Jump to content
IGNORERAD

Sabaton Top 3 + en bubblare


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen
Haha visste inte ens att Sabatron gjort denna låt, usel helt enkelt. :)

 

Vad är uselt? ????

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 36
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Drik

    3

  • Wwax

    3

  • Towe

    3

  • olle123987

    3

Mest aktiva i denna tråd

Vad är uselt? ????

Sabatron är inget favvoband direkt och sen göra en låt om sexdagars kriget är fantastiskt speciellt med deras usla texter. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Sabatron är inget favvoband direkt och sen göra en låt om sexdagars kriget är fantastiskt speciellt med deras usla texter. :)

 

Sexdagarskriget är ju något som är direkt pinsamt för svenska vänsterrörelsen.. Menar du på allvar att dom gör fel som sjunger om ett demokratiskt land som står upp mot militrär- diktaturer som vill utrota dom? ???? ?????

Link to comment
Dela på andra sajter

Sexdagarskriget är ju något som är direkt pinsamt för svenska vänsterrörelsen.. Menar du på allvar att dom gör fel som sjunger om ett demokratiskt land som står upp mot militrär- diktaturer som vill utrota dom? ???? ?????

Jag är dåligt insatt i detta, men vill ändå nämna min absolut bästa och närmaste polare, han har vart 2 vändor i Libanon som FN soldat(vakt/polis) och enligt honom så är Israelerna det största drägget utan tvivel...

Det får ju en att börja fundera..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag inte lika jättegammal som du och låg inte ens i pappas pung när detta hände, demokrati joooo så länge du är jude har du rättigheter annars är du lika rökt som oliktänkande.

 

Men här i västvärlden är det frid och fröjd, kristna och judar har iallafall nästan snarlik tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jag är dåligt insatt i detta, men vill ändå nämna min absolut bästa och närmaste polare, han har vart 2 vändor i Libanon som FN soldat(vakt/polis) och enligt honom så är Israelerna det största drägget utan tvivel...

Det får ju en att börja fundera..

 

Olle, din polare kan inte avgöra någonting av dom tongångar som pågått i 2000 år ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Olle, din polare kan inte avgöra någonting av dom tongångar som pågått i 2000 år :wink:

Suck!Knasen vill bara ha en Iphone5.Då blir  han trevligare. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Olle, din polare kan inte avgöra någonting av dom tongångar som pågått i 2000 år

Nu har han ju inte avgett något, utan han gav mig sin "NAKNA" syn på det hela ENLIGT hans utsago.

Och jag lyssnade :wink:

 

edit: lite olika färger i min text och man kan tro att jag börjat prata med katter :)

Ändrades av olle123987
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Olle, din polare kan inte avgöra någonting av dom tongångar som pågått i 2000 år :wink:

 

En kvinna går på en strand i solnedgången och råkar sparka till ett gammalt krus, hon tar upp det och torkar av det.

När hon gjort detta kommer en Ande ut och tackar henne för att hon befriat honom från nio hundra år av fångenskap och säjer:

-Ge mej en önskan om vad som helst och den ska gå i uppfyllelse.

 

Hon tar fram ett väl tummat papper med en karta och säjer:

-Jag skulle vilja att du skapar fred i mellanöstern.

 

Anden svarar:

-Damen lilla jag är mycket bra men så bra är nog ingen, du pratar om folk som har krigat med varandra i årtusenden, slaktat varandra och våldtagit varandra.

 

Då säjer damen:

-Jag skulle vilja träffa en man som alltid sätter mej i det främsta rummet och aldrig ska ut med grabbarna och slarva och som deltar solidariskt och rättvist i hushålls arbetet och aldrig tittar på en massasport utan gärna ser romantiska filmer med mej.

 

Anden tittar på kvinnan och säjer:

Ge mej kartan!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Guest Oregistrerad knasen

Experiment: Konfidentiellt innehåll kan visas i sökresultaten. Får inte delas utanför Google.

 

Så står det när jag söker på counterstrike+arabic. Anledningen att jag ens hittade detta från början var för att jag hittade en video av denna när jag sökte på sabaton counterstrike. En av de första videos som dök upp hade arabisk text vilket jag kopierade in i google translate omg utan att finna något mer förargligt än vad texten handlade om. Hade dock varit kul att tagit reda på vad resten av texten handlade om.

 

Tror ju inte det var några skön-ord direkt :crazy:

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...