Jump to content
IGNORERAD

Första nallen?


audirs2

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Den första var Tecnophone slutet på 80 talet den här var min andra Spectronic_NMT

Jag tror att det gick att sända meddelande mellan spectronic och spectronic.

Svinbra lurar, om än lite stora. Tålde väl en del vattenstänk också?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • audirs2

    3

  • borje222

    3

  • smilet

    2

  • Inaktiv Medlem

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inaktiv Medlem

Har tyvärr ingen bild på den första nallen men här är en kär vän sedan mitten av 50-talet. När jag gick upp nyss och satte på kaffe sov han jätteskönt. Under tiden jag stökade i köket hade han hunnit vakna och börjat förbereda dagen. Gissar att han kände kaffelukten och ville träffas en stund. :giggle:

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tyvärr ingen bild på den första nallen men här är en kär vän sedan mitten av 50-talet. När jag gick upp nyss och satte på kaffe sov han jätteskönt. Under tiden jag stökade i köket hade han hunnit vakna och börjat förbereda dagen. Gissar att han kände kaffelukten och ville träffas en stund. :giggle:

HA HA HA,dagens bästa bild! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

HA HA HA,dagens bästa bild! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Missade att filma när han kättrar upp på toa men jag trodde att han sov fortfarande :lazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest borichiangmai

Jag tror att det gick att sända meddelande mellan spectronic och spectronic.

Svinbra lurar, om än lite stora. Tålde väl en del vattenstänk också?

Kunde nästan backa över den med bilen

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

414964978.jpg?maxHeight=440&maxWidth=484första var den här: ericsson gh 198 o köptes sommaren 1991. den enda av mina mobiltelefoner jag inte har kvar!!

Min första oxå. Vad som var bra med telefonerna (iaf Ericsson) på den tiden var att man kunde förprogramera ett riktnummer så man slapp slå det. Och att det fanns clips. Sen hade denna moddelen en smart antenlösning, man fällde ner den på sidan så den inte tog så mycket plats. Antennen var gjord i mjukt gummi så den knäcktes inte om man tappade den. En av dom bättre mobilerna jag haft faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1995 köpte jag min första nalle som var en Motorola Flare men vilket skräp det var.

post-3639-0-94607800-1339208808.gif

//Broskan

post-3639-0-94607800-1339208808.gif

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...