Kjell Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 YES...YES Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Bra zlate din gammla blyfot Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Jaha..då är det bara att kämpa på.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Hmmm Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Så då är det som vanligt igen då. Lägg ner svensk fotboll. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 2-1 Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Så då är det som vanligt igen då. Lägg ner svensk fotboll. Lägga ner svensk fotboll efter att man tagit sig till ett EM-slutspel??? Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Kriga Sverige!!!! Full fart framåt!!! Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Och fingret i rumpan. Jaa håll tätt bakåt.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Bytt kanal nu-man blir bara på dåligt humör av amatör insatser..fy f-n Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Över Sparka fegisen Hammren När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Över Sparka fegisen Hammren Lite korkat att sparka honom mitt turneringen eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Juni 11, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2012 Djävla skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Lite korkat att sparka honom mitt turneringen eller? Är du säker på det? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Tja man skulle tittat på truckers på Discovery istället "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Tror inte vi räcker till i detta mästerskap tyvärrr Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Fy fan vad deppigt nu men det bara att bryta ihop och komma igen. England tar vi på fredag, inte fan ska de få sabba vår förfest, sen blir det en tuff match mot Frankrike där vi till slut vinner rättvist. Nu är det sovdags och imorgon är jag nollställd och peppad inför fredagen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 Blev en kort sejour i EM. Men så går det när man är ODUGLIG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erka Inlagd Juni 11, 2012 Dela Inlagd Juni 11, 2012 [media=]http://www.youtube.com/watch?v=m9db3hQv5uc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 Tja man skulle tittat på truckers på Discovery istället Speedway från England Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 Det roliga är att när Sverige ska spela så heter det Vi är bäst men när Sverige förlårar så heter det De är odugliga. VI, DE så lätt kan det svänga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 Ingen höjdamatch, men.inte första gg som det blir (o)lustigt, MAN FÅR INTE SLÄPPA FÖRSTA STOLPEN!!!!!! Såg ni Isaks min mot Lustig, tror inte dom sover ihop i natt! Det är bättre med Grana på högersidan, han är i alla fall ELAK! # backslinje med två def/bollvinnande mittfältare, Svenson o Elm kanske, sedan 100% framåt, då KAN det bli bättre än Italienfacit 1990 då man taktfast marcherade ut, 1-2, 1-2, 1-2!!!! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 (ändrad) Ha det Källa Expressen Ändrades Juni 12, 2012 av borichiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 märkligt att sverige alldrig klarat att bära favoritskap..jävlar vilken skillnad det kommer bli mot england. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kjell Inlagd Juni 12, 2012 Dela Inlagd Juni 12, 2012 Sverige spelade som en samling nervösa barn rumpor och de skall representera Sverige..fy fasen som de borde skämmas. Har de så förbenat dåligt självförtroende så de inte vågar tro på sig själv. De är ju för fasen proffs som man kan förvänta sig mer. Och nu vill jag ha det sagt att den där mesen Hamren har jag aldrig tålt.Hur skall en sådan kunna ingjuta mod i laget när han själv bara sitter och mumlar..Hade inte förväntat mig mer av svenskarna men hade dock hoppats på ett åtminstone bättre spel... Fullt möjligt att de vinner över England alla fall och får oavgjort mot Frankrike. Och om övriga matcher går Sveriges väg så kan vi gå vidare.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu