Jump to content
IGNORERAD

Bygga muskler


Guest Gawar

Recommended Posts

Ska kolla in denna länk under helgen :)... Men skulle nog fortfarande behöva PT och ett bra gym i pattis :wink:... Men det får man väl söka upp på plats i slutet av oktober :)

Tonys Gym på 3rd road är skapligt.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 71
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • smilet

    8

  • andrejsdenruskige

    4

  • måne

    3

  • mytoman

    3

Mest aktiva i denna tråd

Nja inte riktigt så... Men lite i den riktningen.. Byta ut fett mot muskler på en 6 månaders period typ... Vet dock att anabola muskler innehåller mestadels vätska å när man kommer hem å slutar träna blir man fet istället... Så det är nog bara bita i det sura äpplet å köra på hård träning.

kunde jag ge dig 1000 +karma så hade jag gjort det, för NU tänker du rätt

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Tonys Gym på 3rd road är skapligt.

//Broskan

vad hade filmaren ätit ?

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

vad hade filmaren ätit ?

Smilet

Otålighet´s piller ???

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kommer att ha ont i kroppen = musklerna första tiden, men då vet du vad det beror på.

Jag har värk i mina ben första veckan på jobbet upp o ned på en trappstege i 12 tim /dag efter 6 månader vila i Thailand

Smilet

Link to comment
Dela på andra sajter

Tonys Gym på 3rd road är skapligt.

//Broskan

Javisst om man gillar ett gym överfyllt av sexturister,telefonmiffon och hunsade gammla toffelhjältar är det ett bra val :crazy: sen att Pattis största gangster är ägare gör det inte bättre.

Nej gör som Dennis James och jag träna på Universe gym istället bifogar ett litet klipp från gamla gymmet beach road soi9 :24:

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Är ingen förespråkare av doping, men känner en drös som är det.

Ingen verkar må särskilt dåligt av det...och om de gör det så är det deras liv.

Träna i pattis är lätt, ett blått piller och en vacker flicka.

Upprepa detta varje dag med en ny flicka, du kommer att känna dig som hulken.

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Tja,

Är ingen förespråkare av doping, men känner en drös som är det.

Ingen verkar må särskilt dåligt av det...och om de gör det så är det deras liv.

Träna i pattis är lätt, ett blått piller och en vacker flicka.

Upprepa detta varje dag med en ny flicka, du kommer att känna dig som hulken.

Erkki

Vet inte riktigt vad tjejen tycker om det faktiskt. Och är tveksam till att de skulle ge så mycket muskler... Och jag e 26 bast, så är bara halvvägs till blåbåt-stadiet ;)... Än funkar grejerna som dom ska :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Eftersom du kör tradare så är det en snabb promenad och ev annan träning som gäller när du har rast eller nattvila som gäller

Piller är det bara att glömma om du inte vill bli en pucko

samt att äta nyttig mat förståss

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nack Laeng

ingen som kan svara grabben hehe

om du går beachroad och svänger upp vänster före walking street och sen höger på second rd så ligger det en farmacia där, fråga efter "the Black book, :wink: inte hundra på att det ligger just där men e hyfsat säker ^^

ps, kör du sustanol, testron så får du en otrevlig bieffekt, du blir kåt i en månad !! ( har jag hört ) men det e klart, finns väl sämre ställen än fiskebyn att va i med den bieffekten 5555

Ändrades av Lung King

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

ingen som kan svara grabben hehe

om du går beachroad och svänger upp vänster före walking street och sen höger på second rd så ligger det en farmacia där, fråga efter "the Black book, :wink: inte hundra på att det ligger just där men e hyfsat säker ^^

ps, kör du sustanol, testron så får du en otrevlig bieffekt, du blir kåt i en månad !! ( har jag hört ) men det e klart, finns väl sämre ställen än fiskebyn att va i med den bieffekten 5555

Tycker han har fått många svar

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Genotropin om du har bra med pengar och inte bryr dig om bieffekter.

Annars rekommenderar jag vettig mat, ca 1/h styrketräning och där efter 1/2-timme löpning/rask gång eller rodd.

Se till att få i dig några kolhydrater och proteiner efter så fort som möjligt. Är det sent på kvällen så kan nog en proteindrink vara bättre.

Men vette fan om man vill se ut som Hulken. Då är det väl bättre att att ha fysik som Buakaw Pramuk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har själv tränat styrketräning senan 30 års åldern i olika omgångar, kombinerat med löpträning sedan tonåren.

Är nu 57 år. Vet att träning är ren färskvara. Räcker med ett par månaders uppehåll, så är man på ruta 1 igen... Visserligen kommer man snabbt tillbaka, men det finns inga underkurer som bibehåller nivån . Utan det som gäller är regelbunden träning livet ut.

Vore jag i TS ålder ,26 år, skulle jag vara väldigt försiktig med olika preparat. De ger effekt på kort sikt...men vad har de gjort med kroppen när man kommer upp i min ålder...

Link to comment
Dela på andra sajter

Javisst om man gillar ett gym överfyllt av sexturister,telefonmiffon och hunsade gammla toffelhjältar är det ett bra val :crazy: sen att Pattis största gangster är ägare gör det inte bättre.

Nej gör som Dennis James och jag träna på Universe gym istället bifogar ett litet klipp från gamla gymmet beach road soi9

//K

Dennis flydde ju från Thailand för länge sen (2004/2005).

Sen att hylla Dennis James hoppas jag var ett skämt.

Innan han flydde såg det ut så här i thaimedia ett flertal gånger.

Former Mr. Universe, Dennis James arrested for drug involvement

Muscle man allegedly caught with ecstasy and steroids

Pattaya: Well-known Pattaya resident and former Mr. Universe, Dennis James, was arrested by Drug Enforcement and Crime Suppression officers in front of the Universe Gym on Pattaya Beach Road at around 9.30 a.m. on Thursday, February 26.

http://t2.thai360.co...ted-in-Pattaya/

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Ska kolla in denna länk under helgen :)... Men skulle nog fortfarande behöva PT och ett bra gym i pattis :wink:... Men det får man väl söka upp på plats i slutet av oktober :)

Jag kan inte begripa varför man ska behöva hålla sig inomhus i ett svettluktande gym

när man är i Pattaya på semester?

Hur svårt kan det va?

Ta in på ett hotell med en väl tilltagen pool och simma ett antal längder varje dag (morgon och eftermiddag).

Kör lite armhävningar på rummet.

På kvälls/nattetid bör du med lite fantasi kunna hitta lite andra kul motionsformer

vilka du utan en instruktör kan bruka på hotellrummet med någon trevlig träningspartner. :ok:

Gör det inte svårare än vad det är - för du kan väl simma och du gillar väl att nuppa?

SN

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gawar

Jag kan inte begripa varför man ska behöva hålla sig inomhus i ett svettluktande gym

när man är i Pattaya på semester?

Hur svårt kan det va?

Ta in på ett hotell med en väl tilltagen pool och simma ett antal längder varje dag (morgon och eftermiddag).

Kör lite armhävningar på rummet.

På kvälls/nattetid bör du med lite fantasi kunna hitta lite andra kul motionsformer

vilka du utan en instruktör kan bruka på hotellrummet med någon trevlig träningspartner. :ok:

Gör det inte svårare än vad det är - för du kan väl simma och du gillar väl att nuppa?

SN

Hotell klarar jag mig utan då jag har lägenhet på nirun condo i Pattaya... Och flickvän har jag med så nuppa får jag med (dock med samma)... Är helt enkelt ute efter träningen :)... Samt något att göra så jag inte blir rastlös i 6 månader.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hotell klarar jag mig utan då jag har lägenhet på nirun condo i Pattaya... Och flickvän har jag med så nuppa får jag med (dock med samma)... Är helt enkelt ute efter träningen :)... Samt något att göra så jag inte blir rastlös i 6 månader.

Rastlös. Ja, då bör du kanske hålla dig borta från piller och pulver.

Håll dig till lätt löpträning, styrketräning och vanlig kost.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då gäller det att ta det lite lungt i början så du inte tröttnar och tycker att det ger inga resultat, men det tar tid

'

Träna 3 gng i veckan

köp en kungsfjäder, hantlar eller en bullworker

situps kan du göra var som helst när som helst du har lite tid över med dina lastbilskörningar

,

Jag har tränat sedan jag var 14 år och ser inte ut som hulken nu 52 år

Smilet

Kungsfjäder och bullworker, den var bra Smilet...

Hade själv både Kungsfjäder och bullworker på 70-talet och inte f-n fick jag några muskler av dessa otroliga muskelbyggande "verktyg"...

På baksidan av Fantomen så kunde man läsa om Arne Tammer, "ge mig 15 minuter om dagen" eller något liknande var väl hans motto om jag inte mins fel.

Gawar, det finns gym och farmacies i hela Pattaya, men mitt råd är att du bara håller dig till gymen och låter bli "sakerna", kan ge dig en hel lång lista på "byggare" som var "stora" under 80-90 talet som inte finns med oss mer...

Träna i Pattaya på gym, när du är hemma i Sverige och jobbar så finns det säkert utrymme för att träna enbart med din kropp som vikt, eller så har du S.A.T.S som har gym i hela sverige och norden, köp ett nordenkort (tror jag det heter) så kan du träna på gym när du kommer till olika städer också (kom inte och säg att du jobbar 24/7)

//bob

Ändrades av bob
Link to comment
Dela på andra sajter

Dennis flydde ju från Thailand för länge sen (2004/2005).

Sen att hylla Dennis James hoppas jag var ett skämt.

Innan han flydde såg det ut så här i thaimedia ett flertal gånger.

Former Mr. Universe, Dennis James arrested for drug involvement

Muscle man allegedly caught with ecstasy and steroids

Pattaya: Well-known Pattaya resident and former Mr. Universe, Dennis James, was arrested by Drug Enforcement and Crime Suppression officers in front of the Universe Gym on Pattaya Beach Road at around 9.30 a.m. on Thursday, February 26.

http://t2.thai360.co...ted-in-Pattaya/

Kan inte få förstå att du får till att jag hyllar Dennis utan jag rekommendera bara ett annat gym än gangster Tonys gym med en tube där man kan se Dennis träna på universe gym för att visa duger det till en ex Mr. Universe duger det nog åt TS åxå.

Var förövrigt var det en annan ex Mr. Universe som drev det gymmet på beach Road nämligen Shane Stratton innan det skulle rivas för att lämna plats för Central Fesival och flyttades upp till Sukumvit Road där det ligger idag.

Har tränat en hel del på Tonys gym men aldrig sett någon Mr Universe där utan mest sexturister,telefonmiffon och hunsade gamla toffelhjältar så dom tycker nog förhoppningsvis lika och håller sig därifrån :y2:

Och för den intresserade bifogar jag en tube av 1995 års Mr Universe Gymägare Shane Stratton

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Vad ska med en tvättbräda till

När man har en hel tvättmaskin :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen en jävligt korkad fråga, men frågar man inget får man inget veta :).. Men är muskelbyggande piller som t.ex ryss femmor och anabola narkotika klassat även i Thailand?? Finns det några lagliga grejer annars man kan ta?

Vet man ska inte fuska, men jag har inget tålamod :)... Men tänker heller inte använda något olagligt så va bara tvungen å fråga någon som vet?

HAR DU INGA MUSKLER?? :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag undrar om du driver med oss här..

Det finns inga genvägar till stora muskler..

Äta hormonpiller o tro att få större muskler utan att träna.

Vad som händer är att testoronet i kroppen ökar o det tar längre tid innan mjölksyran kommer till muskeln.

Med andra ord att du orkar träna mer utan att bli helt i kroppen..

Har man mycket testoron i kroppen bör (måste) man avstå helt alkohol, eftersom kroppen är helt i obalans..

Men ha en bra semester med eller utan testoronöverskott i kroppen...

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Vad ska med en tvättbräda till

När man har en hel tvättmaskin :crazy:

I pattis finns det ju dessutom gott om "tvätterier" har jag hört :wink:

Nä, skit i träningen. Köp ett par burkar dietspray istället så är saken biff :)

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du skall bo i Nirun så finns det ett halvdant gym i det huset som ligger mellan poolen och infarten. Fanns(kanske finns igen) ett i huset bredvid där jag bodde tidigare. Det var dock stängt då.

När jag bodde där så valde jag att träna på Tonys Gym på soi Bukhao, litet men trivsamt(och billigt) och lagom avstånd.

Sedan september förra året så har jag kört på Tonys Fitness Center i Jomtien vilket är mycket bra.

Tonys finns som tidigare nämnts på 3:rd Road, Naklua Road och något mer som jag inte minns.

Vet inte hur det är med det som fanns i Pattaya på soi 16.

Universe Gym på Sukhumvit ligger inte långt bort från Nirun, kör Klangen upp och sedan vänster på Sukhumvit förbi skolan på vänster sida och sedan är du där. Helt OK.

California WOW i Avenue på 2:nd Road, flashigt och för många katoyer(enl. mig)

Ändrades av Chryzaliz
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...