smilet Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Irland vinner ? 3-0 Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Kroaterna vinner med 3-0 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Kroaterna vinner med 3-0 Nej det gör dom inte. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Hoppas på oavgjort, då går min dubbel in...lirade X på Italien-Spanien också. Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 10, 2012 Dela Inlagd Juni 10, 2012 Har svårt för folket från den regionen så jag håller på glada irländare ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.