Jump to content
IGNORERAD

Thaifjord i ettan 18.15 (Norges svar på Glenn?) från 2008


Nisse Hult

Recommended Posts

Inlagd · Hidden by Nicholas, Maj 25, 2012 - rensa
Hidden by Nicholas, Maj 25, 2012 - rensa

Fördelen med att se ut som en gris är ju att ingen förväntar sig mer än pölsa innanför pannbenet.

Jo inte blir det nått Nobelpris här inte! :thumbsup: Inte medlemskap i mensa heller! :not_i:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
  • Svar 98
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Towe

    10

  • andrejsdenruskige

    7

  • Kjell

    5

  • Nisse Hult

    5

Mest aktiva i denna tråd

Guest jlh66

Tycker oftast att norrmännen har en mer avslappnad syn på livet än svenskarna.

Lite halv mai pen rai över det hela.

Inte så jävla prestationsfyllt i Norge.

Jag är helt enig med dig :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nineteen68

Tycker oftast att norrmännen har en mer avslappnad syn på livet än svenskarna.

Lite halv mai pen rai över det hela.

Inte så jävla prestationsfyllt i Norge.

Efter 11års anställing i norsk företag. kan du ju få utvekla det som du säger..."halv mai pen rai"..jag vet ju vad jag skulle kalla det ... men då blir jag bannad... Ändrades av R_Thai68

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så er der Thai fjord..

En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och Hej

Mycket väll gjort program som visar thai i Norge på ett vänlig och bra sätt.

Det är mycket synd att svensk tv kan inte göra sådana program.

Svensk media är skadeglada och gärna skulle visa massage salonger, svarta pengar och allt

annat skit som inte återspeglar majoriteten av svensk thai familjer :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Härlig serie,inga försök att förlöjliga de medverkande som ofta sker i svenska realityserier.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så er der thai fjord.

En dansk som ber om ursäkt för hans konstiga svenska

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man mer än beundra dessa thailendskor, som de tog hand om varndra och de sina.

Sista kommentaren om de damerna som var I träsket. Behöver vi tänka lite mer om.

Hon har mer än rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

bra program, men varför tar han inte fisken av daga innan han lägger den i påsen, illa tycker jag.

mvh walle

Precis min känsla o tanke... Respektlöst!

Det är bättre att lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna sin båge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaifjord är en så härlig o positiv dokumentär om thailändska kvinnor. Ej den snedvridna ¨fultolkade¨varianten som vi oftast får från svensk media. Tack NRK för en positiv dokumentär utan några medvetna feltolkningar/smutskastanden. Scenen där han släppte tillbaka marulken är ju helt ...underbar!

Det är bättre att lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna sin båge.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra serie som tjänar som motbild till allt negativt som media älskar att ta upp. Men om man tänker på serien som isolerad företelse så är den förstås en smula ensidig. Allt är så förbannat lyckligt. Klart att bråken om månatligt underhåll, giriga släktingar, skitsnack mellan thaidamerna osv. existerar i thaifjord också. Men den sociala kontrollen på bonnabygden håller förstås det värsta eländet borta.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Den pensionerade bonden som laddar med svartkrut är värd en egen serie.Han har verkligen glimten i ögat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nästa omgång finns redan

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Den man som möjligen har tvekat om träffa en Thailändsk kvinna den mannen än nog helt övertygad nu. En fin serie om härliga människor i en vacker miljö och man får nästan en tår i ögat av glädje hur bra det verkar gå för dem. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Khun Lung Pung

Den man som möjligen har tvekat om träffa en Thailändsk kvinna den mannen än nog helt övertygad nu. En fin serie om härliga människor i en vacker miljö och man får nästan en tår i ögat av glädje hur bra det verkar gå för dem. :thumbsup:

Heja Norge. :thumbsup:

Varför kan inte Sverige göra nåt sånt!

När de visade filmen om kärringarna i Gambia var de tvungna att inflika om likheten med Thailand. Skulle aldrig inträffa att de i ett program om Thailand skulle inflika om likheten med svenska kvinnor i Gambia.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den man som möjligen har tvekat om träffa en Thailändsk kvinna den mannen än nog helt övertygad nu. En fin serie om härliga människor i en vacker miljö och man får nästan en tår i ögat av glädje hur bra det verkar gå för dem. :thumbsup:

Hej!

Jag håller med dig,en tår i ögat,men jag vet inte om det är av glädje eller vad, jag skrattar så jag har tårar i ögat,detta är nog det värsta jag sett i hela mitt liv,(ursäkta)

MVH//Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag håller med dig,en tår i ögat,men jag vet inte om det är av glädje eller vad, jag skrattar så jag har tårar i ögat,detta är nog det värsta jag sett i hela mitt liv,(ursäkta)

MVH//Jocko

Om man tycker denna finstämda serie är det "värsta man sett" så vore det intressant om du kunde tänka dig utveckla ditt resonemang.Var det för fint och hjärtligt eller hur går dina tankebanor ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Hej!

Jag håller med dig,en tår i ögat,men jag vet inte om det är av glädje eller vad, jag skrattar så jag har tårar i ögat,detta är nog det värsta jag sett i hela mitt liv,(ursäkta)

MVH//Jocko

Skulle vara kul att höra varför du tycker det?

Link to comment
Dela på andra sajter

sakonnakhon

Ja nu har man tittat genom denna mycket trivsamma serie från hemlandet.

SVT är ju inte helt hopplösa, med tanke på att de köpte in denna serien. Hoppas de köper in uppföljaren också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Vilka varma och härliga kvinnor. Jag är stormförtjust i dem alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...