Kenneth4618 Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Några bilder på Biby från vår kryssning till Helsingfors fredag-söndag. IMG_8567.JPG IMG_8570.JPG IMG_8575.JPG En riktigt söt tjej Hur går det med skola och övrigt, trivs hon och frugan i det kalla svedala ?? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Får bli min bästis Pok och hennes kusin “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Min skit unge som har fått en ny Ben 10 jacka. 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sid Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Kan inte låta bli att visa den här bilden på en liten tjej vi träffade när vi vandrade bland bergen i Nepal. Precis när vi kom var hon ute på kakjakt... Grymt söt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd December 30, 2013 Dela Inlagd December 30, 2013 Inte så små precis...men barn likaväl. Tre av fem barn på besök (närmast kameran) plus ett av två synliga barnbarn samt bonusbarn på Annandagsvisit. Riktigt gôtt va de . Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Dansande och sjungande barn är glada barn “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Kan bara inte låta bli att lägga in detta charmtroll “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 Har också ett litet charmtroll o lägga in..barnbarnet Elsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd December 31, 2013 Dela Inlagd December 31, 2013 En riktigt söt tjej Hur går det med skola och övrigt, trivs hon och frugan i det kalla svedala ?? Tack för den snälla kommentaren! Det går skapligt med skolan för Biby. Hon lär sig svenska mer och mer och är också duktig i matematik. Det blir dock en termin till i den internationella klassen, innan hon får börja i en "normal" klass. När det gäller kylan så klarar de den ganska bra båda två, men de gillar inte när det regnar och är kallt samtidigt. Eftersom detta är en bildtråd så lägger jag in ytterligare en bild på Biby från vår kryssning till Helsingfors. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 (ändrad) Dagens barn får bli Ton som fyller två år idag Här på sin födelsdagspresent och för två år sedan där han sådde ett litet frö i någons tankar Ändrades Januari 2, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Januari 2, 2014 Dela Inlagd Januari 2, 2014 Från Khao san road Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 Filippa fyllde 1 år igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Januari 3, 2014 Dela Inlagd Januari 3, 2014 Scandinavian Corner i Khao lak i dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
boerto Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Våra busfrön! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Oj vad jag skulle vilja ha ett normalt barn, båda mina barn har bokstavskombinationer. Nu med ny mamma så ser man framtiden an. Så du menar att det är fruns gener som skapat bokstavskombinationerna?Vad säger att det inte är dina gener`? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Eftersom jag vet det så räcker det för mig. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Eftersom jag vet det så räcker det för mig. Även barn med bokstavskombinationer är barn,de kräver bara lite annorlunda tillmötesgåenden.Mer emotinella barn får man leta efter. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Januari 7, 2014 Dela Inlagd Januari 7, 2014 Pensionsplanering som föräldrar? Gäller att lägga grunden i tid. Han tar ju Malmö hand om när han fyller 15 så din pensionsplanering fungerar säkert! Syns ju direkt att det är en coming star! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Pool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Januari 9, 2014 Dela Inlagd Januari 9, 2014 Grabben har köpt varmkorv 1 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Inte så mycket barn längre men 3 kusiner är det “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Januari 10, 2014 Dela Inlagd Januari 10, 2014 Ungar som åker skridskor på Karl Johan i kontrast till William & Alfred på väg till poolen I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Lite trött tjej efter inskolning på dagis som är tvungen att följa med och handla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 (ändrad) Idag är det barnens dag och då ges det godsaker och leksaker. Från Wat Banrai. Sundsvalls drakar känns lite futtiga i jämförelse... Tålmodig väntan i kön till hoppslottet. Ändrades Januari 11, 2014 av ano Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 11, 2014 Dela Inlagd Januari 11, 2014 Dagens barn på 50-Talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu