svampen Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Älskar smorebrod Heja Danmark !!!!!!!!!!!!!!!! Snart avspark Ni visar Goooooo!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Jag ligger i Odense med båt och sist när danskarna vann var det fest i flera dygn och skulle dom vinna en gång till så blir det kalas i en hel vecka. Hoppas dom vinner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 1 - 0 till Danmark (hoppas jag). En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Ja bara dom vinner över vin bumsen så är det bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Jag har just varit på bolaget igen!!Öl och en fotbollsmatch på tv är fint som snus!Danskarna vinner. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Yes vilken öppning Swedala borde ta lärdom?????????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Danmark kommer säkert att vinna för jag har spelat på Portugal och då vet man ju hur det går... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Pepe Danskdödare????? Nu Ligger du på plus Kjell! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Fan oxå!Bara dom får dricka ett par carlsberg i halvtidsvilan så kommer dom starkt tillbakas. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Tjohoooooooooooooooo!!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Fan oxå!Bara dom får dricka ett par carlsberg i halvtidsvilan så kommer dom starkt tillbakas. Dom tog en Nu Snyggt MMMÅÅÅÅLLLLLL!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Fan svampen, du kommer rulla fram som du käkar Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swedmark Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Det her var inte nogon höjdare En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Fan svampen, du kommer rulla fram som du käkar Fan svampen, du kommer rulla fram som du käkar Tillsammans med Laxermedel är det ingen fara Gubben!!!Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 (ändrad) Det her var inte nogon höjdare Tycker det är en bra Match?? Både mentalt & Spel??? Långt ifrån gårdagens skit??? Ändrades Juni 13, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Yeees!!! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 NEJ!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Det her var inte nogon höjdare Men Herregud 2-2 bästa Matchen hitills eller?????? Go Go Go Denmark!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Häääääääääääääääääääärligt!!!!! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Yes har 2-2 på Odds håll tummarna!!!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 13, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 13, 2012 Yes har 2-2 på Odds håll tummarna!!!!!!!!!!!!!!!! Fan Grattis Kjelle!!!!!!!!!!!!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Förbannelse PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 YES!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Helvete Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 13, 2012 Dela Inlagd Juni 13, 2012 Dom röde gjorde bra ifrån sig.Men det känns surt,för trösta mig med min ölpåse! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu