Jump to content
IGNORERAD

Netonnet säger att iphone inte är en smartphone


Bibben

Recommended Posts

Sam sip sam

Visst är du en lögnare när du påstår att jag smutskastar folk som inte gjort samma val som mig.

Till skillnad mot dig så accepterar jag att andra har andra preferenser och väljer annorlunda.

Jag sitter inte och talar om för andra hur dum i huvudet dom är bara för att dom inte väljer som mig.

Du däremot gör det och hittar på diverse superlativ om medlemmar och använder dom i syfte att tråkas.

Ps. Och du blå skåpet är redan full skitit så säg vilket mer skåp jag ska skita i så gör jag det för hot fungerar inte på mig.

Det är synd om dig , riktigt synd om dig , som lever i en sektvärld full av lögner , förstår att skåpet är fullt av skit

hur fort du öppnar munnen kommer det ju skit ur dig

ps ja det är kul att skoja med dig Lappen ds

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 145
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    30

  • andrejsdenruskige

    11

  • GammalDansken

    6

  • Soengsang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Det är synd om dig , riktigt synd om dig , som lever i en sektvärld full av lögner , förstår att skåpet är fullt av skit

hur fort du öppnar munnen kommer det ju skit ur dig

ps ja det är kul att skoja med dig Lappen ds

Du får tycka vad du vill men att komma med falska påstående att jag gör si eller så är inte önskvärt.

När du sen blir anklagad för samma sak så kommer du med förtäckta hot.

Så gå nu på lokal och bli dret full och tänk på saken

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Då har du väl redan hittad denna sida :)

Har hittat men inte använt.

Kör nästan uteslutet med orörd Plex

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Har hittat men inte använt.

Kör nästan uteslutet med orörd Plex

Gjorde det också ett tag men upplevde att Plex hade svårare att identifiera filmer och serier.

Sen att Plex inte kan spela upp filmer och serier i rar-arkiv var till en nackdel också.

Men annars så är det en bra mediaspelare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Du får tycka vad du vill men att komma med falska påstående att jag gör si eller så är inte önskvärt.

När du sen blir anklagad för samma sak så kommer du med förtäckta hot.

Så gå nu på lokal och bli dret full och tänk på saken

Har aldrig kommit med falska anklagelser eller förtäckta hot

Dricker med motta och vad ska jag tänka på ?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Gjorde det också ett tag men upplevde att Plex hade svårare att identifiera filmer och serier.

Sen att Plex inte kan spela upp filmer och serier i rar-arkiv var till en nackdel också.

Men annars så är det en bra mediaspelare.

Nu ska jag inte säga att jag är helt säker.

Men jag tror nog att den fixar RAR

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Har aldrig kommit med falska anklagelser eller förtäckta hot

Dricker med motta och vad ska jag tänka på ?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Inte? Du påstår att jag smutskastar alla som inte valt som jag och jag har efterfrågat bevis på det utan svar.

Detta anser jag vara ett förtäckt hot

Ja du Lappskrället kalla mig vad du vill ,men inte lögnare för då har du skitit i det blå skåpet

Samt att du använder superlativ som inte önskvärda om mitt nick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dags att Lappa ihop denna tråden nu och hålla oss till ämnet kanske

Skickat från min dator med en LG Smartphone liggandes brevid

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Inte? Du påstår att jag smutskastar alla som inte valt som jag och jag har efterfrågat bevis på det utan svar.

Detta anser jag vara ett förtäckt hot

Samt att du använder superlativ som inte önskvärda om mitt nick.

Tråkigt att du är humorbefriad

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår inte begreppet "smart phone" de kan väl inget som man inte säger till dem att göra?

Förstår heller inte hur man kan bli så besatt av ett varumärke men man hänger väl inte med.

Jodå, min telefon går ut på internet och kostar pengar i utlandet, helt utan att jag bett den göra nånting, den startar program som jag inte vill ha igång, även efter att jag just stängt av just de programmen, det är en Androidlur och Googles egna program är värst, men jag antar att smarta Apple gör nåt liknande?

Skit är det, enda sättet att skydda sej från höga räkningar när man är utomlands är att stänga av internetuppkopplingen, men de där jävla programmen startar ändå, så fort jag vill kolla nåt på nätet (de startar även utan uppkoppling fast då drar de bara ström)...

Jag hatar den, och älskar den samtidigt...

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Tråkigt att du är humorbefriad

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Då tycker jag du ska skämta mer uppenbart i framtiden för att slippa missförstånd :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, min telefon går ut på internet och kostar pengar i utlandet, helt utan att jag bett den göra nånting, den startar program som jag inte vill ha igång, även efter att jag just stängt av just de programmen, det är en Androidlur och Googles egna program är värst, men jag antar att smarta Apple gör nåt liknande?

Skit är det, enda sättet att skydda sej från höga räkningar när man är utomlands är att stänga av internetuppkopplingen, men de där jävla programmen startar ändå, så fort jag vill kolla nåt på nätet (de startar även utan uppkoppling fast då drar de bara ström)...

Jag hatar den, och älskar den samtidigt...

MVH Tommy

Det går att ställa in den så att den inte roamar internet. Det vill säga att den inte startar internet annat än i hemmanätet.

På så sätt fungerar detta automatiskt och du behöver inte stänga ner internet manuellt. Så tillvida du inte har Thailändskt kontantkort där Internet brukar dränera kortet på pengar så är det bara att stänga av internet i inställningarna.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Då tycker jag du ska skämta mer uppenbart i framtiden för att slippa missförstånd :)

Nope ingen gräddfil för dom trögtänkta :rolleyes:

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Det vara väl bara det med minneskortet som jag ser som jag ser som något annvändbart, tyvärr måste jag då köpa ny kamera så det faller också... Frågan gällde mer funktioner i telefonen, inte pris, skärmstorlek mm

OK. Ja vad gäller funktioner så är det väl ganska likvärdigt mellan IOS och Andriod idag.,

Däremot tycker inte jag man skall åsidosätta detta med bredd och valfrihet (pris, skärmar osv). Det är ju anledningen till att Windows blev det mest dominerande OS et på PC. Och det kommer att vara sak samma med att Android kommer att blir mycket större än IOS i det långa loppet vad gäller Smartphones. Så att säga det är som att på bilsidan prata Lexus (en model som förvisso är bra men dyr) mot alla andra bilmärken. Lexusen passar inte alla människor.

Sedan kommer kanske Microsoft att bli en interessant spelare när man börjar kunna köra samma appar i mobiler (WP8). Surfplattor (Windows 8RT o Windows 8) och datorer (Windows 8). Det får framtiden utvisa men helt klart ser jag en fördel och då särskilt i företagsmiljöer.

hf

Link to comment
Dela på andra sajter

Det går att ställa in den så att den inte roamar internet. Det vill säga att den inte startar internet annat än i hemmanätet.

På så sätt fungerar detta automatiskt och du behöver inte stänga ner internet manuellt. Så tillvida du inte har Thailändskt kontantkort där Internet brukar dränera kortet på pengar så är det bara att stänga av internet i inställningarna.

Mvh Janne

Jo jag vet numer Janne, men jag skulle vilja ha det så att jag kan låta telefonen vara som den är i Sverige men bara ladda upp eller ner när jag säger åt den. Inte en massa mail program och Google maps å annat skit som kopplar upp sej själva hela tiden.

Men jag vill ändå ha tillgång till nätet, fast bara på de program som jag startar själv.

Jag har en app som heter Advanced App killer, men den funkar bara på en del program, googles egna gör som de vill... Om jag inte stänger av internet.

Via Telenor har jag en max-spärr på datatrafiken utomlands, den skulle inte behövas om inte programmen startade sig själva hela tiden.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Nope ingen gräddfil för dom trögtänkta :rolleyes:

Skickat från min iPhone via Tapatalk 2 :not_i:

:thumbsup::thumbsup:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Undrar om NetOnNets marknadsföringsavdelning var medveten om att ett syftningsfel i en annonstext

ville åstadkomma 120 mera eller mindre ilskna inlägg och -utfall på ett Thaiforum, av alla.

Jag tvivlar.

Däremot tror jag Bibben var det.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nja, jag tolkar det som att iPhone är en "even smarterphone"

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Ja hur ska man kunna förbättra perfektion :)

Nej - det gjorde de andra som synas innan Apple överhuvudtaget kom på mobiltelefonbanan sent :-)

Måste vara lätt att designa skal och software på Iphone 5.

Bara att inhandla en Samsung och sätta igång med "reverse engineering" :-)

Vill de få den helt perfekt följer de de facto standarden för laddare och extra utrustning

men vad jag har läst nyligen så planeras det att sätta dit en kontakt så inte ens Apples egna tidigare prylar passar.

Hålla på å pilla med konvertrar eller tvingas köpa nytt är knappast "perfektion"

Det kallas inkomstmaximering.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej - det gjorde de andra som synas innan Apple överhuvudtaget kom på mobiltelefonbanan sent :-)

Måste vara lätt att designa skal och software på Iphone 5.

Bara att inhandla en Samsung och sätta igång med "reverse engineering" :-)

Vill de få den helt perfekt följer de de facto standarden för laddare och extra utrustning

men vad jag har läst nyligen så planeras det att sätta dit en kontakt så inte ens Apples egna tidigare prylar passar.

Hålla på å pilla med konvertrar eller tvingas köpa nytt är knappast "perfektion"

Det kallas inkomstmaximering.

Tacka vet jag andra tillverkare. Dom minimerar sina inkomster.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...