Jump to content
IGNORERAD

Ficktjuvar och byråkrati i Pattaya.


Fritz

Recommended Posts

Basta vannen Surin P3,

Ni odlar val ingen frukt i Surin s.s Durian,Rambutang,Dragonfruit,Duku,Mangsteen,osv,Skoldpaddor m.m

Tror det kunde oppna upp for nya kreativa ideer,bar livet i Pattaya ar val inte speciellt kreativit i langa loppet.eller?Sarskilt om man tanker sig att sla ner sina bopalar i LOS.

Halsningar

Chan2011

Bäste Chan2011,

Har du varit i Surin?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 136
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    9

  • Fritz

    9

  • Baa

    7

  • THAISWEDE

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Chan2011

Nu hänger jag inte med. Du var volontär på polisstationen i Pattaya för att lära dig hur systemet i Thailand fungerar men i samma mening säger du att Pattaya är unikt i Thailand; då har man väl inte så mycket nytta av de erfarenheterna eller? Själv kan jag inte se att jag skulle ha någon nytta av de erfarenheterna.

Jag anser dessutom att livet i Thailand inte alls behöver vara den extrema motsatsen till livet i Sverige; visst finns det skillnader men likheterna är betydligt större. Man väljer ju själv hur man vill leva och man kan leva "ovanligt" i Sverige och "vanligt"i Thailand. Så varför finns det bara en vinnare? Och i så fall, är det du då?

Nu har Atom vaknat till liv,vad har du for erfarenhet av permanent boende i Thailand?Det ar motpolerna som ger erfarenhet,att finna en balans i det mesta,lite har och lite dar,att leva som man lar,det ar upp till var och en,jag anser att skillnaden att leva i Thailand ar ganska stor skillnad an att leva i Sverige,men det ar min personliga asiktigt och det hoppas jag att jag kan fa ha den asikten,och om jag blickar tillbaka tyckar jag att jag ar den stora vinnaren med det livet jag lever idag,och det kan endast jag avgora.mr.Atom.det ar mitt liv inte ditt...for den delen ar du ocksa valkommen till farmen. for att forrika ditt liv.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på den elegans med vilken han stegade in i tråden så gissar jag snarare på drömmar om att få vara som fantomen. :)

Var det inte på soi 9 som volontär arbetet skedde? Det var och är väl ingen höjdar soi, vill minnas att den enda baren som fanns där var Norrmannens "Pompoi bar" Så mycket kunde nog inte hända där, förstår inte besvikelsen på Pattaya. Som man är blir man sedd och bemött.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Bäste Chan2011,

Har du varit i Surin?

Basta Surin,

Ja jag har besokt Surin under elefantfestivalen,jakla fint och intressant,sjalvklart vet jag sjalvklart inte hela sanningen,men trodde kanske Surin var mer i Risodlings baltet,ratta mej garna om jag har fel,har hor av bekanta att i Surin ar det mest Ris,Gummi osv som farmas.Som jag namt tidigare har jag under mina ar i Thailand besokt dom mesta delarna i Thailand for att se och lara.

Halsningar

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Basta Surin,

Ja jag har besokt Surin under elefantfestivalen,jakla fint och intressant,sjalvklart vet jag sjalvklart inte hela sanningen,men trodde kanske Surin var mer i Risodlings baltet,ratta mej garna om jag har fel,har hor av bekanta att i Surin ar det mest Ris,Gummi osv som farmas.Som jag namt tidigare har jag under mina ar i Thailand besokt dom mesta delarna i Thailand for att se och lara.

Halsningar

Chan2011

Mest ris i Surin.

Men det innebär inte att det inte finns i annat också. Om än i mindre skala.

Och samma gäller i princip alla provinserna i hela Thailand.

Nä, jag tror en utflykt ifrån "farmen" är vad som behövs för dig, Chan2011. :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bor i Patttaya sen snart fem år och trivs alldeles utmärkt. Men det skulle dock aldrig falla mig att "skriva på näsan" för andra att här och ingen annanstans ska man bo. Men för dom som inte vet kan jag lämna information om att man kan skaffa sig ett liv här oxå utan att vara "bosatt" i barerna.

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Chan 2011= Plinius där sätt den,tyckte väl han var bekant he he

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Verkar som MPR har fått en lantlig stenbordsexpert :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Verkar som MPR har fått en lantlig stenbordsexpert :giggle:

Jo du Plinius kan han :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl ingen hemlighet att rackelThaiare liksom oseriösa faranger dras till Pattaya som flugor till en sockerbit.

När jag åkte dit första gången 1991 så vart jag bestulen på plånboken i första bar jag saytte mig i av en skoputsare. Nu sprang jag ifatt honom och fångade killen. Han försökte göra gällande att plånboken innehållandes min svenska legitimation var hans när polisen kom.

Å andra sidan så dömde jag inte ut hela stan för detta

Och det är ju självklart att som turistpolis så får man se mycket utav detta skit och elände som finns.

Men att sätta måttstocken på hela stan bara för detta är väl lite att ta i! Så där kanske herr Chan borde ha varit lite mera försiktig i sitt framförande för att få folk att lyssna.

Men sen kan man ju undra då många som vanligtvis gnäller om ryssar förstör stan och kriminaliteten har tagit över Pattaya.och att det inte är sig likt längre tar sådan kovändning i just denna tråd?

Vill man bo i Pattaya så ska man bo där. Jag har sedan första dagen inte heller blivit drabbad i Pattaya, å andra sidan super jag mig inte dyngrak och blir trött och lägger mig och sover på 6an på gatan en 5 bahts guldkedja som exempel. Men jag skulle nog påstå att stockholm är värre på kvällarna. Men inte blir jag rånad där heller då jag håller mig inne allt som oftast dom kritiska timarna på kvällar och helger.

Men jag skulle kunna tänka mig att en polis skulle kunna sägga ett och annat om stockholm. Men av någon förunderlig anledning så flyttar dom sällan därifrån trots allt skit dom ser och får uppleva.

Att jag drog från Pattaya har inte så mycket med kriminalitet att göra. utan att det till slut vart som en skiva som hakat upp sig.

Men det kan ju fortfarande vara kul att komma ner och röja i 2-3 dagar emelanåt.

Mvh Janne

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Angående kriminalitet i Thailand.

Under mina snart 5 år här, har jag personligen aldrig blivit drabbad. Varken av brottslingar eller korrupta poliser.

Men min fru påstår att faranger alltid kommer i underläge i konflikter då thai är inblandade.

Att vid en trafikolycka ligger man risigt till. Att vid ett bråk på restaurang samma sak...

Detta har gjort att jag håller en extremt låg profil i alla lägen. Och kör ogärna bil om jag är ensam i fordonet...

Vore intressant att höra MPR,s erfarenheter.

Är det en skröna som sprids . av bla min fru...

Eller är det den krassa verkligheten...

Link to comment
Dela på andra sajter

Basta vannen Surin P3,

Ni odlar val ingen frukt i Surin s.s Durian,Rambutang,Dragonfruit,Duku,Mangsteen,osv,Skoldpaddor m.m

Tror det kunde oppna upp for nya kreativa ideer,bar livet i Pattaya ar val inte speciellt kreativit i langa loppet.eller?Sarskilt om man tanker sig att sla ner sina bopalar i LOS.

Halsningar

Chan2011

Som vanligt finns det väl mer än en sanning och bara för att du har funnit din plats i tillvaron är det inte per automatik svaret för alla.

Tycker alltid det är jobbigt när folk tycker att dom sitter med alla svaren och tror sig veta hur andra ska leva sina liv.

Du får ha ett PolPotfoto som profilbild.han visste ochså vad som var bäst för alla människor,vurmade för lantlivet och ville tömma städerna

Ändrades av omarama

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

SurinP3,Jive,Nypan,noBuzz,Omarama,Thaiswed och folkskollararen Turmodoc(och alla ni andra),ni ar samtliga valkommna ner till farmen,ni kan fa ta del av dom dagliga sysslorna pa farmen..det ar mumma for sjalen,se ett annat liv och en annan sida av Thailand,komma ifran det i langden trista Pattaya,andas frisk luft och natur,oppna ogonen for att det finns ett annat liv an att sitta pa NID och hinka pilsner eller ranna nere pa Walking street,fa lite tips,for en del av er, hur man kan slippa slitet hemma i Sverige bara for att komma till Thailand nagra manader om aret. :)

Halsningar

Chan2011

Folkskollärare .hahahaha mycket har man blivit kallad för men detta tog nog priset.

Tack för inbjudan till farmen i Söder, men jag står nog över..trivs faktiskt inte speciellt bra i Söder, gränsen är ett par dagar i Jomtien..men det sker inte för ofta.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag blev av med fyra tusen ur min väska på rummet i Pantawee hotell i NongKhai för ett år sedan. En långfingrad städerska, troligtvis den som jag har skämtat och pratat med under några vistelser där, tog väl chansen när jag blev slarvig en gång. Har under en tjugoårstid vistats och rest runt, under två till tre månader i landet och är numera fast bosatt, utan att något hade hänt tidigare, men som sakt, jag blev slarvig och fick en knäpp på näsan. Numera så har jag alltid lås på väskan, eller använder safen på rummet eller i receptionen. Att Fritz torskat dit mer än en gång beror säkert på det faktum som han nämnde i sitt inlägg, nämligen sin unda rygg och tvånget att hålla upp kroppen med båda händerna. Jag har alltid pluskan i framfickan och armen vilandes över den, om jag sitter i en bahttaxi. Det blir inte omöjligt att komma över den, men fasen så mycket svårare och ingen ficktjuv går på ett svårt byte om det finns något lättare.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

noBuzz,

Du har tydligen inte forstatt efter alla dina ar som permanent boende i Pattaya,att jobba som volontar pa polisstationen i Pattaya ar endast for att lara sig hur systemet fungerar i Thailand och framforallt i Pattaya som enl. min erfarenhet ar tamligen unik for Thailand,denna erfarenhet och kunskap hjalper dej en hel del for att fora dej framat med ditt liv i Thailand som ar den extrema motsatsen med ditt liv i landet lagom(Sverige),kalla mej garna korkad..men det finns bara en vinnare.

Halsningar

Chan2011

Nu hänger jag inte med. Du var volontär på polisstationen i Pattaya för att lära dig hur systemet i Thailand fungerar men i samma mening säger du att Pattaya är unikt i Thailand; då har man väl inte så mycket nytta av de erfarenheterna eller? Själv kan jag inte se att jag skulle ha någon nytta av de erfarenheterna.

Jag anser dessutom att livet i Thailand inte alls behöver vara den extrema motsatsen till livet i Sverige; visst finns det skillnader men likheterna är betydligt större. Man väljer ju själv hur man vill leva och man kan leva "ovanligt" i Sverige och "vanligt"i Thailand. Så varför finns det bara en vinnare? Och i så fall, är det du då?

Nu har Atom vaknat till liv,vad har du for erfarenhet av permanent boende i Thailand?Det ar motpolerna som ger erfarenhet,att finna en balans i det mesta,lite har och lite dar,att leva som man lar,det ar upp till var och en,jag anser att skillnaden att leva i Thailand ar ganska stor skillnad an att leva i Sverige,men det ar min personliga asiktigt och det hoppas jag att jag kan fa ha den asikten,och om jag blickar tillbaka tyckar jag att jag ar den stora vinnaren med det livet jag lever idag,och det kan endast jag avgora.mr.Atom.det ar mitt liv inte ditt...for den delen ar du ocksa valkommen till farmen. for att forrika ditt liv.

Halsningar

Chan2011

Hej Chan2011,

Du skriver verkligen i gåtor så jag är inte helt säker att jag läser vad du menade att skriva men jag försöker ändå.

Jodå, jag har lite erfarenhet från permanentboende i Thailand och det är ömsom vin och ömsom vatten, mest vin dock, eller öl i mitt fall. I det här fallet var jag mest intresserad hur du kan se ditt pryande på turistpolisen i Pattaya som ett viktigt led i din förståelse för Thailand när du själv påpekar hur unikt Pattaya är, jag tror till och med du kallade det ett rövhål. Absolut får du känna dig som en vinnare, vi har ju alla olika kriterier för det, men du skrev "det finns bara en vinnare" vilket ifall jag tolkade som att bara ditt sätt är rätt och det verkar lite förmätet och smått korkat.

Jag har bott i svensk småstad, i svensk medelstorstad, i Stockholm, i f.d. Jugoslavien, i Botswana, i Bangkok, i thailändsk landsbyggd och numera i Bangkok och thailändsk landsbyggd och alla ställen har sina för- och nackdelar. Jag är säker på att jag kommer flytta igen allteftersom förutsättningar förändras men jag kommer aldrig påstå att någon som bor kvar i ett ställe jag lämnat bor i ett rövhål. Jag tror faktiskt att bara en person som inte är särskilt nöjd med sitt nuvarande levende och av en eller anledning tvingats ge upp sitt tidigare liv kan vara så bitter. Hoppas jag har fel dock, vi kan ju alla ha ett par dåliga dagar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Nu hänger jag inte med. Du var volontär på polisstationen i Pattaya för att lära dig hur systemet i Thailand fungerar men i samma mening säger du att Pattaya är unikt i Thailand; då har man väl inte så mycket nytta av de erfarenheterna eller? Själv kan jag inte se att jag skulle ha någon nytta av de erfarenheterna.

Jag anser dessutom att livet i Thailand inte alls behöver vara den extrema motsatsen till livet i Sverige; visst finns det skillnader men likheterna är betydligt större. Man väljer ju själv hur man vill leva och man kan leva "ovanligt" i Sverige och "vanligt"i Thailand. Så varför finns det bara en vinnare? Och i så fall, är det du då?

Atom,

Du har missat traden,om du hade tagit dej tid att ga igenom vad som skrivits hade du upptackt att jag bara kritiserar Pattaya,och till skillnad fran dej tycker jag mej ha den erfarenheten att bedomma att for min del i alla fall ar Pattaya inget stalle att bo pa for vanligt folk,tror det ar svart att leva vanligt i Pattaya om man ser det i langa loppet,

Tex,Hur manga barnfamiljer ser du som lagger sin semester forutom Ryssar och mojligen Indier?

Det var ju jakligt haftigt dom forsta aren.hej och ha..men det kommer en vardag aven i Pattaya..finns inte sa mycket att gora efter att jazzat runt pa barerna ett hundra tal ganger.same same.och till slut star det en fullstandigt upp i halsen av den utstuderade kommersiella skiten,jag har full forstalse for grabben/grabbarna som kommer dit nagra veckor och festar runt.jakligt haftigt om man jamfor med landet lagom som dom flesta har pa forumet harstammar fran.

Atom,varfor inte ta och flytta till Pattaya om du ar sa pro,jag har en fin fastighet dar,i ett lugnt och valskott omrade,vi kan saker komma overens om ett pris.

mvh

Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Atom,

Du har missat traden,om du hade tagit dej tid att ga igenom vad som skrivits hade du upptackt att jag bara kritiserar Pattaya,och till skillnad fran dej tycker jag mej ha den erfarenheten att bedomma att for min del i alla fall ar Pattaya inget stalle att bo pa for vanligt folk,tror det ar svart att leva vanligt i Pattaya om man ser det i langa loppet,

Tex,Hur manga barnfamiljer ser du som lagger sin semester forutom Ryssar och mojligen Indier?

Det var ju jakligt haftigt dom forsta aren.hej och ha..men det kommer en vardag aven i Pattaya..finns inte sa mycket att gora efter att jazzat runt pa barerna ett hundra tal ganger.same same.och till slut star det en fullstandigt upp i halsen av den utstuderade kommersiella skiten,jag har full forstalse for grabben/grabbarna som kommer dit nagra veckor och festar runt.jakligt haftigt om man jamfor med landet lagom som dom flesta har pa forumet harstammar fran.

Atom,varfor inte ta och flytta till Pattaya om du ar sa pro,jag har en fin fastighet dar,i ett lugnt och valskott omrade,vi kan saker komma overens om ett pris.

mvh

Chan2011

Chan2011,

Jag har heller inget intresse av att bo i Pattaya eller någon annan turistort, de gör sig bäst i små doser i mitt tycke. Det var sättet du uttryckte dig på jag hade invändningar mot, inte att du ogillar Pattaya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Mest ris i Surin.

Men det innebär inte att det inte finns i annat också. Om än i mindre skala.

Och samma gäller i princip alla provinserna i hela Thailand.

Nä, jag tror en utflykt ifrån "farmen" är vad som behövs för dig, Chan2011. :ironi:

Basta SurinP3,

Det ar lite svart att hinna med just nu,mitt i skorden,som pagar nagra manader till,har tamligen nyligen kommit hem efter en utflykt till nordostra Thailand med bla Udon,Nong Khai,Phon Phisai,passade pa att halsa pa Baa.trevlig prick som hjalpte till att fixa bra boende(Inte helt latt nar man reser med 6 hundar),pa hemvagen stannade vi till nagra dagar i frugans hemby 7 mil norr om Buriram,darefter ett besok hos en av vara valpkopare i Buriram,hem sen till farmen som man alltid langtar tillbaka till ovavsatt hart arbete eller ej,det ar ju har mitt liv och alla mina djur...det ar mumma det.

Halsningar Chan2011

Link to comment
Dela på andra sajter

Plinius

post-3210-0-16357700-1339760748.jpg

post-3210-0-16357700-1339760748.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Folkskollärare .hahahaha mycket har man blivit kallad för men detta tog nog priset.

Tack för inbjudan till farmen i Söder, men jag står nog över..trivs faktiskt inte speciellt bra i Söder, gränsen är ett par dagar i Jomtien..men det sker inte för ofta.

En liten rattelse,Sydostra.
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Hej Chan2011,

Du skriver verkligen i gåtor så jag är inte helt säker att jag läser vad du menade att skriva men jag försöker ändå.

Jodå, jag har lite erfarenhet från permanentboende i Thailand och det är ömsom vin och ömsom vatten, mest vin dock, eller öl i mitt fall. I det här fallet var jag mest intresserad hur du kan se ditt pryande på turistpolisen i Pattaya som ett viktigt led i din förståelse för Thailand när du själv påpekar hur unikt Pattaya är, jag tror till och med du kallade det ett rövhål. Absolut får du känna dig som en vinnare, vi har ju alla olika kriterier för det, men du skrev "det finns bara en vinnare" vilket ifall jag tolkade som att bara ditt sätt är rätt och det verkar lite förmätet och smått korkat.

Jag har bott i svensk småstad, i svensk medelstorstad, i Stockholm, i f.d. Jugoslavien, i Botswana, i Bangkok, i thailändsk landsbyggd och numera i Bangkok och thailändsk landsbyggd och alla ställen har sina för- och nackdelar. Jag är säker på att jag kommer flytta igen allteftersom förutsättningar förändras men jag kommer aldrig påstå att någon som bor kvar i ett ställe jag lämnat bor i ett rövhål. Jag tror faktiskt att bara en person som inte är särskilt nöjd med sitt nuvarande levende och av en eller anledning tvingats ge upp sitt tidigare liv kan vara så bitter. Hoppas jag har fel dock, vi kan ju alla ha ett par dåliga dagar.

Oj...du var minsann en berest man,det later ju haftigt,folk far gora precis som dom vill,bara jag fa ha min asikter,det beror sjalvklart vilket liv man ar ute efter,men som pensionar var det ingen hojdare for min del att bo i Pattaya,det kanske ar skillnad om man fortfarande jobbar som du tydligen gor,da ar det kanon att bo centralt,kan val namna utan att du tar illa vid dej samt att du bedommer mej som smatt korkad, att jag har ocksa bott i ett antal lander i Asien.

En samvets fraga till dej Atom,ar du f.d militar med tanke pa dina tidigare bostads orter?

Halsningar fran farmen

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj...du var minsann en berest man,det later ju haftigt,folk far gora precis som dom vill,bara jag fa ha min asikter,det beror sjalvklart vilket liv man ar ute efter,men som pensionar var det ingen hojdare for min del att bo i Pattaya,det kanske ar skillnad om man fortfarande jobbar som du tydligen gor,da ar det kanon att bo centralt,kan val namna utan att du tar illa vid dej samt att du bedommer mej som smatt korkad, att jag har ocksa bott i ett antal lander i Asien.

En samvets fraga till dej Atom,ar du f.d militar med tanke pa dina tidigare bostads orter?

Halsningar fran farmen

Du får, precis som alla andra, ha dina åsikter. Att inte gilla Pattaya är helt legitimt, jag är själv inget fan, men det framstod just som att du tyckte att dina åsikter var de enda riktiga (bara en kan vara vinnare etc).

Jag tycker inte du är smått korkad men jag tycker det inlägg av dig jag citerade var smått korkat. Jag har aldrig varit yrkesmilitär men jag gjorde FN-tjänst i f.d. Jugoslavien.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Chan2011

Basta MPR medlemmar,

Mitt forsta inlagg fick precis den effekten jag onskade,manga intressanta kommentarer fran alla som vet,hade bara inte raknat med alla person angrepp.

Och som avslutning vill jag framfora att ni kan inte begara att allt blir korrekt framstallt,utan svordommar osv.Man kan helt enkelt inte begara det av en bonne, formaten,smatt korkad,Plinius(vad fan det nu ar) och lantlig stenbords expert.

Och fan(Fritz jag hoppas att ursaktar nar jag inte foljer dina rekomendationer) det glomde jag...det finns dom som gillar att bli kn***ade i r*ven det ar vad man blir mest hela tiden overallt i alla sammanhang,jag gor det inte det ar en av anledningarna varfor jag flyttat dar ifran...och jag ar inte bitter.

Halsningar Chan2011

P.S For er som inte kanner till uttrycket kn***ade i r*ven menas att man kanner sig lurad/blast osv D.S

Link to comment
Dela på andra sajter

Basta MPR medlemmar,

Mitt forsta inlagg fick precis den effekten jag onskade,manga intressanta kommentarer fran alla som vet,hade bara inte raknat med alla person angrepp.

Och som avslutning vill jag framfora att ni kan inte begara att allt blir korrekt framstallt,utan svordommar osv.Man kan helt enkelt inte begara det av en bonne, formaten,smatt korkad,Plinius(vad fan det nu ar) och lantlig stenbords expert.

Och fan(Fritz jag hoppas att ursaktar nar jag inte foljer dina rekomendationer) det glomde jag...det finns dom som gillar att bli kn***ade i r*ven det ar vad man blir mest hela tiden overallt i alla sammanhang,jag gor det inte det ar en av anledningarna varfor jag flyttat dar ifran...och jag ar inte bitter.

Halsningar Chan2011

P.S For er som inte kanner till uttrycket kn***ade i r*ven menas att man kanner sig lurad/blast osv D.S

Basta MPR medlemmar,

Mitt forsta inlagg fick precis den effekten jag onskade,manga intressanta kommentarer fran alla som vet,hade bara inte raknat med alla person angrepp.

Och som avslutning vill jag framfora att ni kan inte begara att allt blir korrekt framstallt,utan svordommar osv.Man kan helt enkelt inte begara det av en bonne, formaten,smatt korkad,Plinius(vad fan det nu ar) och lantlig stenbords expert.

Och fan(Fritz jag hoppas att ursaktar nar jag inte foljer dina rekomendationer) det glomde jag...det finns dom som gillar att bli kn***ade i r*ven det ar vad man blir mest hela tiden overallt i alla sammanhang,jag gor det inte det ar en av anledningarna varfor jag flyttat dar ifran...och jag ar inte bitter.

Halsningar Chan2011

P.S For er som inte kanner till uttrycket kn***ade i r*ven menas att man kanner sig lurad/blast osv D.S

Ja , mycket har jag läst här på MPR, men detta var nog det mest uttryck lösa som jag läst.

"Nypan"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...