Jump to content
IGNORERAD

Sverige-Ukraina Måndag 1:an 20.00 Vem vinner


Nisse Hult

Recommended Posts

Matchtröjorna var inte direkt uppiggande, kan undra vem som stod bakom den designen, någon som ville dra ett sträck över det svenska lagets chanser i EM kanske <_<

Dags att ta nya tag och hålla tummarna inför nästa match, men det såg onekligen blekt ut i första minst sagt.

Ändrades av Blueday
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 69
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nisse Hult

    12

  • Kjell

    7

  • Odin

    4

  • GreenValley

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Allsvenskan är inte på samma nivå som andra ligor, vare sig pengar, befolkningsunderlag eller folkligt engagemang räcker till för att nå internationell nivå, folk sitter ju hemma och kollar andra ligor istället för att gå på allsvenska matcher.

Jag förstår dom till fullo, korpfotboll är inte kul att se på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allsvenskan är inte på samma nivå som andra ligor, vare sig pengar, befolkningsunderlag eller folkligt engagemang räcker till för att nå internationell nivå, folk sitter ju hemma och kollar andra ligor istället för att gå på allsvenska matcher.

Jag förstår dom till fullo, korpfotboll är inte kul att se på.

Säger väl inte emot, men hur många av de på plan lirar i allsvenskan? Om man pöockar alla russinen ur kakan och sprider ut dem i olika ligor och spelsystem är det svprt att få till ett fungerande lag, Men ändå tycker jag dom borde presterat lite mer, åtminstonne heåt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara att bita i det sura äpplet, deppa några dagar och ladda till nästa match.

Ikväll ska man spana på Grekland-Tjeckien och Polen-Ryssland

Gillar ryssarnas snabba passningspel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ukraina 4-1, tror jag.

MVH Tommy

Gick ju bättre än väntat för oss :14:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Säger väl inte emot, men hur många av de på plan lirar i allsvenskan? Om man pöockar alla russinen ur kakan och sprider ut dem i olika ligor och spelsystem är det svprt att få till ett fungerande lag, Men ändå tycker jag dom borde presterat lite mer, åtminstonne heåt!

Mig veterligen fanns det ingen allsvensk spelare med i de lag som fanns på plan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mig veterligen fanns det ingen allsvensk spelare med i de lag som fanns på plan.

Bara Anders Svensson och Tobias Hysen från A-svenskan

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni väntat er någott annat Sverige är nästan jämt sämst när det gäller Gäller tyvär i nästan allt

Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara Anders Svensson och Tobias Hysen från A-svenskan

Ok,sanningen är att jag orkade inte se de sista minuterna så jag antar ev de grabbarna kom in i slutet men i start elvan fanns då ingen allsvensk spelare med.

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Den där jävla Lustig kan dom skicka in i skogarna utanför Sundsvall där han hör hemma.

En enda jävla uppgift under hörnan= håll stolpen. Och idi*ten gör tvärtom :13: . Inte ens som pojklagsspelare gjorde man den missen.

Borde vara kompanistryk på det.

Men Sverige var ju nästan genomgående usla. Första halvlek är det sämsta som jag sett(vad jag kommer ihåg :crazy: ).

Inget passningspel, ingen som vågar hålla boll eller vill ha boll.

Ut med Lustig ned med S.Larsson på hans plats. Ut med granen in med J.Olsson. Chippen på höger och Bajrami till vänster.

Elmander på topp och segern är klar mot England :victory: .

Mvh soff-förbundskaptenen Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Den där jävla Lustig kan dom skicka in i skogarna utanför Sundsvall där han hör hemma.

En enda jävla uppgift under hörnan= håll stolpen. Och idi*ten gör tvärtom :13: . Inte ens som pojklagsspelare gjorde man den missen.

Borde vara kompanistryk på det.

Men Sverige var ju nästan genomgående usla. Första halvlek är det sämsta som jag sett(vad jag kommer ihåg :crazy: ).

Inget passningspel, ingen som vågar hålla boll eller vill ha boll.

Ut med Lustig ned med S.Larsson på hans plats. Ut med granen in med J.Olsson. Chippen på höger och Bajrami till vänster.

Elmander på topp och segern är klar mot England :victory: .

Mvh soff-förbundskaptenen Hn

Förbundskaptenen kan dom sparka åt helvete med! Hur i helvete kan man ta ut Lustig som inte spelat mer än 4 matcher i klubblaget samt inte är matchtränad?!?!?!? Har man inte förbrukat sitt förtroende som förbundskapten då? Ja, då vet jag fan inte! Går inte Sverige vidare nu (Vilket dom garanterat inte gör, men jag ber till alla högre makter att dom gör det och då är jag inte troende) så ska förbundskaptenen avgå eller sparkas!

Man lär få bedöva ångesten på Fredag med alkohol, för att inte bryta ihop totalt! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gnäller sportfånarna om Lustig mfl Jag säger som Ingemar S Sveruges bästa Idrottsman genom tiderna Spela självGubbdjävel (ar)

Tycker Offe

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha, ha vi är inte sämst.

Holland har 0 poäng efter två matcher och vi har o poäng efter bara en match.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll gör vi fish and chips av dom. :14:

Ändrades av Nisse Hult
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest borichiangmai

Sveriges samtliga gruppspelsmatcher har avspark 20.45 (svensk tid).

Alla dagar?

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...