Jump to content
IGNORERAD

MPR medlem vilken bransch representerar just du? eller har representerat.


Guest borichiangmai

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Började som Matläggare efter yrkesskolan 4år.sen vart det lumpen och isbrytarn Tor.Börja på Rang sells och körde och tömmde skithusen i somarstugeområdet i Öjersjö.Avangserade och fick köra catterpilern på soptippen i Lerum.Men det vart kortvarigt sen jag kört ner den för slännten :ahh: Nåväl man vart nog ett ämne för jag hoppa up i kariärstegen.Började och köra Göteborgs störrsta slammsugare :thumbsup: .Men på den tiden hadde man inte lärt sig å hålla käft inför chefen.Så nycklarna åkte i bordet ta du far åt HHHH.Sen vart det raka spåret in på Volvo PV i Torslanda.börja på banan 1971 med att montera styrväxeln på 164an sen vart det upp i kariären i gen.Börja som Testförare men hadde fortfarande inte lärt mig å hålla käfft inför chefer :crazy: Så man vart stämmplad på Torslanda.Det fick bli Lastvagnar i Tuve därefter och där har jag vart sen 1978 41år på volvo :mda:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    13

  • Sam sip sam

    10

  • andrejsdenruskige

    7

  • audirs2

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Började som Matläggare efter yrkesskolan 4år.sen vart det lumpen och isbrytarn Tor.Börja på Rang sells och körde och tömmde skithusen i somarstugeområdet i Öjersjö.Avangserade och fick köra catterpilern på soptippen i Lerum.Men det vart kortvarigt sen jag kört ner den för slännten :ahh: Nåväl man vart nog ett ämne för jag hoppa up i kariärstegen.Började och köra Göteborgs störrsta slammsugare :thumbsup: .Men på den tiden hadde man inte lärt sig å hålla käft inför chefen.Så nycklarna åkte i bordet ta du far åt HHHH.Sen vart det raka spåret in på Volvo PV i Torslanda.börja på banan 1971 med att montera styrväxeln på 164an sen vart det upp i kariären i gen.Börja som Testförare men hadde fortfarande inte lärt mig å hålla käfft inför chefer :crazy: Så man vart stämmplad på Torslanda.Det fick bli Lastvagnar i Tuve därefter och där har jag vart sen 1978 41år på volvo :mda:

Och hålla käft har du lärt dig, eller?

Du har väl ingen tid att öppna den mella barn o blomma som skall passas! :crazy::3:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

På byggen som färgappliceringstekniker i 20år, samma företag i 12.

Jag har gjort ett mellanspel på Storels lager i ett år, som orderplockare.

Mvh Hn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

På byggen som färgappliceringstekniker i 20år, samma företag i 12.

Jag har gjort ett mellanspel på Storels lager i ett år, som orderplockare.

Mvh Hn

Då ska du få en bild på en kaffekopp som jag tror att du kommer att uppskatta.

Det blir senare idag, det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Är anställd på Yleinen Insinööritoimisto och min huvudsakliga uppgift är allt inom klimat

men fuskar även en del inom el, kraft, brandlarm, ventilation, styr & regler, vvs och så kylanläggningar som mest

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Är anställd på Yleinen Insinööritoimisto och min huvudsakliga uppgift är allt inom klimat

Klimat.. Ahhhh metrolog alltså, nice...känner du Åsa Boden?

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?1ah0vl

Tapatalk

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är anställd på Yleinen Insinööritoimisto och min huvudsakliga uppgift är allt inom klimat

men fuskar även en del inom el, kraft, brandlarm, ventilation, styr & regler, vvs och så kylanläggningar som mest

Jag är glad att jag inte jobbar på "Yleinen Insinööritoimisto". Skulle nån fråga vart jag jobbade skulle jag drabbats av akut andnöd innan jag ens kommit halvvägs in i det namnet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Jag är glad att jag inte jobbar på "Yleinen Insinööritoimisto". Skulle nån fråga vart jag jobbade skulle jag drabbats av akut andnöd innan jag ens kommit halvvägs in i det namnet!

Normalt används väl det mer kända företagsnamnet "YIT" tror jag

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Cape Town 1973

Då var det inte många här av Thai experterna som var födda en gång

post-7775-0-13582000-1338715375_thumb.jp

Ändrades av Scandinaviancorner
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Började som Matläggare efter yrkesskolan 4år.sen vart det lumpen och isbrytarn Tor.Börja på Rang sells och körde och tömmde skithusen i somarstugeområdet i Öjersjö.Avangserade och fick köra catterpilern på soptippen i Lerum.Men det vart kortvarigt sen jag kört ner den för slännten :ahh: Nåväl man vart nog ett ämne för jag hoppa up i kariärstegen.Började och köra Göteborgs störrsta slammsugare :thumbsup: .Men på den tiden hadde man inte lärt sig å hålla käft inför chefen.Så nycklarna åkte i bordet ta du far åt HHHH.Sen vart det raka spåret in på Volvo PV i Torslanda.börja på banan 1971 med att montera styrväxeln på 164an sen vart det upp i kariären i gen.Börja som Testförare men hadde fortfarande inte lärt mig å hålla käfft inför chefer :crazy: Så man vart stämmplad på Torslanda.Det fick bli Lastvagnar i Tuve därefter och där har jag vart sen 1978 41år på volvo :mda:

Clirre när du var matläggare ,la du upp maten på serveringsfat eller vad gjorde du??

Link to comment
Dela på andra sajter

Clirre när du var matläggare ,la du upp maten på serveringsfat eller vad gjorde du??

Behövdes tydligen 4 års yrkesutbildning för det också :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Behövdes tydligen 4 års yrkesutbildning för det också :crazy:

Ja det gör det säkert och en del behöver nog längre tid en så

Link to comment
Dela på andra sajter

Och hålla käft har du lärt dig, eller?

Du har väl ingen tid att öppna den mella barn o blomma som skall passas! :crazy::3:

Varför tror du Clon är så ofta i garaget om inte för att få prata av sig lite .. :blah::scenic::)

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför tror du Clon är så ofta i garaget om inte för att få prata av sig lite .. :blah::scenic::)

I garaget så får han ju dom bästa svaren också :jester:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...