillar jag lao kao med pepsi :)...

Jag visste det var nåt fel på dig :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Jag visste det var nåt fel på dig :crazy:

Du tillhör med kategorin som inte blandar alkohol med cola misstänker jag ;P

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tillhör med kategorin som inte blandar alkohol med cola misstänker jag ;P

Biter bättre rent :17:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Biter bättre rent :17:

Dunken är bäst

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Och ett sugrör däri

Och toppa med en citronskiva

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Och toppa med en citronskiva

Låter som nån finsk grogg =).. Eller norrlänsk om du byter citronen mot ett lingon

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Ett namn på kroppsbyggare som använder anabola är väl pelletskaniner.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...