Jump to content
IGNORERAD

Netonnet säger att iphone inte är en smartphone


Bibben

Recommended Posts

Iphone är det bästa, orginalet så att säga. Smartphones är bara mer eller mindre misslyckade försök att kopiera orginalet.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 145
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    30

  • andrejsdenruskige

    11

  • GammalDansken

    6

  • Soengsang

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Ja när du talar om hur fan jag ska kunna kamma mig

Haha...nej du det skrev jag EFTER ditt påstående att jag smutskastar alla som inte tycker som mig.

Kom igen nu nog ska du väl kunna lyckas hitta där jag talar om för alla hur dumma dom är med sitt val och att iPhone är bäst.

Nej jag är rädd att du inte kommer hitta något sådan citat utan jag har skrivit att iPhone är bäst för MIG och alla andra för välja precis hur dom vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nej jag sitter men en skål med fil och musli och äter frukost och funderar lite.

Är det detta verkligen samma person som jag träffade i Vinterviken eller är det hans barnbarn som skriver.

För jag kan omöjligt se att det är samma person som kan bete sig så här olika

Precis lider man av tunnelseende blir det så kanske dags att vakna och titta lite åt höger ,lite åt vänster

så lovar jag att det finns mkt att se förutom APFÅN

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Precis lider man av tunnelseende blir det så kanske dags att vakna och titta lite åt höger ,lite åt vänster

så lovar jag att det finns mkt att se förutom APFÅN

Ledsen att gör dig besviken men den enda som lider av tunnelseende här är faktiskt du.

Jag har har använt/provat alla märken av telefoner och kan se fördelen med alla av dom.

Men valet föll för en sort och jag har ALDRIG sagt att den är bäst för alla.

Du däremot sitter och hoppar bakom tangentbordet och använder superlativ som inte passar dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ledsen att gör dig besviken men den enda som lider av tunnelseende här är faktiskt du.

Jag har har använt/provat alla märken av telefoner och kan se fördelen med alla av dom.

Men valet föll för en sort och jag har ALDRIG sagt att den är bäst för alla.

Du däremot sitter och hoppar bakom tangentbordet och använder superlativ som inte passar dig.

Nu börjar du fara med osannining också ,skärp dig nu för fan

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Nu börjar du fara med osannining också ,skärp dig nu för fan

Osanning med vad?

Undrar vem som far med osanning egentligen när du påstår att jag smutskastar alla som inte tycker som mig.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många var har ni dansat i sandlådan nu?

post-3210-0-71861800-1341049834.jpeg

Lås skiten, topic är redan sagt och noterat!!

post-3210-0-71861800-1341049834.jpeg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Aftonbladet/expressen, Volvo/SAAB, MB/BMW ??

Är det lördagkväll ? :whistle:

Nja, du menar väl kanske

Aftonbladet/alla andra tidningar, Volvo/alla andra bilar, MB/ alla andra bilar

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Osanning med vad?

Undrar vem som far med osanning egentligen när du påstår att jag smutskastar alla som inte tycker som mig.

Du säger att jag har tunnelseende , har inte provat alla märken ,men några och samtliga var mkt bättre än APFÅNEN

så sluta att sprida dina lögner men det ingick väl i sektläran

Link to comment
Dela på andra sajter

hasseigöteborg

Har haft iphone i något år och fattar inte vad det är "alla" saknar? Flash saknar jag ibland men annars vet jag inte. Kan du ge några bra exempel på vad "inte-iphone" har som jag borde sakna?

Tur att du inte haft något annat så du kan vara nöjd.

Några små saker som jag ser som fördel med konkurenten.

Du kan välja en telefon i den prisklass som passar dig. (700-7000 och allt emellan)

Du kan välja en skärmstorlek som passar dig. En del vill ha 2,8 och andra 5,3 .

Du kan lätt fixa en budgettelefon (för ex 700:-) som extratelefon med tvillingkort. Som man kan ha med sig när man ex ligger på stranden eller åker runt i regnet i Thailand.(På denna telefon kan man sedan ha nästan samma "skrivbord" som i den andra)

Man kan sätta in sitt microsd kort från kameran direkt i sin telefon utan en massa adepters.

Ja det var några små fördelar som jag kommer på sådär.

hf

Ändrades av hasseigöteborg
Link to comment
Dela på andra sajter

Tur att du inte haft något annat så du kan vara nöjd.

Några små saker som jag ser som fördel med konkurenten.

Du kan välja en telefon i den prisklass som passar dig. (700-7000 och allt emellan)

Du kan välja en skärmstorlek som passar dig. En del vill ha 2,8 och andra 5,3 .

Du kan lätt fixa en budgettelefon (för ex 700:-) som extratelefon med tvillingkort. Som man kan ha med sig när man ex ligger på stranden eller åker runt i regnet i Thailand.(På denna telefon kan man sedan ha nästan samma "skrivbord" som i den andra)

Man kan sätta in sitt microsd kort från kameran direkt i sin telefon utan en massa adepters.

Ja det var några små fördelar som jag kommer på sådär.

hf

Det vara väl bara det med minneskortet som jag ser som jag ser som något annvändbart, tyvärr måste jag då köpa ny kamera så det faller också... Frågan gällde mer funktioner i telefonen, inte pris, skärmstorlek mm

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Du säger att jag har tunnelseende , har inte provat alla märken ,men några och samtliga var mkt bättre än APFÅNEN

så sluta att sprida dina lögner men det ingick väl i sektläran

Jag skrev att DU har tunnelseende för DU inte kan förstå att JAG har provat andra märken på telefoner.

Förstår du skillnaden?

Du säger att jag ska sluta sprida lögner men det går bra för dig att göra det.

Kom igen nu och bevisa ditt påstående att jag smutskastar alla som inte gör samma val som mig.

Stå för dina ord nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag skrev att DU har tunnelseende för DU inte kan förstå att JAG har provat andra märken på telefoner.

Förstår du skillnaden?

Du säger att jag ska sluta sprida lögner men det går bra för dig att göra det.

Kom igen nu och bevisa ditt påstående att jag smutskastar alla som inte gör samma val som mig.

Stå för dina ord nu

Om du nu provat andra märken och fortfarande har en APFÅN ja då kan det bara bero på sekten hualigen

låter inget vidare , ja du är nog ett hopplöst fall ,återkommer om jag kan hitta ngn hjälp för dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Nu saknar man bara popcorn

Här får du lite virtuella popcorn :party1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Om du nu provat andra märken och fortfarande har en APFÅN ja då kan det bara bero på sekten hualigen

låter inget vidare , ja du är nog ett hopplöst fall ,återkommer om jag kan hitta ngn hjälp för dig

Du har väldigt svårt att se att alla kan inte tycka om samma saker tydligen?

Och hur blir det med att backa upp dina ord om att jag smutskastar alla som inte väljer som mig?

Eller ska vi se dig som lögnare?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Här får du lite virtuella popcorn :party1:

Menar du att popcorn hour är bättre än Apple TV?

Ja, popcorn hour har ju hårddisk, men annars?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Menar du att popcorn hour är bättre än Apple TV?

Ja, popcorn hour har ju hårddisk, men annars?

Boxee Box är mycket bättre än Apple TV sådeså :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Du har väldigt svårt att se att alla kan inte tycka om samma saker tydligen?

Och hur blir det med att backa upp dina ord om att jag smutskastar alla som inte väljer som mig?

Eller ska vi se dig som lögnare?

Ja du Lappskrället kalla mig vad du vill ,men inte lögnare för då har du skitit i det blå skåpet

Nä nu har jag inte tid att leka mer med dig , ska förbereda mig för att gå på lokal , ha en trevlig kväll Lappskrället

och släpp taget nu

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Boxee Box är mycket bättre än Apple TV sådeså :)

Boxee är värdelös i mitt tycke

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jag säger som Bagheera

- Jösses !

Är det ni som bråkar utanför sjukhuset i Göteborg??

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja du Lappskrället kalla mig vad du vill ,men inte lögnare för då har du skitit i det blå skåpet

Nä nu har jag inte tid att leka mer med dig , ska förbereda mig för att gå på lokal , ha en trevlig kväll Lappskrället

och släpp taget nu

Visst är du en lögnare när du påstår att jag smutskastar folk som inte gjort samma val som mig.

Till skillnad mot dig så accepterar jag att andra har andra preferenser och väljer annorlunda.

Jag sitter inte och talar om för andra hur dum i huvudet dom är bara för att dom inte väljer som mig.

Du däremot gör det och hittar på diverse superlativ om medlemmar och använder dom i syfte att tråkas.

Ps. Och du blå skåpet är redan full skitit så säg vilket mer skåp jag ska skita i så gör jag det för hot fungerar inte på mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag säger som Bagheera

- Jösses !

Är det ni som bråkar utanför sjukhuset i Göteborg??

Kan det knappast vara.

Det var ju en familjefejd, inte en sekt fejd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Boxee är värdelös i mitt tycke

Men fortfarande bättre än en Apple TV och för en person som är oteknisk är den bra och den äter nästan alla format.

Mac Mini med XBMC är bättre.men dyrare.

Ändrades av Lappen
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Men fortfarande bättre än en Apple TV och för en person som är oteknisk är den bra och den äter nästan alla format.

Mac Mini med XBMC är bättre.men dyrare.

Det är därför jag kör Mini

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...