Jump to content
IGNORERAD

Vad gör dom nu HC?

andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Fick detta resultat på store'en i USA när jag klickade på köp av MBP

post-3653-0-13457600-1338372972.jpg

post-3653-0-13457600-1338372972.jpg

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det var ett långt underhåll.

Får nog vänta till..den 11:e juni skulle jag tippa på.

Dela på andra sajter

Verkar som en bra ide, hade varit tråkigt om man råkade beställa en MBP nu, när den nya skall komma om en vecka...

Ska bli intressant att se vad de har hittat på :-)

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det är nog lite av Apples marknadsföring att "släcka ner" sidan.

I och med det så börjas det att spekuleras lite här och där och dom får tonvis av gratis reklam.

Har nog aldrig sett Apple reklam (kanske på 80-talet). Dom har slug marknadsföring som funkar och är mer eller mindre gratis.

Affärsgenier som skapar en hype.

Fast utan bra produkter så hade dom inte kommit så långt som dom har gjort idag.

Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja, Apple är mycket duktiga på att få gratisreklam.

Mycket bygger dock på att de är så ovilliga att lämna ut detaljer i förväg, en något tveeggad strategi. Ibland kan många bli rejält besvikna när rykten visar sig vara kraftigt överdrivna.

Jag fasar för hur det kommer att spekuleras om iPhone 5... och det har redan börjat. Blir säkert ännu värre med eventuell iTV.

Och sen får man bemöta alla Applehatare som skadeglatt hävdar att Apple inte levt upp till det dom lovat :wink:

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

GammalDansken

Mycket bygger dock på att de är så ovilliga att lämna ut detaljer i förväg, en något tveeggad strategi. Ibland kan många bli rejält besvikna när rykten visar sig vara kraftigt överdrivna.

Jag fasar för hur det kommer att spekuleras om iPhone 5... och det har redan börjat. Blir säkert ännu värre med eventuell iTV.

Och sen får man bemöta alla Applehatare som skadeglatt hävdar att Apple inte levt upp till det dom lovat :wink:

Herr Chang har talat.

Ja det bör du givetvis göra om du känner dig manad att hålla på med det.

Ju fler som jobbar gratis för det rikaste företaget i Världen - desto rikare kan det bli.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Herr Chang har talat.

Det har dom väl aldrig gjort riktiga skitfånar är det , var förbi chefen i helgen ,fråga honom

varför han inte svara , jo jag har en apfån och den tål inte värmen ute ha ha sicken skit

Dela på andra sajter

Jag kan förstå att de försöker hemlighålla vad de gör innan de släpper det, men jag förstår inte varför de anvisas med att inte sända keynotesen live. Tror faktiskt att de förlorar på det eftersom de inte kan kontrollera sändningen, som det är nu så tappas fokuset ifrån presentationen och den hamnar istället på de som försöker förmedla den.

Själv har jag insett att ta ner mina förväntningar. De kan ju inte förändra världen varje gång :-) Men jag tror och hoppas att iPhone 5 kommer vara nått extra. iTV har jag inte så mycket förväntningar på, kommer troligen vara nått i likhet med Apple TV. En bra ide men som inte fungerar fullt ut, speciellt inte utanför USA.

Dela på andra sajter

Herr Chang

Jag kan förstå att de försöker hemlighålla vad de gör innan de släpper det, men jag förstår inte varför de anvisas med att inte sända keynotesen live. Tror faktiskt att de förlorar på det eftersom de inte kan kontrollera sändningen, som det är nu så tappas fokuset ifrån presentationen och den hamnar istället på de som försöker förmedla den.

Själv har jag insett att ta ner mina förväntningar. De kan ju inte förändra världen varje gång :-) Men jag tror och hoppas att iPhone 5 kommer vara nått extra. iTV har jag inte så mycket förväntningar på, kommer troligen vara nått i likhet med Apple TV. En bra ide men som inte fungerar fullt ut, speciellt inte utanför USA.

Ja. det hade varit trevligt att se keynote från WWDC live. Gissningsvis är det Apples advokater som avråder, man vill nog granska vad som sägs innan det sänds ut.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Herr Chang

Det har dom väl aldrig gjort riktiga skitfånar är det , var förbi chefen i helgen ,fråga honom

varför han inte svara , jo jag har en apfån och den tål inte värmen ute ha ha sicken skit

Stort tack för att du så tydligt visar exakt vad jag menar med Applehatare.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Stort tack för att du så tydligt visar exakt vad jag menar med Applehatare.

Herr Chang har talat.

Ja du Bagdad bob svårt att älska skit ha ha

PS jag är glad för din skull att aktierna går bra ,och att det finns lättlurade människor

som köper junket DS

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

Herr Chang

Ja du Bagdad bob svårt att älska skit ha ha

PS jag är glad för din skull att aktierna går bra ,och att det finns lättlurade människor

som köper junket DS

Visst är det något deprimerande att en del föredrar en tafflig kopia framför originalet.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Visst är det något deprimerande att en del föredrar en tafflig kopia framför originalet.

Herr Chang har talat.

Ja du Bagdad Bob märks att du inte är med i matchen , kopiorna har

seglat förbi orginalet med sjömil numera , men sitt gärna fast i antiken

och behåll skygglapparna på ha ha :crazy:

Ändrades av Sam sip sam
Dela på andra sajter

GammalDansken

Herr Chang har talat.

Äpplen i all ära men glöm inte att ensidig kost inte är bra.

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Ja du Bagdad Bob märks att du inte är med i matchen , kopiorna har

seglat förbi orginalet med sjömil numera , men sitt gärna fast i antiken

och behåll skygglapparna på ha ha :crazy:

Berätta UTFÖRLIGT vad det är som gör kopian bättre än originalet :)

Dela på andra sajter

De är större och billigare :)

/Siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

De är större och billigare :)

/Siamkap

Det där anser jag inte vara utförligt och priset spelar föga roll om man vill ha något :)

Dela på andra sajter

Trådar som den här är fantastiskt underhållande med diskussioner om kopior och original. :14:

Jag personligen ser ingen enhet som bättre eller sämre en den andra.

Jag har både en Iphone 4 S och en Samsung Galaxy båda har sina nackdelar och fördelar.

Vad kom först hönan eller ägget?

Utan original kan det inte bli någon imitation.

Plaggiat: textil piratkopia.

Ändrades av Duracell

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Dela på andra sajter

Vet inte men tycker det har hänt en del :-).

the_first_telephone.jpg

I alla fall om man inte lever efter Apple historian, när hela historia skrivs om varje gång någon ifrån Apple öppnar munen...

Dela på andra sajter

Det där anser jag inte vara utförligt och priset spelar föga roll om man vill ha något :)

Hej

Priset spelar föga roll? en EOS 450 för 2050 kr i en butik på mallis,2011 tror du jag köpte?

MVH//Jocko

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Hej

Priset spelar föga roll? en EOS 450 för 2050 kr i en butik på mallis,2011 tror du jag köpte?

MVH//Jocko

Vad har det med det telefoner att göra?

Dela på andra sajter

Guest Lappen

I alla fall om man inte lever efter Apple historian, när hela historia skrivs om varje gång någon ifrån Apple öppnar munen...

Och det måste reta dig nått så förb... :)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...