Jump to content
IGNORERAD

Helgens stensäkra dubbel !


falukorven

Recommended Posts

Igår sprack jag på Portugal men idag förväntar jag mig att Italien vinner till 4.30..

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • falukorven

    41

  • Kjell

    25

  • erik-sson

    10

  • smilet

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen

Igår sprack jag på Portugal men idag förväntar jag mig att Italien vinner till 4.30..

Italien brukar ju kunna tråka ut sina motståndare, men jag tror och hoppas att tyskarna är för starka. Måtte bara inte Italien göra 1-0 för då kan man stänga av tv:n för inget mer kommer hända i den matchen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Italien brukar ju kunna tråka ut sina motståndare, men jag tror och hoppas att tyskarna är för starka. Måtte bara inte Italien göra 1-0 för då kan man stänga av tv:n för inget mer kommer hända i den matchen.

Hoppas det,för efter några pilsner så räknar jag med att sova gott i soffan långt innan matchen är avslutad. :thumbsup:

Ändrades av Kjell
Link to comment
Dela på andra sajter

Har du någon stensäker till helgen korven?

Kanske. De tre matcher jag tittar på är dessa tre.

Jag har spelat ganska mkt på Frej - Dalkurd 2:a DnB till 2,1. Rak två till 2,75 finns oxå hos Betsafe. Finns till lägre hos Bet365 oxå. Kurderna har nu fått tillbaka Ammar Awad från långtidskada och han målade direkt mot Väsby i måndags. Jag tror att Dalkurd kommer att komma igång nu när de har en som kan sätta chanserna de skapar. Dock så har Dalkurd alltid haft lite problem med Frej och de brukar x:a ofta. Tre senaste har slutat x. Därför kör jag DnB. Jag ska åka ut till Täby och kolla denna match, därför har jag redan tippat på den.

Sedan tror jag att Östersund har förlorat klart sina matcher nu. De kommer att vinna mot Akropolis till 2,29. Akropolis är dåliga och Östersund har en väldigt bra lag. Det enda som talar emot är att matchen spelas på Akalla IP och det är en liten skitplan ute i en förort som många har svårt att spela på.

Enköping - Eskilstuna 2:a 2,75 känns oxå för högt. Enköping är helt klart seriens sämsta lag. Eskilstuna är ojämna, blandar stordåd med plattmatcher.. De har tex vunnit över både Sirius och Dalkurd. Dock så har de även förlorat mot Luleå med 7-1 !!?

Lycka till !!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 av tre är trots allt godkänt!

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Uppps mina konto uppgifter kom med på bilden

Eftersom det ej finns ören kvar i sverige

555.850kr det är inte illa pinkat

Smilet

Ändrades av smilet
Link to comment
Dela på andra sajter

Forward - Östersund är inte förens den 22:a. 3,3 är bra odds på Östersund. Dagens match känns vidöppen.. Den tippar inte jag.

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

falukorven hur är det på spelfronten??

Är östersund klar imorgon

Jo Östersund är stensäker. De kommer vinna. Annars är det luriga matcher i norrettan imon..

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

5.13 på att Luleå,Skellefteå och HV vinner i morgon .står i utbetalningsluckan redan :yahoo:

Då menar du Luleå i Hockey hoppas jag..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo Östersund är stensäker. De kommer vinna. Annars är det luriga matcher i norrettan imon..

Skickat från en halvfet helgalkis.

ok kör på det. fegar ur lite tar halva vinsten från malmö o öster dubbeln ikväll och lägger på östersund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hockey alla matcher..vad tycks?

SAIK kan få det tuft igen, ska normalt slå Växjö hemma i ladan, men men, dom har nästan samma juniorlag som mot HV, kanske kanske Jimmie är tillbaks men han har inte spelat sen sista final matchen...

Link to comment
Dela på andra sajter

tycker oddset på BP e lockande?? vad tycker ni?

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

SAIK kan få det tuft igen, ska normalt slå Växjö hemma i ladan, men men, dom har nästan samma juniorlag som mot HV, kanske kanske Jimmie är tillbaks men han har inte spelat sen sista final matchen...

SAIK kan få det svårt och känns inte heta som spel även om de förhoppningsvis vinner..

Östersund-Luleå(fotboll)

Luleå-AIK

Timrå-HV71

Chelsea-Stoke

Bastia-Paris SG

Odds 8.13

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...