Jump to content
IGNORERAD

Kriminella personer på MPR


Joints

Recommended Posts

Quote

Hehe. nöj dig med att ta fram statistik, men låt andra tolka den åt dig!

Hej Jing Jing!

Vad har detta med statistik att göra? Jag har läst dina inlägg i alla möjliga trådar om ditt enormt ogillande av 1 miljarder muslimer eftersom ett fåtal muslimer beter sig lika illa som ett fåtal kristna, ateister, hinduer, judar, sikher, osv. Vidare har jag läst dina svar till skribenter som skriver att hedersmord, annat brott, terrorism, barnäktenskap, m.m. förekommer hos alla etniska och religiösa grupperingar. I dessa skviver du att de försvarar muslimska "avarter" och att de är kommunister och talibaner.

Vad finns det för statistik och tolkningsfel i detta? Här handlar det om enkel läskunnighet.

Hälsning

Svarten

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 107
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • ban99arne

    16

  • svarten

    13

  • Joints

    11

  • Herr Chang

    8

Mest aktiva i denna tråd

Guest jing jing

Quote

Hej Jing Jing!

Vad har detta med statistik att göra? Jag har läst dina inlägg i alla möjliga trådar om ditt enormt ogillande av 1 miljarder muslimer eftersom ett fåtal muslimer beter sig lika illa som ett fåtal kristna, ateister, hinduer, judar, sikher, osv. Vidare har jag läst dina svar till skribenter som skriver att hedersmord, annat brott, terrorism, barnäktenskap, m.m. förekommer hos alla etniska och religiösa grupperingar. I dessa skviver du att de försvarar muslimska "avarter" och att de är kommunister och talibaner.

Vad finns det för statistik och tolkningsfel i detta? Här handlar det om enkel läskunnighet.

Hälsning

Svarten

Kan inte påminna mig att jag kritiserat 1 miljard muslimer.. man måste nog ha både skygglappar diverse andra filter för ögon och öron, om man inte kan ta åt sig vad ex. amnesty skriver om s.k. hedersmord.

När det gäller läskunnighet så har du en liten poäng där... jag har ett flertal tillfällen förvånats över ditt sätt att summera och dra slutsatser. Men om detta beror på läskunnighet eller ovilja vill jag låta vara osagt.

När det gäller hedersvåldskulturen i Sverige, så går det tydligen gaska lätt att trolla bort den genom lite gammal hederlig statistik. Skönt att veta när allt kommer omkring. Med samma statistik kan vi förmodligen också trolla bort alla steningar till döds som sker inför öppen ridå, där den islamistiska mobben kräver död. Men med lite sunt förnuft och lite statistik så går det lätt att minimalisera dessa beteenden också. 

Vi kanske skulle ha en ny omröstning där vi får gissa från vilken kultur nästa hedersrelaterade mord/våld härstammar från? Vad gissar du på svarten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt klart kan inte muslimer leva tillsammans med icke muslimer utan stora problem. År 2000 alltså före 11 september var muslimer inblandad i 22 av dom 23 väpnade konflikter som pågick i världen. Till exempel mot icke muslimer i Bosnien, Kosovo, Makedonien, Chechnya, Azerbajdzjan, Tadzjikistan, Kaschmir, Indonesien, Filippinerna, Mellanöstern, Sudan, Nigeria, and många andra.

Det finns inte någon religion som ens är i närheten att ge upphov till så stora problem med andra religioner. Vad säger statistiken om denna lista är det bara en slump eller ondskefull konspiration av icke muslimer?

[*]Orthodoxa serber på Balkan

[*]Judar i Israel

[*]Hinduer i Indien

[*]Katoliker i Filippinerna

[*]Buddister i Thailand

Det är skrämmande att med 1 miljard muslimer det ej finns ett (1) muslimskt universitet bland de 500 bästa på jorden.

men de har ju all sanning som de tycker dom behöver i sin löjliga bok med ett bäst före datum 1400 år sedan.

Nej är nog bäst för muslimerna släppa sargen (Koranen) och komma in i matchen.

//K


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

GÄSP.Nu har Di rättrådiga och alltoalltvetande lyckats få ytterligare en tråd till sin egen sandlåda, tycker det räcker nu. Låt trådskaparnas startinlägg gälla och ta Ert pajkastanded till en egen tråd, det fanns faktiskt en hel del kul inlägg innan Ni började med tramset här också.

GÄSP

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

Quote

Men herreguud hur många trådar om hakkors VS svastikan ?

Antingen e folk rejält outbildade men kan inte nån MOD lägga upp en egen tråd att hakkors vs SOLkors inte e samma sak ,,,,,,,

omvänt hakkors dvs solkorset Thailand vs tyska hakkorset,,  snälla!!

Tydligen finns dom som ser folk i Thailand med ett sk hakkors och retar sig på det kolla en eller 3 ggr till så ser ni att det e ett SOLKORS FFS :crazy::crazy::diablo::scare::suicide:

Är tämligen säker på att den unge man jag såg en gång på Pradipat i Bangkok inte hade något solkors.

Tröjan hade även den vita ringen med röd bakgrund vilket inte direkt kan misstolkas. Minns dock inte åt vilket håll korset var vänt.

Tror dock inte han visste vad det egentligen står för i den tappningen eftersom han i övrigt hade hår och saknade kängor.

En annan komisk detalj är ju att en liten bit till vänster in på Walking Street alltid säljs hakkorsflaggor tillsammans med diverse Che Guevara, Bob Marley och andra flaggor med "coola symboler".

Inte fan är de nazister iallfall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Vilka "hejar" på Israel just nu? Jag gör det. Om man inte gör det är man inte mycket bättre än dem som är på Hamas sida. Nu är det så att Palestinierna (eller skall vi istället kalla dem för Syrianer?) får skylla sig själva för att dem vill ha hela "kakan" ca. 60 år sedan.  :suicide:

Det är dock inte konstigt att det finns pseudokristna hamasanhängare på MPR med tanke på att det finns folk som tyckte att det som hände i Thailand för ett par veckor sedan var "helt ok och rätt". Varför flyttar ni inte till Rosengård så att ni kan vara "bruschoor" med era stenkastande vänner? Eller bättre upp... till Irak, Iran, Syrien... err... valfri sandlåda till land.  :taunt:

Kanske inte så konstigt att folk i Palestina är arga om USA, Frankrike och England bestämde att 80% av vårt land plötsligt skulle tillhöra ryssarna och att deras nya land ska vara 80% av vår mark hur skulle du reagera. Kolonial arvet att regera över Palestina gjorde det möjligt för Europa att total bestämma och bara ge bort Palestiniernas land. Snälla läs på istället för att dra några SD kommentarer. Jag blir så frustrerad över att det i ett fler kulturellt forum ska finnas massa fördomar utan grund. Det slutar alltid vid "muslim" frågan, hur många muslimska vänner har du/ni? vet ni hur allt fungerar? 

Fotobloggen www.djingen.blogspot.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Helt klart kan inte muslimer leva tillsammans med icke muslimer utan stora problem. År 2000 alltså före 11 september var muslimer inblandad i 22 av dom 23 väpnade konflikter som pågick i världen. Till exempel mot icke muslimer i Bosnien, Kosovo, Makedonien, Chechnya, Azerbajdzjan, Tadzjikistan, Kaschmir, Indonesien, Filippinerna, Mellanöstern, Sudan, Nigeria, and många andra.

Det finns inte någon religion som ens är i närheten att ge upphov till så stora problem med andra religioner. Vad säger statistiken om denna lista är det bara en slump eller ondskefull konspiration av icke muslimer?

  • [*]Orthodoxa serber på Balkan

    [*]Judar i Israel

    [*]Hinduer i Indien

    [*]Katoliker i Filippinerna

    [*]Buddister i Thailand

    Det är skrämmande att med 1 miljard muslimer det ej finns ett (1) muslimskt universitet bland de 500 bästa på jorden.

    men de har ju all sanning som de tycker dom behöver i sin löjliga bok med ett bäst före datum 1400 år sedan.

    Nej är nog bäst för muslimerna släppa sargen (Koranen) och komma in i matchen.

    //K

Varför muslimska länder har ingått i många konflikter "är" arv av vårat kära förtryck som kolonial herrar (EU). Inom Islam accepteras inte en överhet/makt som tar över ett muslimskt land. Det är lika logiskt som vi inte skulle acceptera att Sovjet skulle ha tagit över hela Europa. Att bryta bojorna från kolonial situationen som fortgår än idag är ingen lätt löst sak. Sen din stat. om konflikter måste vara tagen ur en helt vansinnig källa. Nu är det så kära Kentan att om du inte visste det så att hela Asien i stort sett har etniska/religösa konflikter just nu där Muslimerna "inte" står för majoriteten förutom i vissa försvar för sina rättigheter. Ex. i Nagaland och Assam i nordöstra Indien som jag själv besökt slåss Baptister mot en tryckande Indisk makt maskin med våldtäkter och paramilitärer i spetsen. I Burma, Baptister mot en förtryckande sk. "Buddhistisk" stat. I Thailand militär och regering mot forna kungariket Pattani tidigare en kommunistisk revolt nu land/samt religös pga. av fötryck av Thai staten-(ockuperad mark). 

I Laos är Hmong folket med sin tro extremt utsatta och slåss med de få vapen dem äger mot sin stat. Central Asien konflikter kan sammankallas till en genom att gamla USSR regerings män ofta Etniska Ryssar styr länderna med järnhand och trycker ner hela den etniska befolkningen. Tamiliska tigrarna (majoritet Hindu) slåss med Världens äldsta Therravada Budddhistiska Stat. Irak (ockuperat av en främmande makt), Isreal (ockuperat av en främmande makt), Afghanistan sönderslaget i spillror efter 100 tals år av utsugande makter, som mongoler, barbarer, USSR och västmakter.Sen i Balkan är det väl så uppenbart att du borde förstå med att om ditt folk massmördas och kastas i massgravar bör du göra allt i din makt att stoppa detta, eller? Liberaler, Kommunister och vanliga människor har i alla tider sagt nu får det vara nog med skiten vi gör revolt! Inte konstigt att det skulle komma från muslimska hörn med. Läs på!

DJ

Fotobloggen www.djingen.blogspot.com

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Chrille Columbus

Ja jag tyckte det var lite bissart med dom gatuförsäljarna precis som det är bara att välja chegurra eller nasse? Jag tog en bild på ett av stånden,  men som mina andra foton försvann dom med digitalkameran som blev stulen i min bungalow på koh samet en kväll när jag var ute en sväng och käkade.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...