andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Ja, nu har jag så tråkigt på jobbet så jag nästan skiter ner mig. Ska jag då... 1. Skita ner mig 2. Smita från jobbet 3. Ta mitt ansvar och utföra ett stycke arbete 4. Gå hem 5. Trakassera andra som har fullt upp och är stressade 6. Annat I Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Jag tycker nr.5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Jag tycker nr 1. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erka Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Alternativ 1 borde ju kunna leda till att alternativ 2 och 4 uppfylls. Kanske dock kan bli lite genant att upplysa medarbetarna om att du, som vuxen karl, har gjort i byxan så pass att du måste hem och byta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2012 Alternativ 1 borde ju kunna leda till att alternativ 2 och 4 uppfylls. Kanske dock kan bli lite genant att upplysa medarbetarna om att du, som vuxen karl, har gjort i byxan så pass att du måste hem och byta. Vuxen och vuxen. I denna tråd visar jag tydligt att kiss och bajshumorn fortfarande är i mina sinnen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocke64 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nr 5 är alltid uppskattad mvh jocke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Jobbarpolarn gjorde ettan vilket medförde tvåan. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Jag tycker du skall smita iväg på en tidig lunch. Lite pinnekjött har ju förmågan att göra en trist dag till den bästa i ditt liv. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Upp med fötterna på skrivbordet, fram med en blaska med lite "fina" bilder och GARVA högt..en bestseller i trakasseribranchen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Hinner du ha tråkigt på jobbet så har du ett bra jobb. Korsord,läsa eller bara surfa lite på internet? Själv hinner jag tänka så mycket på tråkigheter däremot så är jag less ibland. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2012 Hinner du ha tråkigt på jobbet så har du ett bra jobb. Korsord,läsa eller bara surfa lite på internet? Själv hinner jag tänka så mycket på tråkigheter däremot så är jag less ibland. Problemet är att jag har varvat internet. Så vad hittar man på då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Ja, nu har jag så tråkigt på jobbet så jag nästan skiter ner mig. Ska jag då... 1. Skita ner mig 2. Smita från jobbet 3. Ta mitt ansvar och utföra ett stycke arbete 4. Gå hem 5. Trakassera andra som har fullt upp och är stressade 6. Annat I 6, logga in och kolla bankkontot, så mår du bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 2, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nu tar jag en lunch.ehh lunsj och sedan får vi se vad som händer. En ny avatar har jag fått till i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 En ny avatar har jag fått till i alla fall. Seså nåt har du gjort idag iaf Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Nu tar jag en lunch.ehh lunsj och sedan får vi se vad som händer. En ny avatar har jag fått till i alla fall. Det måste bli nr 6 isf. Dvs att du startar en liten internetbusiness där du ritar avatarer på beställning till folk o fä Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 En till jävel som har tråkigt på jobbet. Jag brukar oxå ha så jävla tråkigt att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Skickat från en halvfet helgalkis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 2, 2012 Dela Inlagd Juni 2, 2012 Lugnt inatt.verkar som att man kan slå på autopiloten och sova bort nåra timmar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Tur att det finns knapp IGNORERA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2012 Tur att det finns knapp IGNORERA TRÅD Det var ju synd att du inte använde den innan det var försent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Nar jag har riktigt trakigt brukar jag aka till Kina ett par dagar. Dar ar det annu trakigare och da kanns den tidigare trakigheten inte lika trakig langre. Jag vet inte riktigt hur eller om du kan applicera min vishet pa ditt jobb men det kan vara vart ett forsok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 När jag har tråkigt brukar jag ta tag i lite administrativt arbete, och vipps så uppskattar man den vanliga sysslan som auktoriserad fönstergluttare --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?vpijiy Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2012 Nar jag har riktigt trakigt brukar jag aka till Kina ett par dagar. Dar ar det annu trakigare och da kanns den tidigare trakigheten inte lika trakig langre. Jag vet inte riktigt hur eller om du kan applicera min vishet pa ditt jobb men det kan vara vart ett forsok. Ja, vafan. En Kinatripp skulle sitta fint idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
foreverbubbles8 Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 Byt jobb så slipper du fundera så mycket. Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 3, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2012 Byt jobb så slipper du fundera så mycket. Men då kanske jag måste arbeta. Och vem vill det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 3, 2012 Dela Inlagd Juni 3, 2012 (ändrad) Tycker synd om dig så jag ringde din chef och han lovade andra bulllar, vad han nu menade det? Ändrades Juni 3, 2012 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu