Jump to content
IGNORERAD

Hennes telefon är avstängd :(


smilet

Recommended Posts

Hoppas att han ger oss ett svar vad som hänt när han vet mera. Till dess så räcker det med de "goda råd" han redan fått...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 125
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    8

  • Baa

    8

  • Nemo

    6

  • Dragos

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har hon inget jobb etc så kan du nog vara säker på att hon letar efter en till sponsor.

Tänk efter, hur många thaibrudar ser du utan telefon eller tillgång till internet ?

Visst finns det godtagbara orsaker, men min gissning är att det kommer en klassisk, "solly, i loose my phone" eller något liknande.

Ingen rök utan eld som det heter!!!

1. Det kanske inte finns mer deg att mjölka ut, eller rättare sagt handbromsen är åtdragen.

2. Om TS nu vet det, varför ställa frågan här?

Nä, förhoppningsvis har han inte satsat mer slant än vad han har råd att förlora!

Bara ett par axplock från skadeglada forumister!

Jag hoppas ni och alla andra domedagsprofeter har vett att be TS om ursäkt OM det visar sig att ni har fel!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara ett par axplock från skadeglada forumister!

Jag hoppas ni och alla andra domedagsprofeter har vett att be TS om ursäkt OM det visar sig att ni har fel!

Vi är inte skadeglada, utan vi är realister...sen så är det klart att det kan ha hänt något som gör henne okontaktbar.

Men allvarligt..när träffade ni senast en thaitjej med en ickefungerande mobil och utan möjlighet att gå online ?

För mig så är 1+(-2)=-1

Tydligen för dom med skygglapparna på så är resultatet alltid positivt ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Bara ett par axplock från skadeglada forumister!

Jag hoppas ni och alla andra domedagsprofeter har vett att be TS om ursäkt OM det visar sig att ni har fel!

Varför då? Om man vänder sig till ett forum och frågar "vad kan ha hänt" vill man bara ha snälla svar inlindade i bomull då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför då? Om man vänder sig till ett forum och frågar "vad kan ha hänt" vill man bara ha snälla svar inlindade i bomull då?

Kan vara så att våra raka svar "trampar på ömma tår", något annat skäl ser inte jag...eller har jag fel ?

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Vet inte hur det var igår men idag kan vi inte ringa till någon i vår släkt i WSM

troligtvis pga av skitväder, åska och regn brukar ställa till det på landet

Nej det kan inte stämma, varenda en av dem håller på att byta partner så det så! Svarar man inte i tel så är det det man håller på med!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om hon tappat sin telefon och inte har något nummer till dig uppskrivet, eller har några andra kontaktmöjligheter till dig så kan hon inte kontakta dig.

Har du dessutom bara hennes mobilnummer och inte heller några andra kontaktmöjligheter så verkar det lite svårt.

Men eftersom både du och hon borde ha andra sätt att kontakta varandra så verkar det lite underligt om ni inte skulle kunna få kontakt.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att bara stänga av telefonen är så jävla nonchalant (såvida man inte råkat ut för en olycka). Det är som ens tid och känslor inte räknas. Som jag tidigare nämnt i tråden så stängde min tjej av telefonen efter vi varit ihop i nästan ett år. De två första dagarna tänkte jag knappt på det men sedan började oron stiga. Vad har hänt?, Har hon skadat sig? Har hon en annan snubbe? osv.

Efter en vecka började oron snarare gå över i ilska. Hur fan kan hon vara så jävla nonchalant tänkte jag. Efter två veckor fick jag tag på henne och det visade sig att hon kommit på andra tankar när det gällde att flytta till Sverige. Visst det gjorde mig ledsen men samtidigt var jag duktigt förbannad eftersom hon inte klarat av att säga detta ordentligt så jag slapp att nästan bli galen under två veckor.

Det var bara att lägga ner förhållandet och jag träffa en annan tjej men det tog slut under en trip till Thailand och då hittade faktiskt jag och min gamla tjej tillbaka till varandra. Nu har vi varit ihop ett par år.

Ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Rent krasst så är det upp till var och en att ha på telefonen eller att svara i den för all del.

Ok det är jävligt frustrerande när man vet att ngn. alltid har luren på och svarar bara den han/hon vill svara.

Men det är bara att slicka i sej, eller ta bort bekantskapen.

Vill jag inte ha luren på så stänger jag av den. (Punkt)

Vill jag inte svara herr X så svarar jag inte när han ringer, de e mitt val.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior
Inlagd · Hidden by Nicholas, Maj 17, 2012 - No reason given
Hidden by Nicholas, Maj 17, 2012 - No reason given

Vore ju skoj med en uppdatering från TS, börjar lukta mumintroll här.

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
IsaanWarrior
Inlagd · Hidden by Nicholas, Maj 17, 2012 - No reason given
Hidden by Nicholas, Maj 17, 2012 - No reason given

Om det inte är en mumintrolltråd så hoppas jag det löser sig.

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
pensionaren
Inlagd · Hidden by Nicholas, Maj 17, 2012 - No reason given
Hidden by Nicholas, Maj 17, 2012 - No reason given

Varför skulle hon vara så osmart att försvinna från radarn med ett halvfärdigt hus ståendes. Att hon skulle ha en annan man som kan ta över resten av byggnationen låter långsökt. Att hon själv eller familjen skulle ta på sig resten av kostnaden är inte heller troligt.Att hon skulle sälja ett halvfärdigt hus istället för att avvakta tills huset är färdigt tror jag inte heller på. Något har hänt så fundera om du inte kan gå via någon privatdeckare om du inte får kontakt med henne inom den närmaste tiden.

Hoppas det ordnar sig..

http://www.thaiprivateeye.com/

F B I e mycket battre mvh pensionaren
Link to comment
Guest wUThai

Rent krasst så är det upp till var och en att ha på telefonen eller att svara i den för all del.

Ok det är jävligt frustrerande när man vet att ngn. alltid har luren på och svarar bara den han/hon vill svara.

Men det är bara att slicka i sej, eller ta bort bekantskapen.

Vill jag inte ha luren på så stänger jag av den. (Punkt)

Vill jag inte svara herr X så svarar jag inte när han ringer, de e mitt val.

Hade du resonerat likadant om din flickvän gjort likadant som TS skriver? Jag vet att jag inte gjort det... hon hade fått sig en utskällning av det grövsta om jag upplevt samma scenario som TS.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade du resonerat likadant om din flickvän gjort likadant som TS skriver? Jag vet att jag inte gjort det... hon hade fått sig en utskällning av det grövsta om jag upplevt samma scenario som TS.

Hon svarar ju inte

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

För att skälla ut henne kan det vara en fördel om hon svarar i telefonen eller...

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

För att skälla ut henne kan det vara en fördel om hon svarar i telefonen eller...

Ja, nu var det inte riktigt det jag pratade om. Utan att Odin tycker det är upp till var och en svara om det behagar en. Vilket jag kan hålla med om i vissa fall. Men om man har en flickvän i Thailand som inte svara i telefon för att hon inte "känner" för att prata. Så tycker jag inte att det är ok på nåt vis. Förstod du verkligen inte vad jag menade när jag citerade Odin?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara ett par axplock från skadeglada forumister!

Jag hoppas ni och alla andra domedagsprofeter har vett att be TS om ursäkt OM det visar sig att ni har fel!

Sa en gnällglad bitter forumist!

Skadeglada, nja

Observant realist är kanske ett mer passande ord.

Men i detta fall så tror jag helt ärligt TS trollar lite, ungefär som med sina ständiga storvinster både i spel och valutaaffärer.

EDIT: Vad tusan menar du att jag skall be TS om ursäkt för?..om nu detta är riktigt så hoppas väl givetvis alla att TS skall få kontakt med sin kvinna.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Verkar som TS tröttnade..

Så lika bra att sluta ödsla tid på denna tråd.

Rock On!

TS brukar starta många trådar där han inte fullföljer..

En form av trolleri?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet vems felet är varför ingen svar. det är:

[media=]

PS. Försök till humor. DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Sa en gnällglad bitter forumist!

Skadeglada, nja

Observant realist är kanske ett mer passande ord.

Men i detta fall så tror jag helt ärligt TS trollar lite, ungefär som med sina ständiga storvinster både i spel och valutaaffärer.

EDIT: Vad tusan menar du att jag skall be TS om ursäkt för?..om nu detta är riktigt så hoppas väl givetvis alla att TS skall få kontakt med sin kvinna.

Va bra att du ser andra likt dig själv, när du sitter ensam bakom din skärm sitter jag oftast med goda vänner och möjligen dricker en bitter...inte lever som en sådan...observant .realistiskt? My ass! Du känner ju inte nån av parterna!

EDIT: Va bra!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ingen bra gissning på vad som kan ha hänt men hoppas att det löser sig för TS på ett bra sätt.

Vad jag inte förstår är varför man måste göra en massa kvaificerade negativa gissningar bara för att man kan.

Tror att TS är orolig ledsen vad vet jag men tror att han vill höra lite hoppfulla ord.Kan man inte skriva det kan man lika gärna vara tyst.Finns inget som jag tycker är så lågt som när man gottar sig i andras elände eller otur.

Man skall ju alltid vara ärlig men man behöver ju inte vara så ärlig så att man sårar.

If it wasn`t for bad luck

I had no luck at all

Mvh Leadbelly

Link to comment
Dela på andra sajter

Va bra att du ser andra likt dig själv, när du sitter ensam bakom din skärm sitter jag oftast med goda vänner och möjligen dricker en bitter...inte lever som en sådan...observant .realistiskt? My ass! Du känner ju inte nån av parterna!

EDIT: Va bra!

Att du dricker en bitter betvivlar jag inte.

Men nu tror jag faktiskt inte att du är en bittergubbe för det, skulle faktiskt tro att du är en ganska hygglig prick.

Synd bara att du uppfattar mitt ståndtagande till TS i denna tråd som du gör, men inget att göra åt.

Bara att hoppas att det inte är trolleri från TS, men det är lätt att tro så pga TS tidigare trådar.

Givetvis känner jag inte någon av parterna, skulle tro att inte du gör det.Om du nu gör det så kanske det är bättre att du ger din vän ett kokt råd via PM.

:thumbsup:

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att du dricker en bitter betvivlar jag inte.

Men nu tror jag faktiskt inte att du är en bittergubbe för det, skulle faktiskt tro att du är en ganska hygglig prick.

Synd bara att du uppfattar mitt ståndtagande till TS i denna tråd som du gör, men inget att göra åt.

Bara att hoppas att det inte är trolleri från TS, men det är lätt att tro så pga TS tidigare trådar.

Givetvis känner jag inte någon av parterna, skulle tro att inte du gör det.Om du nu gör det så kanske det är bättre att du ger din vän ett kokt råd via PM.

:thumbsup:

Att du dricker en bitter betvivlar jag inte.

Men nu tror jag faktiskt inte att du är en bittergubbe för det, skulle faktiskt tro att du är en ganska hygglig prick.

Synd bara att du uppfattar mitt ståndtagande till TS i denna tråd som du gör, men inget att göra åt.

Bara att hoppas att det inte är trolleri från TS, men det är lätt att tro så pga TS tidigare trådar.

Givetvis känner jag inte någon av parterna, skulle tro att inte du gör det.Om du nu gör det så kanske det är bättre att du ger din vän ett kokt råd via PM.

:thumbsup:

Jag ska börja med att be om ursäkt, jag använde ett av dina inlägg som exempel utan att förtydliga detta, så ska man naturligtvis inte göra så jag har full förståelse för att du blev irriterad, för övrigt hoppas jag innerligt att det är en icke helt seriöst ställd fråga för i så fall tror jag inte den finner sin lösning på öppet forum.

Håller tummarna för TS och hans dam!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...