Baa Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 Dags för en nattmacka, . Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juni 8, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2012 Skräll direkt, ja varför inte, det räcker inte med Robert Lewandowski och det unga Polska laget Hellas vinner ? (Jag är inte påverkad av mina Polska jobbarkompisar, men de kommer till jobbet bakfulla imorgon) Smilet Blev lite plus, till slut Smilet Soccer / Poland v Greece : Match Odds 08-Jun-12 17:00 08-Jun-12 18:52 1,049.30 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 Jag hade 1X på EM-tipset så polackernas reservmålvakt är dagens hjälte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 Skulle inte förvåna mig om grekerna går vidare. Polen får det svårt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 Kör en 2/1:a på nästa match till 40 ggr . Sätter bara en tjuga . Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 Jag tippar 1-1 polske- grekski Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 Snacka om lurad! Jag har spelat på tjeckerna mot ryssarna till vad jag tyckte var ett guldodds (4,40) och så visar det sig att den matchen avser playoff till VM-slutspelet i handboll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 uj uj polen...snacka om att falla på eget grepp . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 8, 2012 Dela Inlagd Juni 8, 2012 (ändrad) Då får jag sätta hoppet till Ryssarna , så att det kanske blir en bra kväll ändå ! Tur att man äger aktier i Unibet , så att man kanske tjänar lite pengar ändå Ändrades Juni 8, 2012 av Siamways Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu