Jump to content
IGNORERAD

Varifrån kommer de vackraste kvinnorna???


Joints

Varifrån kommer de vackraste tjejerna? Du har två röster!  

385 röster

  1. 1. Varifrån kommer de vackraste tjejerna? Du har två röster!

    • Skandinavien
      59
    • Sydeuropa
      5
    • Östeuropa
      13
    • Afrika
      5
    • Östasien, japan, kina, korea
      28
    • Indien
      4
    • Mellanöstern
      4
    • Karibien och Latinamerika
      69
    • Thailand!!!
      147
    • Övriga Asien
      10
    • Filippinerna
      41
    • Något annat ställe
      14


Recommended Posts

  • Svar 62
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kim

    4

  • ban99arne

    4

  • Joints

    4

  • broder tuk tuk

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

andrejsdenruskige

Quote

Jag har rest runt mycket på denna planet och det är så typiskt mig att de vackraste tjejerna tycker jag finns i Thailand. Visst vi har mycket vackra tjejer i Skandinavien oxå, då tycker jag danska brudar är vackrast.

Jag kan inte bara tända på en tjejs utseende utan kan jag inte prata med en tjej så kan jag inte ha en fortsättning med henne hur vacker hon än är. Jag säger att utöver vackert utseende så måste vi vara på samma våglängd.

  :morgon: vackra  :na: gubben  :morgon:

Hur kan man då tända på en danska efter att ha pratat med henne??? :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

vad är detta för trams. klart att thaitjejerna är snyggast! har oerhört svårt för stora tjejer och det är ju alla farangertjejer även de som är små. :cry:

gillar tjejer på 40-50 kg och de växer inte på träd i farangland där de redan i unga år börjar svälla upp.

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente Herr Nål, visst är det lite skämmande med fullvuxna damer när man själv är lite klent byggd.

[move]Lill-Arne[/move]

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Atom!

Tack för att du påminner oss om de indiska och pakistanska musikvideorna. Mycket vackra och sexiga kvinnor.

Jag har alltid sett efter thaitjejer med någon sorts indisk påbrå.

Finns ju en del sådana i bla Bangkokområdet.

De med kinesiskt utseende har aldrig tilltalat mig.

Små och smala som de är.

Indiskorna är betydligt yppigare.

Sedan att dessa musikvideos är en plåga i sig själv är en annan historia.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

ban99arne

ha ha

du har helt rätt. jag har alltid varit lite klent byggd. har dock under de senaste åren utvecklat en något svullen buk. vilket tjejen drar upp i tid och otid. :cry:

neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Har de satt upp elstängsel framför tjejerna?  :lol:

Jag vill räkna in alla åldrar, och då förlorar latinotjejer och ryskor så det dundrar om det. Fattar fortfarande inte hur så många snygga tjugoåringar kan bli totalt oattraktiva i fyrtioårsåldern. Skandinaviskor och östasiatiska tjejer verkar klara åldrande bättre ur utseendeperspektiv.

Antar att jag blev präglad på indokinatjejer när Vietnam tog upp 50% av alla nyhetssändningar och min hemstad fick tillskott i form av en liten vietnamesisk koloni (med många snyggingar).

Synd det inte gäller för skandinaviska killar också - men jag vet redan att min fru inte tog mig för utseendets skull  :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

jolin,du har en poäng där  :great: asiatiska kvinnor ser generellt bättre ut i 40-årsåldern(min fru läser detta  ;) ) Mvh Måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Venezuela & Brazil på delad första plats. Blir svettig bara jag tänker på dom :oh:

Thailand på en hedrande 2:a plats.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag tycker att thailandska

kvinnor har ett oerhort hogt "snitt", det ar valdigt fa mellan 18-30 ar som ar fula. Daremot ar det fa som ar sadar

supersnygga som man ser i Europa och Karibien/Sydamerika.

Jag ser att indiskor inte fatt nagon rost, hade jag haft en rost till sa hade jag gett dem en rost. Passa pa att kolla in

nagon indisk film eller musikvideo nar ni ar i Thailand nasta gang sa forstar ni varfor .

Håller med om att Thailand har ett vackert genomsnitt medan det i dom länder jag valde, dvs Karibien/Latinamerika och Skandinavien är mer ojämt fördelat med en hel del riktigt supersnygga tjejer men även många överviktiga okvinnliga inte så vackra kvinnor alls.

I Thailand finns det färre supersnygga tjejer såväl som färre okvinnliga inte så vackra kvinnor, men nästan alla unga kvinnor är vackra och bibehåller även sin form långt upp i åren vilket ger ett högt medel.

Indien har vackra kvinnor, i arabländerna finns en del oerhört vackra kvinnor, Etiopien och Somalia etc på Afrika horn verkar vara ett tillhåll för mycket vackra kvinnor. Men även ryska kvinnor är ibland otroligt vackra men går i det fallet inte att skilja från skandinaviska på annat än möjligen sin kvinnlighet. När svenska tjejer väljer att gå i jeans och tröja väljer ryska diton betydligt kvinnligare utstyrsel.

Men även bland t ex spanska, turkiska och grekiska tjejer finns verkligt många vackra kvinnor.

För att inte tala om central- och sydamerika, karibien osv. Ja egentligen hittar man ju vackra kvinnor överallt i världen, förutom i Usa då förstås. ;)

560.jpg

Urgammal bild, jag vet, men den passade så bra till sammanhanget. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

För tiotalet år sedan var jak i kungliga huvudstaden och då träffade jag på en brasilianska som bjöd med mig till något slags party där "miss Aydamerika" skulle väljas.

När alla tjejerna hade paserat på katwalken kunde jag bara konstatera att ingen hade ett så fördelaktigt utseende att jag skulle vilja visa upp henne för min kompis. Förmodligen hade alla dom fulaste tjejerna på den kontinenten exporterats till svedala, eller så hade dom chanserat sen dom kom hit.

Betraktaren Ingvar :bag:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte utveckla det där med tjejerna lite mer Kim. Jag tror att jag fattade en del även om det var lite kortfattat. Det känns som om jag blev fullare och fullare ju mer jag läste. Skål på dig och alla andra med för den del.

Ps. Chang kommer på systembolaget den 27 / 10  Ds.  :morgon::drunk::lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

:whistle: Kan ente låta bli att fundera på hur det hade vart med en 69 med Usa tjejen  :D

Sluta fundera och titta på Borat-filmen istället. Även om det är två män som naffsar på varandra får man ju sig en idé, och den är inte rolig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hejsan

De Filippinska kvinnorna ligger minst ett par pinnhål över de Thailändska.

Omröstningen perkar mycket på de Thailändska men jag förmodar att många som röstat inte har varit i Filippinerna.

Jag är övertygad om att alla som har stor erfarenhet av båda länderna håller med mig.

MVH Nonki

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hejsan

De Filippinska kvinnorna ligger minst ett par pinnhål över de Thailändska.

Omröstningen perkar mycket på de Thailändska men jag förmodar att många som röstat inte har varit i Filippinerna.

Jag är övertygad om att alla som har stor erfarenhet av båda länderna håller med mig.

MVH Nonki

Min filippinska erfarenhet sträcker sig bara till att ha spenderat ett dygn i Manila. Men på flygplatsen såg jag en kvinna som arbetatde för philippine airlines. Hon var bland de absolut vackraste jag någonsin sett. Tyvärr var inte damerna på flyget av samma klass  :frown:

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan att ha någon större erfarenhet än att jag varit i båda länderna så håller jag med dig Nonki - men jag är partisk eftersom jag är gift med en filippinska (och ännu mera partiskt tycker jag är hon vansinnigt vacker :lol: )

Det är bara att knalla runt lite på Filippinerna så ser man många som får en att tappa i bästa fall hakan, i värsta fall förståndet  :gasp:  

Link to comment
Dela på andra sajter

De vackraste kvinnorna jag träffat har kommit hemifrån med sunda tankar och det har gjort de trefallt vackrare.

Busen som busar mindre ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Gurkan21

Själv röstade jag på Karibien och Latinamerika samt Filippinerna.

Fast Thailand är inte så dåligt heller, :mdr:och ryska tjejer går inte av för hackor,

och för att inte tala om Etiopien och Somalia som kim nämnde.

Nej,detta är oerhört svårt..det finns vackra damer överallt :whistle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...